vrijdag 29 november 2013

POST... op de mat

Iedere dag
ben ik
weer benieuwd wat
de postbode
door de brievenbus stopt
....
 
Meestal niet veel bijzonders
...
 
Maar deze week was ik extra nieuwsgierig
want ik verwachtte een pakje!
...
Ik deed mee met de blogswap
georganiseerd
door Lynda
(dank je wel ♥ het was weer erg leuk..)
..
 
Mijn pakje was al op de mat bij een andere blogster gevallen,
 
..
Gisteren was het zover,
leuke post voor mij!
 
 
Een pakje van Lia
van de blog 'I found my home'
...
 
De buitenkant zag er al zo mooi uit!
 
 
 
Dochterlief kreeg de eer
om het pakje open te maken.
 
Zij was nog nieuwsgieriger dan ik ;)
 
♥♥♥
 
 
Natuurlijk hadden we al aan het pakje gevoeld en geraden..
Het leek op een ster
..
en daar hadden we gelijk in,
alleen de ster kon in elkaar geschoven worden
...
Zo mooi!
 
 
Deze ster kreeg een mooi plekje tussen al de andere sterren
die ik vandaag heb opgezocht
...
Langzaam
 komt de decembersfeer de woonkamer in..
 
Het weer buiten
vraagt om kaarsjes en een gezellige sfeer binnen!
..
Maar ik kreeg twee kadootjes,
ook het leuke boekje van shoppen in Gelderland zat er bij!
 
Ik heb er al één van Brabant,
die sleep ik altijd mee in  mijn tas,
nu gaat deze dus ook mee de tas in voor:
 
Je-weet-maar-nooit- waar-je-komt!
 
♥♥
 
Lia,
dank je wel voor je mooie kaart,
ook die krijgt een mooi plaatsje,
je prachtige ster
en
het leuke boekje
( mooi om door te lezen, zelfs binnenkijkers♥)
 
 
 
 
 
Ik ben benieuwd naar alle Blogswapposten...
 
 
Een fijn weekend
en een
lieve groet,
♥♥
Hannie
 
 
 
 
 
 
 
 


19 opmerkingen:

Verie -Vestywo- zei

Wat ontzettend leuk zeg! Dit heeft inhoud deze swap`s, ik ben volgster van Lynda`s blog geworden in de hoop dat ik ook eens met deze leuke actie mee kan doen! Geniet van je swap!Lieve-Groetjes, Verie

Pure by me zei

Hier is het nog spannend hihihi..wacht net zoals jij deed,elke dag met spanning bij de brievenbus..
Mijn pakje is gelukkig ontvangen,altijd een beetje griezelig..
Jij hebt een prachtige ster gekregen...lekker van genieten..
Groetjes Chris

Arja van Garderen zei

Wat leuk!!
Geniet ervan!

En een fijn weekend,

Liefs Arja (ons huisje op negen hoog)

Debby's wereld zei

Wat een verwennerij zo op de mat te vinden. Mooi en leuk!

Fijn weekend!

Groetjes Debby

lia zei

Graag gedaan Hanny, en ik ben blij dat je het leuk vond. En die boekjes zijn altijd handig. Toevallig dat ik er ook een kreeg van een andere provincie.
Geniet van je weekend.

Liefs lia

Indruk zei

Mijn swap is gelukkig ook goed terecht gekomen enben zelf ook verwend. van het weekend maar een post maken, het is tegenwoordig 's middags zo donker voor het maken van foto's! je ster is echt heel erg mooi, staat prachtig bij jouw stijl. Pascale X

Aritha Vermeulen zei

Ik word echt blij van je blogje. Zo leuk allemaal.

What's in a day zei

Je bent verwend hoor Hannie, dit jaar was ik te laat om mee te swappen, nu geniet ik mee van al het moois bij jullie.
Ik ga snel bij jouw swap kijken.

Een mooi weekend voor jou en een lieve groet, Eefie

blauwruitje zei

Wat gezellig. Veel plezier ermee.

kreamade zei

Wat een mooie post! gr. Hennie

Gerry zei

Wat een leuk cadeautje in de swap.Ik zie hele mooie voorbij komen en geniet helemaal mee.
Heel veel plezier ermee!
En een fijn weekend!

Lieve groet,
Gerry

De Witte Lanteern zei

Je hebt leuke kadootjes gekregen! Mooi die ster! Wat een leuke manier om je weekend te beginnen....
Liefs, Peetje

little sweet things zei

Wat een lieve en vooral ook leuke cadeautjes heb je gekregen!
Groetjes, Sas

Miranda zei

Altijd leuk om post te ontvangen en bij jou was het dit keer wel een heel mooi pakje! Geniet ervan.

Fijn weekend!

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat Lia je verblijd heeft met een enveloppe met mooie inhoud! Ik heb de enveloppe ook binnen maar hang nog een beetje in het uitpakritme van eerdere jaren. De pakjes heb ik dus nog niet geopend ;-). En zelf moet ik het pakje nog verzenden, ik zal het heel snel verzendklaar gaan maken en de deur uit doen.

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

het Moonhuis Monica zei

Dat is een leuk initiatief van Lynda, Hartstikke leuk je ontvangen pakketje.
Prettig weekend!!

Monica

Huiz&zo zei

Wat leuk om elkaar zo allemaal te verrassen! Je hebt leuke dingen gekregen!

Fijn weekend!

Dorine zei

Via via kom ik op je blog..leuk hoor! Je hebt een mooie ster gekregen:-)

Groetjes, Dorine soberenstijl blog

It's me zei

Wat een leeke ..die ik heb gestuurd is al uitgepakt.......deze is ook erg leuk hoor...mooi !!..ik wacht op mijn envelop zo spannend...!!...liefs fijne zondag van mij...x !