dinsdag 5 november 2013

Inpakfeest....weggevertje...

Verleden jaar
plaatste ik
van kadootjes
...
 
 
 
de tijd
waarin we elkaar vaak
kadootjes geven
komt er weer aan!
..
 
Daarom dacht ik dat het leuk zou zijn
als ik mijn beloofde
 weggevertje
hiermee kan combineren
...
 
Daarom:
een heel pakket vol met
 
labels,
 masking tape,
 touw,
knijpertjes,
clips,
taartkantjes,
zakjes,
 stempels,
klei labels
...
 





 
kortom
....
alles waar je een simpel kadootje
bijzonder mee kunt maken!
 
De inspiratie haal je gewoon uit
mijn post (klikklik) van verleden jaar...
 
Doe je mee?
 
Leuk als je dan een linkje met onderstaande foto op je blog plaatst,
laat in ieder geval een reactie achter!
 
 
De winnaar van dit weggevertje
maak ik bekend op
30 november
zodat
 je je kadootjes nog mooi op tijd in kunt pakken:)
 
 
♥♥♥
Lieve groetjes,
Hannie
 



 
 
 
 
 


87 opmerkingen:

De Witte Lanteern zei

Leuk idee en altijd welkom in deze kado-tijd! Dus ik doe mee. Ik heb je al gelinkt op mijn blog.
Liefs, Peetje

Miranda zei

Wat een geweldig leuke give away! Ik ben gek op kadootjes versieren, probeer ook altijd van de verpakking al een feestje te maken, dus ik doe graag mee... Ga snel een linkje op mijn blog zetten en duimen ;)

Alvast een fijne avond!

Lieve groet, Miranda

elsa zei

Dat ziet er erg leuk uit! Ik doe graag mee en zal het plaatje op mijn blog plaatsen. Groeten!

Monique Leonhart zei

Wat een mooie give-away. Leuk idee!! Met de feestdagen in aantocht is een set om kadootjes in te pakken altijd erg welkom!! Bedankt dat ik mee mag doen!! Ik heb al een link op mijn blog geplaatst!!

Pure by me zei

Oh Hannie,ik vind inpakken (of wrapping) heel erg leuk dus ik doe heeeeeeeeeel graag mee..
Je link staan op mijn blog...
Lieve groetjes Chris

Musje zei

Prachtig allemaal,wat een super give away,ik doe niet mee,omdat ik zelf veel heb,dus gun het graag een ander,fijne avond,lieve groet Musje.

huis tjokvol zei

super leuk ,ik doe graag mee

Petra zei

OOOHHHH WHAUW, wat een super leuk weggevertje heb je er van gemaakt echt werkelijk helemaal geweldig.
Moet ik er nu ook nog bij zetten dat ik hier graag aan mee wil doen, is wel duidelijk aan eerste zin toch??
Heel erg leuk en ja ik doe dus graag mee, fijne avond groetjes Petra.

Anita r zei

Ik wil graag mee doen met je give away.
Vind het een heel leuk kado.
Heb al een link op mijn blog gemaakt.

gr. Anita

maartje zei

Oohh, wauw, daar wil ik wel aan mee doen! En een link op mijn blog.......misschien.... want hij is in de maak!!
Groetjes Maartje

What's in a day zei

Nou Hannie, een schot in de roos hoor, inpakken blijft leuk en dan vooral met al die leuke kleine freubeldingen....ik ga snel een linkje plaatsen en wil graag mee doen hoor.

Lieve groetjes,
Eefie

@Let zei

Ooohh Hannie, wát een super weggever!
Zelf vind ik het erg leuk om kadootjes leuk in te pakken én een dochter hier in huis die ook aardig met het inpakvirus is besmet :) We zouden er blij mee zijn...

Groet, @Let

lien zei

Ohh ik ben dol op inpakken. Ik heb vorig jaar een adventswap georganiseerd en kon 24 cadeautjes inpakken, zo leuk! Verheug me nu al op de decembermaand.... dus ja, ik doe graag mee :) Ik ga je foto plaatsen. Liefs Carolien

Marleen zei

Hoi Hanny,
Wat ziet dat er leuk uit! Ik pak ook vaak cadeautjes in en ik vind het leuk om dat op een originele manier te doen. Ik wil graag meedoen!
groetjes, Marleen

Happy Living zei

ik doe niet vaak mee met een Give Away maar deze vind ik wel heel erg leuk en apart! Dus ik waag nu ook maar eens een gokje mee :-)

fijne avond..

liefs,Debby

PS doe je ook mee aan mijn Give Away?

ivoorwit.blogspot.com zei

Wat een goede tijd om dit weg te geven. Hier heeft iedereen wat aan. Ik doe graag mee!
Fijne avond, groetjes, Thea.

