maandag 7 oktober 2013

Inspiratie..

Inspiratie
..
 
uit
 mooie woonbladen
de natuur
...
 
dit keer geïnspireerd
door
jullie posten met
prachtige rozenbotteltakken.
 
al verschillende jaren zie ik
ze bij jullie staan
...
nu ben ik zelf op zoek gegaan
naar deze prachtige takken!
 
 
 
In een mooie oude emaillen koffiekan
met een klein randje rood
op een mooi oud verweerd onderbord.
 

 
Met nog meer takken
maakte ik een hoekje op een wit geverfd kastje
in de woonkamer.
 
Als 's avonds de lamp erachter aan is, geeft dit een heel mooi schaduwspel.
...
 

 
Zo mooi!
 
Dank je wel voor de inspiratie!
 


 
Fijne week!
 
Binnenkort
een weggevertje,
kadootjes tijd komt er weer aan :)
 
 
♥♥♥
Lieve groet,
Hannie
 
 


26 opmerkingen:

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Een mooie herfst kleur♥ ze staan prachtig in die kannen♥..;)
Fijne week Liefs♥ Gaby..♥

Verie -Vestywo- zei

Ziet er gezellig uit, Hannie! Lieve-groetjes, Verie

Kom Achterom zei

Mooi zeg! Het is echt genieten van al die warme herfstkleuren
Fijne dag
Yolanda

Anita r zei

Staat wel erg mooi de rode rozenbottels met al dat wit erom heen.
Moet ook maar eens gaan zoeken.

gr. Anita

Monique Leonhart zei

Wat een mooi stilleven heb je ervan gemaakt!! Heerlijk toch die seizoenen. Nu mogen we iedere keer ons huis anders aankleden!! En er is ook zoveel moois van moeder natuur om dat mee te doen!!
fijne dag!!
Monique

Marjonel M zei

Heel mooi Hannie, ik heb ze buiten op een grote vaas staan, ze staan bij ons aan een plas daar pluk ik ze elk jaar.

Fijne dag!
Groet, Marjonel

het Moonhuis Monica zei

Wat een mooie sfeerplaatjes Hannie, prachtig he, die rozenbotteltakken en je hebt er lang plezier van!

Liefs Monica

lia zei

Fijn dat je door al die inspiratie nu zelf ook kunt genieten van die prachtige takken. En ze staan daar prachtig.

Fijne week
Lia

tineke zei

mooi plaatje hoor..
groetjes

Gerry zei

Wat een mooie hoekjes heb je gemaakt.
Wat staan die rozenbotteltakken mooi.
En ze steken zo mooi af tegen het wit.
Op een een of andere manier laat ik ze altijd buiten staan, maar binnen zijn ze ook een plaatje!
Geniet er van!

Lieve groet,
Gerry

Nancy B. zei

Prachtig zijn de rozenbotteltakken. Ik had er vorig jaar ook een. Misschien binnenkort toch even naar de bloemist.
Groetjes, Nancy

Huiz&zo zei

Ze staan heel mooi, je rozenbotteltakken? Ben je uiteindelijk nog in het dorp geslaagd of moest je verderweg? Het leuke is ook dat je er best een tijd plezier van hebt, als ze ingedroogd zijn blijven ze mooi.

Fijne dag!

Huiz&zo zei

Ze staan heel mooi, je rozenbotteltakken? Ben je uiteindelijk nog in het dorp geslaagd of moest je verderweg? Het leuke is ook dat je er best een tijd plezier van hebt, als ze ingedroogd zijn blijven ze mooi.

Fijne dag!

Krek wak wou zei

Dat ziet er super sfeervol uit, Hannie! Mooie hoekjes heb je gemaakt! Ik ga ook eens op zoek naar wat takken! Bedankt voor de inspiratie!
X Nicole

It's me zei

Ze zijn mooi he ??...Hannie.....leuk je hoekje zo...liefs fijne week van mij...x !

Anita zei

Dat is wel een heel sfeervol hoekje Hannie!
Mooi die takken van de rozenbottel tegen dat wit.
We halen allemaal een beetje herfst naar binnen ;-)
Groetjezz lfs mij

Indruk zei

Ik vind het prachtig staan! Helaas durf ik het niet te plaatsen want die poezen van ons gaan er mee aan de haal en willen die besjes dan eten. Pascale X

What's in a day zei

Inspiratie doet inspireren en zo leren we van elkaars mooie blogs hoe we eenvoudige takken uit de natuur kunnen gebruiken, het staat heel erg mooi en het geeft zo goed het herfstgevoel weer, prachtig.

Fijne week Hannie en lieve groet,
Eefie

Home and Lifestyle zei

Toevallig (of eigenlijk niet toevallig) haalde ik deze takjes afgelopen weekend ook in huis. Wat staan ze mooi hè, ik hoop dat ze uiteindelijk ook fraai indrogen zodat we er lang van kunnen genieten.

Lieve groet, Ingrid

Blomkje en Wenje zei

Wat heb je er een gezellig tafereel van gemaakt met de takken.

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Hann¥ zei

Oh wat zijn ze mooi die rozebotteltakken....
Ik wil ze ook nog kopen want vind ze zo mooi.....
Oh kadootjestijd hihi....lijkt wel 5 december ;-)

Fijne dag!
Lieve groetjes,Hanny

Petra zei

OOhh gezellig sfeertje weer hoor, die takken met rozenbottels heel sfeervol. Mooie foto's wat heb je het leuk gecombineerd. Groetjes Petra.

Huis in de Provence zei

Leuk die takken!! Ga van de week hier ook even opzoek, brengt wel echt gezellige herfst sfeer in huis.
Lieve gr. Mirjam

Marcel en Suzanne zei

Wat zijn ROZENBOTTELS toch wonderlijk mooi!
En in jullie sfeervolle huis tussen de verstilde witte tinten komen ze nog mooier uit dan dat ze al zijn.
Geniet er maar heerlijk van!
LIEFS, Suzanne

Wonen aan boord zei

Leuk he die takken! Je hebt er echt een 'Hanniesfeertje' van gemaakt! Geniet ervan met de vroeg donkere avonden.

Liefs,
Alberta

Pure by me zei

Wauw mooie hoekjes heb je ervan gemaakt....
Geniet er maar lekker van..
Groetjes Chris