zaterdag 30 november 2013

En mijn weggevertje gaat naar....

Wat ontzettend leuk
dat jullie mee deden met mijn weggevertje
...
 
Uit 80 deelneemsters
kon er maar één winnen
...
 
en dat is
...
 
Aleta
van
 
 
Van harte gefeliciteerd!
 
♥♥♥
 
 
 
Nieuwe volgsters  van harte welkom,
hopelijk
voel je je snel
 thuis in Huize Kipkakel
...
stille en anonieme volgers,
super leuk dat jullie altijd mee lezen
...
 
Aleta,
laat je mij je adres even weten per mail,
dan stuur ik het snel naar je op!
 
Lieve groet,
Hannie
 
 


12 opmerkingen:

Ús hûs ús thús zei

Wouw wat ontzettend leuk! Ik heb gewonnen! Ik win eigenlijk nooit iets. En dan nu zo'n leuke give away! Echt super! Ik ga je mijn adres mailen.
Fijn weekend! Groetjes van Aleta

Debby's wereld zei

Gefeliciteerd Aleta!!!
Nu lees ik dat je nooit wat wint, ben je er natuurlijk nog blijer mee. Veel plezier ermee want het is een mooie Give Away

little sweet things zei

Gefeliciteerd Aleta! Het is je gegund hoor!
Hannie, dank je wel dat we allemaal een gokje naar je leuke give away mochten wagen.
Liefs, Sas

Nancy B. zei

Van harte gefeliciteerd Aleta. Heel veel plezier ermee. Wat leuk dat jij hebt gewonnen. Groetjes, Nancy

Petra zei

Van harte Aleta en Hannie bedankt voor het organiseren van zoiets leuks weggeven en dat de winnaar er maar veel mooie pakjes mee gaat maken. Gezellige zondag, groetjes Petra.

mingle-mangle zei

aleta gefeliciteerd met je supermooie prijs,

iedereen een fijne zondag

mingle-mangle

juffrouw truus zei

De naam van de blog van de winnares maakt mij, als Friezin, nieuwsgierig. Zij komt vast ook uit Friesland. Ik ga gauw eens kijken. En leuk dat je hebt gewonnen.

Groeten van Juffrouw Mier

Gerry zei

Gefeliciteerd, Aleta! Leuk dat je dan nu ook een gewonnen hebt!
Hannie, nog een mooie zondag gewenst!

Lieve groet,
Gerry

Saskia Klaver zei

Gefeliciteerd Aleta! Wat leuk dat jij dit dan wint :) veel plezier ermee en fijn weekend nog.

Liefs Saskia

What's in a day zei

Van harte voor Aleta, het is een prachtige give- away waar ze voor de feestdagen nog heerlijk van kan genieten.

Mooie zondag en lieve groet, Eefie

Miranda zei

Aleta gefeliciteerd! Wat zullen er de komende tijd mooi versierde pakketjes de deur uitgaan.

Fijne avond. X

De liefste zei

Gefeliciteerd Aleta! Leuk!
Fijne dag.
Liefs,
Mirjam