Gerry zei

Hoi Hannnie,
Wat een leuk pakket!
Maar ik heb besloten niet mee te doen, want ik heb al veel Give-Aways gewonnen en net weer een, dat ik het ook een ander gun.

Lieve groet,
Gerry

Adriana zei

Hallo Hannie,

Wat leuk, ik wil heel graag mee doen!! Alleen heb ik geen blog om een link op te plaatsen...

Groetjes Janie

Gerda zei

Dag Hannie,

Doe graag mee met dit weggevertje! Ben een trouwe volger van je inspirerende blog maar heb zelf geen blog. Dus ik kan geen link plaatsen.....

Groetjes Gerda

Jet en Zus zei

Oh, echt mijn smaak, ik zou het graag willen winnen.

Groetjes Anita

Willy zei

Hannie, wat een gave give away. Ik heb inderdaad vorig jaar inspiratie opgedaan door jou blog over inpakken.
Ik doe graag mee met de give away.
Een link zal ik op mijn blog plaatsen.
Groetjes Willy

little sweet things zei

Ooooh jaaaa ik doe heel graag mee!!!!
Ik herinner me je post nog en ik heb de foto toen nog opgeslagen vond het zo leuk gedaan.
Ik ga meteen een link op mijn blog plaatsen.
Groetjes, Sas

Wilma zei

Ha Hannie,
Wat gaaf zeg, dat ziet er echt heel erg leuk uit! Ik wil graag mee doen, maar heb zelf geen blog. Ik lees je blog altijd met veel plezier en geniet keer op keer van de manier waarop je je verhaaltjes schrijft! Zó gezellig!

Groetjes Wilma (vanuit het "buurdorp" S...)

Ús hûs ús thús zei

Wat een ontzettende leuke give away! Een kado om kadootjes mee te maken.. Ik doe graag mee! Ik zet je link op mijn blog.
Groetjes van Aleta

curlycreative zei

Ik heb je blog pas net ontdekt, wat ontzettend lief dat je dit goed gevulde pakketje weg wilt geven. Natuurlijk maak ik graag een kans.. ik ga even kijken of ik 'm ook op mijn blog kan plaatsen

Liefs

Verie -Vestywo- zei

Hannie, ik doe graag mee met je give-away! Cadeautjes inpakken ben ik dol op, heerlijk frobelen doe ik graag! Je give-away staat ook op mijn blog. Lieve-groetjes, Verie

Bernice - Moments we love zei

Ik doe heeeeeel graag mee en plaats dan ook graag een linkje op mijn blog! Heerlijke give away...

Liefs,
Bernice

Doortje Dartel zei

Leuk om altijd iets extra te maken van een cadeautje.
Ik ga eens een kansje wagen voor dit super leuke pakket.

Thuis bij Tjits zei

Superleuk Hannie!! Ik ben gek op kadootjes en op het inpakken daarvan en doe dus heel graag mee! Ik ga meteen een linkje plaatsen.

lieve groet, Tjits

Blomkje en Wenje zei

ohhh...Hannie...wat een prachtig pakket! Dit is een hele mooie weggever en ik waag graag een kansje! Ga gelijk een linkje op mijn blog zetten!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

De liefste zei

Wat een leuk pakket! Een zeer welkom pakket, ik wordt dus ook graag een van de gelukszoekers :-)
Fijne dag.
Liefs,
Mirjam

Anoniem zei

Wat een leuk cadeau! Ik wil graag meedoen!
Groetjes, Andrea

Anoniem zei

Wat een leuk idee om weg te geven.
Ik zou graag mee willen doen.
Ik heb zelf geen blog dus kan ik ook geen link plaatsen.

groet van Hilda

cindy 'wonenmeteenhart" zei

WAT EEN LEUK IDEE ZEG EN WAT EEN LEUKE DINGEN OM ALLES MOOI MEE TE MAKEN?

