vrijdag 25 oktober 2013

Onverwacht...

Onverwacht
..
maar wel heel welkom!
 
 
Afgelopen zaterdag vertrokken wij naar Engeland
om daar mijn broer en zijn gezin
onverwacht op te zoeken..
 
 
De verrassing was ontzettend groot!
 
We hebben een heerlijke vakantie gehad,
wandelden in Weston-Super-Mare,
bezochten in Bristol de stad en het museum,
reden door Cheddar,
staken de Severn over naar Wales,
bezochten een oude burcht in Chepstow
.....
 
Genoten vooral van de gezelligheid met elkaar!
 
 
 
Wandelen bij Weston-Super-Mare aan de westkust van Engeland,
hier woont mijn broer.



 
Een dag naar Bristol met zijn prachtige "Bridge"!

 
Engels weer: regelmatig regen :)


 
mmmm....

 
Naar Wales..
een oude burcht bezoeken

 
de oudste slotdeuren van Europa!

 
Een dag met prachtig herfstweer
...

 
Na een paar heerlijk dagen
met veel mooie momenten
vertrokken we weer naar Nederland!
 
"Suprise" geslaagd :)

 
 
 
Fijn weekend!
 
Lieve groet,
Hannie
 
 
 
 


19 opmerkingen:

Danielle zei

Wat een mooie fotoos! Engeland is echt mooi. Wat een leuke verrassing voor je broer en jullie hadden hiermee natuurlijk ook een leuk vakantie.

lien zei

Wat leuk zo'n onverwacht bezoek van je zus! Mooie foto's, ik ben dol op Engeland!

Ús hûs ús thús zei

Wat een geweldige verrassing!
Je hebt ook prachtige foto's gemaakt! Wat een mooie omgeving. Een uitje om op terug te kijken.
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

wilma heger zei

Wat een leuke verrassing! Engelaand is echt heel mooi! I love it.
Groet, Wilma

lia zei

Leuk... Ik ga woensdag ook voor een paar dagen naar Engeland. Mijn zwager moet voor zijn werk naar Oxford, en dan gaan mijn zus en ik meteen mee.
Fijn dat jij daar zo genoten hebt.

Gerry zei

Wat een mooie vakantie en wat een mooie verrassing!
Wat een mooie foto's heb je gemaakt!
Prachtig om zo even mee te wandelen.
Engeland is ook heel mooi.
Je broer woont daar ook in een hele mooie omgeving!
Geniet nog even na!

Lieve groet,
Gerry

Huis in de Provence zei

ooohhh wat ontzettend leuk!! Wat zullen jullie genoten hebben, daar kan je echt van genieten als familie in het buitenland woont, die momenten van bezoek zijn kostbaar!
Geniet nog even lekker van de day after.....
Lieve gr. Mirjam

Claudia zei

Wat een prachtige foto's!

Hann¥ zei

Wat ontzettend leuk om je broer te bezoeken en dat het een verrassing is...wat zullen ze raar hebben opgekeken....maar ook verrast...
Wat een prachtige foto's heb je gemaakt Hannie...Stukje Engeland heb je mooi vastgelegd...je broer woont prachtig....
Geniet nog even na ;-)

Fijn weekend,
Lieve groet, Hanny

Onder de knotwilg zei

Fijn om zo naar je broer te kunnen! Je zal hem wellicht niet zo vaak zien? Nu lekker nagenieten...

Home and Lifestyle zei

Wat zullen ze opgekeken hebben...echt een geweldige verrassing! Ik had hun gezichten wel eens willen zien, toen jullie ineens oog in oog stonden.

Engeland is een prachtig land, we zijn vorig jaar een week in Londen geweest maar er is zoveel meer.

Fijn weekend Hannie! Lieve groet, Ingrid

What's in a day zei

Dat is boffen Hannie, voor beide partijen natuurlijk.
Wat leuk dat je broer aan de westkust woont, een heel mooie omgeving waar je zo heerlijk tot rust kunt komen.
Wij zijn ook al vaker die kant op geweest en het is iedere keer genieten.
Mooie foto's!!!
Heerlijk dat jullie zo samen hebben kunnen genieten.

Lieve groetjes, Eefie

De Witte Lanteern zei

Wat een leuke verrassing! Ik kan me voorstellen dat je dagen voorpret hebt gehad. En dan die gezichten zien, als je opeens voor hun neus staat...Super!
Ik ben nog nooit in Engeland geweest, maar geniet van deze foto's. Vooral Wales met die mooie burcht...prachtig!
liefs, Peetje

Maison de Wendy zei

Wat een verrassing!! Foto´s zien er super uit! Ik heb zelf ook familie in Engeland wonen en nu ik jou foto´s zie krijg ik wel een beetje ´heimwee´;)

Bisou, Wendy
(http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

maartje zei

OOhhh!! Dat is gaaf!!! Wat een leuke verrassing voor je broer! Dat zullen ze niet snel vergeten, en jullie ook niet!!

Groetjes Marja

Krek wak wou zei

Wat een leuke verrassing voor je broer, Hannie! Zo te zien hebben jullie genoten....wat is Engeland toch mooi! Ik hou zo van die Engelse sfeer!
Fijne avond!
X Nicole

De liefste zei

Wat leuk zo'n spontaan bezoek. En Engeland, helemaal gaaf. Mooie plaatjes van jullie Britse trip.
Ben verzot op Engeland en al haar schoonheid. Het liefst ga ik er elk jaar wel een keertje naartoe.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Marcel en Suzanne zei

Wat een schitterende foto's heb je gemaakt!
En wat is het leuk om te lezen en te zien dat jullie zoveel plezier hebben gehad :-)

Geweldig om zo te mogen verrassen,
en daar zelf ook ten volle van te mogen genieten :-)
DANK dat wij mee mochten GENIETEN,
wat een heerlijk verslag!

LIEFS, Suzanne

Thuis bij Tjits zei

Wat ontzettend leuk Hannie! Ik ben nog nooit in Engeland geweest, maar geniet van je foto's, heel mooi!

lieve groet, Tjits