IK DOE GRAAG MEE EN PLAATS GRAAG EEN LINKJE OP ME BLOG!!

gr cindy

je mag me zowie zo vertellen waar je de witte (gipsen?) hartjes hebt gevonden helemaal te gek!

Nelleke Hobby zei

Wat een superleuke Give Away heb je weer gemaakt!!!
Ik doe graag mee hoor.
Zal een linkje op mijn blog plaatsen en wie weet valt er snel bij mij ook wat te winnen!!!
Groetjes,
Nelleke

Rensina Steursma zei

Ik kwam je win-actie op twee blogs tegen dus ik dacht daar moet ik eens gaan kijken. Wat heb je een leuk blog zeg!! Natuurlijk doe ik mee met je win-actie, wat een geweldige cadeautjes. Ik ga je volgen en zal proberen een linkje naar je blog te plaatsen.
Liefs Rensina
theezakjes-rensina.blogspot.nl

STIJL bij Willeke zei

Wauw wat een super super leuke give-away zeg!! Ik doe graag mee en zal een linkje op mijn blog plaatsen onder het kopje "Leuke Give-Aways"

Via via kwam op je blog terecht en ben even gaan neuzen!! ;-)
Leuke blog en ik ga je zeker volgen!!

Groetjes Willeke

Bernardine zei

Hoi,
Ik kom hier via Rensina.
Wat een leuke giva-away!
En wat een leuk blog!

Henrike Graveland zei

Hallo Hannie!

Wat een geweldig leuk idee!
Ik doe ook graag mee! Zal nog even kijken of ik een link kan krijgen op mijn blog, want ben daar nog niet zo handig mee;-)
Nog een fijne avond!

Groetjes,
Henrike
droomgaard.blogspot.nl

jacqueline zei

Oh hier ben ik gek op , ik doe graag mee hoor het ziet er zo leuk uit!!!!
Wat een leuke posten had je, ik heb even weer bijgelezen...heerlijk Engeland, de koekjes zijn ook te leuk!Ik zet een linkje hoor en een fijne week nog! Groeten,Jacqueline

renee zei

Ik doe graag mee wauwiiii
Groetjes renee

Wilma zei

Wat een leuke dingen om kanootjes van te maken! Zonde om open te maken. Ik heb geen blog maar wil wel graag mee loten, kan dat?
Ik wil voor een aantal lieve mensen die mij het afgelopen jaar gesteund hebben wat leuke dingetjes kopen en zo mooi ingepakt zou natuurlijk geweldig zijn.

groetjes Wilma

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Super leuk! Ik doe graag mee! En plaats natuurlijk een link op mijn blog.

Groeten van Maaike

Krek wak wou zei

Wat een kei leuke give-away, Hannie! Komt helemaal van pas ....zeker nu de tijd van Sinterklaas en Kerst = inpakken er weer aankomt!
Fijne avond!
X Nicole

tineke zei

wow, dat is een mooi pakket zeg! heel erg leuk, ik wil graag een kansje wagen! en je brengt me tegelijkertijd weer op ideeen!

groetjes

Anoniem zei

Ha Hannie,
Ik doe mee hoor, ziet er erg leuk uit,
groetjes Dikky

Debby's wereld zei

Deze is wel heel erg leuk! Normaal doe ik nooit mee aan een give away maar deze kan mij niet loslaten. Ja ik weet als iemand die alleen leest en nooit wat zegt is het best erg om je op te geven.
Aangezien ik deze week wel vaker gek doe, kan dit er ook wel bij!

Groetjes Debby

Saskia zei

Hoi Hanny,

Kom via via op je blog terecht. Wat een prachtig blog heb je, je wordt er in ondergedompeld als in een warm bad. Ik doe graag mee met je give-away, maar of ik win of niet: je hebt er een volger bij,

Groetjes,

Saskia

Anita zei

Hi Hanny wat een prachtige give-away.
Ik denk niet dat ik de maand december in de gelegenheid ben om te freubelen (dan lig ik waarschijnlijk weer plat)
Geef daarom graag iemand anders een extra kans ;-)
Een heel fijn weekend! Groetjezz lfs mij

Huis in de Provence zei

Wat een leuke give-away Hannie!!! Ik doe heel graag mee....je hebt alwel al bijna 50 reacties..gaat nooit wat worden denk ik....., maar toch waag ik een gokje!!Hier in Frankrijk kun je nl niet zo heel gemakkelijk aan leuke niet al te dure creatieve spulletjes komen om een cadeautje leuk in te pakken.Dus zo'n give-away gaat dan hele maal goed komen :-))
Fijne zondag.
Lieve gr. Mirjam

Patricia Smit zei

Wat een GEWELDIGE GIVE-AWAY!!!
Ik ben dol op cadeautjes mooi inpakken!! Gebruik alles wat je weg geeft, heerlijk !!
Heb onlangs mijn eigen ontworpen stempel binnen gekregen.
Deze past perfect bij je labels. Benieuwd naar hoe ie er uit ziet? Neem dan een kijkje op mijn blog: http://decreatieveuil.blogspot.nl).
Daar zie je bij de Autumn swap ook hoe ik mijn cadeautjes op vrolijk.
Ben inmiddels volger bij je geworden en ga nu een linkje op mijn blog plaatsen.
Fijne zondag.
Creatieve groetjes,
Patricia

Happy Earl Grey zei

Ik heb je genoemd in mijn blog,
http://happyearlgrey.blogspot.nl/2013/11/46-realiteit.html

Joke de Jong zei

Er word heel wat geknutseld en iedereen kan dit leuke pakketje wel gebruiken en daar behoor ik natuurlijk ook bij!

Ricky Persoons-Somers zei

Oh wat leuk! Kadootjes die met zorg zijn ingepakt zeggen zoveel meer. Ik heb je berichtje gedeeld op Twitter, geldt dat ook? Groetjes, Ricky

hoekiedoet zei

Ik doe ook graag mee

de gelukkige huismus zei

Wat een leuke pakketje. Graag doe ik mee met deze give-away

wilma zei

Doe graag mee. Alleen, ik woon niet in Nederland.Dus weet niet of dat telt.
Wel erg leuk.
Groet,
Wilma

Agnes zei

Wat een gave give away! Ik kwam via 't Schuurtje op je blog. Ik doe graag mee.

Groet, Agnes.

Wonen aan boord zei

O wat een lieve give away Hannie! Ik doe graag mee.. ook omdat het iets is wat je dus weer weg geeft.. mooie gedachte! Ik ga je foto er van de week opzetten hoor.

Liefs,
Alberta

linda zei

Wat een leuke give away, daar doe ik graag aan mee.
Heb zelf geen blog maar op jou blog doe ik
altijd veel inspiratie op.
Gr. Linda.

linda zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Laura C zei

Als nieuwe lezeres was dit de eerste post die ik las! Ik wil graag meedoen met de give-away maar woon in Engeland dus als dat een probleem is, mag je mijn naam weghalen!

Anoniem zei

ik heb geen blog, maar vind het erg leuk om jouw blog te lezen. En die stempels, tags,tapes, etc. vind ik geweldig leuk. Ik zou dus graag mee willen doen.
Marijke

creamien zei

Wat ziet dat er gezellig uit zeg.
Haast zonde om uit te pakken maar ja dan wint de nieuwsgierigheid het toch wel denk ik want ik wil toch graag weten wat er ingepakt zit.....

Ik doe graag mee aan je give away en zal een berichtje plaatsen op mijn blogje.

Margriet zei

Al een poosje volg ik met veel plezier jouw blog. Ik doe graag mee met de give away....k heb alleen zelf geen blog om t op te plaatsen....jammer!

Bianca zei

Wat een leuk pakketje. Lijkt me erg leuk om deze te winnen, alleen heb ik geen blog, maar van jouw blog geniet ik des te meer!

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuk pakketje! Ik heb al zó vaak gezocht naar mooie spulletjes, hier in Spanje, maar zie bijna nooit deze prachtige dingetjes!
Ik doe daarom graag mee aan je give-away!
Groetjes, Gerda

mingle-mangle zei

wat een leuke give-away,
SUPER wij willen ook wel een kansje wagen

succes met je give-away

groetjes mingle-mangle

Troetels en zo zei

Wat een gaaf pakket. Ik doe graag mee. Op mijn blog kan je ook meedoen met een give away.
Groetjes Jessica

Freubeline zei

Wat een leuke ideeën en een geweldig pakket om te winnen! Ik waag graag een kansje!

crochetcookingandmore zei

Dit is écht heel erg leuk!!! Ik doe graag mee. Spannend!
Ik zet een linkje op m'n blog.

juffrouw truus zei

Ook ik wil graag meedoen aan je give away en kans maken op dat super mooie pakket.Ik heb nl. ook nog wel wat cadeautjes in te pakken in de decembermaand.

Maar omdat er zoveel deelnemers zijn en ik de kans om te winnen niet zo groot acht, wil ik graag van je weten van welk materiaal je de witte hartjes hebt gemaakt.

Groeten van Juffrouw Mier

Anoniem zei

Leuke ideen en tips geef je Hannie!
Dan krijg je er gewoon zin in om het te proberen..
Ik heb geen accout maar ik probeer je altijd wel te volgen...
Groeten,
Jeanette v/d Linden

Anna Laura Visser zei

Wow wat een grote give-away! Ik doe graag een gokje! Ik zet hem aan de zijkant van mijn blog!

Groetjes Anna Laura
madebyannalaura.blogspot.nl

Anna Laura Visser zei

Wow wat een grote give-away! Ik doe graag een gokje! Ik zet hem aan de zijkant van mijn blog!

Groetjes Anna Laura
madebyannalaura.blogspot.nl

Anna Laura Visser zei

Wow wat een grote give-away! Ik doe graag een gokje! Ik zet hem aan de zijkant van mijn blog!

Groetjes Anna Laura
madebyannalaura.blogspot.nl

Tutti haakt en zo zei

wauw! wat veel reacties heb je al! maar het is dan ook een super leuk pakketje! ik doe heel graag mee! leuk voor deze feestdagen om alles extra op te pimpen ;-)

Esrosa K. zei

O, deze heb ik helemaal gemist! En hij is juist zo leuk ;-)
Ik doe graag nog mee Hannie, wie weet! Al heb ik geloof ik niet zo'n inpaktalent als jij...
Fijn weekend, grtz, Esrosa

Veronica van de Wolfshaar zei

Wat een leuke give away. Zou heel graag willen winnen. Maar ja een link dat lukt me helaas niet.

De Handwerkmiep

Denco zei

Wat een superleuke give away, graag doe ik mee.

opnummer42 zei

Zag het net staan wat een leuk idee.Hier doe ik graag aan mee.

Fijne avond

sneksniltje zei

Een hele leuke give-away ! Zelf ben ik ook zo eentje die graag haar pakjes netjes en origineel inpak en versier. Met zelfgemaakte labeltjes, lintjes, een hangertje of zo.... Pijnlijk om dan soms te zien dat de ontvanger het snel en slordig openscheurt en de verpakking met alle bijhorende knutselfrutselsversiering errond zomaar ineengefrommeld direct in de vuilbak (of zelfs in de kachel) kiepert.... Die krijgen de volgende keer een kadootje in een stuk krantenpapier zonder versiering ;)
Ik doe heel graag mee aan deze toffe give-away maar kan wel geen linkje plaatsen aangezien ik geen eigen blog heb.
'n vrolijk groetje,
sneksniltje

Van mij, voor jou zei

Wauw, wat een geweldige give away. Ik waag graag een kans. Inpakken is echt een ware kunst als je dat mooi kunt. Jij geeft me wel inspiratie met de foto's van jouw eigen werk. Super leuk! ik zal een linkje plaatsen en nu duimen maar! Mag ik je uitnodigen om ook bij mij op de blog langs te komen? groetjes kathy

kreamade zei

Oh zeg, wat een mooie give away en een leuk blog! Ik ga je volgen, doe graag mee voor de give away en plaats een link op mijn blog. gr. Hennie

B-forBeautys zei

Echt een superleuke give away!!! Ik doe graag mee en hoop zo dat ik een keertje geluk heb :)
Heb een linkje op mijn blog geplaatst en ....ga je volgen!

Geeske Vissering zei

viavia kom ik dan ineens op deze leuke blog terecht. Wat ontzettend leuke blog. En dan zie ik ook ineens dat jij cadeautjes weggeeft. Daar maar ik graag reclame voor (via facebook).

ik doe graag een keertje mee! ik ga je ook volgen hoor! ;-)

blauwruitje zei

Wat een leuke give away. Ik waag ook graag een gokje. Groetjes Sandra