dinsdag 29 oktober 2013

Hutkoffer..

Ik ben deze week
dan wel in Engeland geweest
...
deze koffer nam ik
niet
mee op mijn bootreis:)
..
 
 
 
 
Ik vond hem bij een kringloop in Leusden
op een
speciale brocante dag
...
 
Het was zien en kopen
maar dat snappen jullie waarschijnlijk?? :)
 
 
Verweerd van zijn vele reizen..?
 
 
Wie nam deze hutkoffer mee
en wat zat er allemaal in?

 
Heel onverwachts kwam ik in deze kringloop terecht
en dat precies op deze speciale dag!
..
Natuurlijk vond ik er nog meer :)
 
een oud tafeltje,
dat ik deze week grijs verfde
..
 


 
maar ik waar ik nog niet helemaal tevreden mee ben,
het ziet er nu te nieuw uit.
 
Wat doe ik eraan?
Gelukkig hebben jullie vast wel tips
...
 
 
Op het tafeltje kan ik
wel heerlijk mijn kopje koffie kwijt
...
De lijst kreeg ook een ander plaatsje
en hangt hier mooi te zijn
boven het tafeltje
...
 
Dat is toch het allerleukste
..
Onverwachte schatten tegen komen?
 
 
 
lieve groet,
Hannie
♥♥
 
 
 
 



25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De hutkoffer is echt een aanwinst, wat bofte jij dat je juist op dat moment daar was. Het tafeltje is ook erg mooi, ik lees wel eens over wax maar ik heb daar nog nooit iets mee gedaan, dus neem mij maar niet al te serieus ;-).

Lieve groet, Ingrid

Indruk zei

wat een goede vondsten, soms heb je wel eens van die geluksdagen. ik zou het tafeltje misschien voor een oudere look doorschuren langs de randjes? Pascale X

It's me zei

Hij is geweldig Hannie !!..die laat je toch niet staan???...liefs van mij...x !

huis tjokvol zei

mooi die koffer en die lijst is ook zo leuk,heb je die lijst zelf gemaakt??

gr yvonne

De Witte Lanteern zei

Je boft dat je daar tegen aan bent gelopen. Die laat je zeker niet staan! Hij is prachtig. Ook je tafeltje is erg leuk. Je kunt 'm inderdaad wat doorschuren langs de kanten. Je hebt een leuk en gezellig hoekje gemaakt.
Liefs, Peetje

little sweet things zei

Wat een mooie vondsten Hannie!
En ik zou ook gewoon her en der een schuurpapiertje langs de randjes halen.
Groetjes Sas

Anita zei

Wat een prachtige hutkoffer Hannie!
Zo'n exemplaar kun je echt niet laten staan ;-)
Ik zou dat tafeltje eens flink met een stuk schuurpapier een oude look geven.
Suc6 we zien hem vast nog wel eens terug hahah
Groetjezz lfs mij

wilma heger zei

Oei, wat een mooie koffer.
Met het tafeltje bring je me op een idee. Heb een kleiner format.Thanks a lot!
Groet, WIlma

het Moonhuis Monica zei

Gaaf die koffer, die had ik ook direct meegenomen!!

Liefs Monica

lien zei

Wat een prachtige hutkoffer. Echt een blikvanger, mooi!

Saskia Klaver zei

Jeetje wat een gave aanwinsten! Zo'n tafeltje zoek ik ook al een tijdje om.. Je kunt hem met schuurpapier wat opschuren, je kunt er echter ook een donkere wax over heen doen, niet te dik, beetje uitboenen met een niet pluizende doek en je hebt het wat 'oud' gemaakt.. :) Succes!

Gerry zei

Wat een bof, zo'n geweldige hutkoffer! Die laat je inderdaad niet staan.
En dat tafeltje staat daar ook heel mooi. Misschien even flink de randen opschuren?

Liefs, Gerry

Thuis bij Tjits zei

Die hutkoffer had ik ook niet laten staan, dat tafeltje trouwens ook niet, te leuk!
Tips voor een oude look heb je al gekregen, ik ben benieuwd hoe het tafelte gaat worden.

Dank je voor je reactie op mijn trouwreportage, ik doe inderdaad ook de hele bewerking van de reportage en mag ook nog een fotoboek maken!

lieve groet, Tjits

Maison de Wendy zei

Wow, wat grappig. Ik heb precies hetzelfde koffer. Ik heb het alleen gekregen van mijn moeder en het is een familiestuk.
Wat leuk!

Bisou, Wendy
(http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

What's in a day zei

Wat een aanwinsten Hannie, je koffer vind ik prachtig, vooral de gedachte alleen al wie en wat er in die koffer gezeten heeft:)
Maar ik ben weg van je tafeltje hoor, onze kringloop heeft niet zulke mooie stukken.

Lieve groet, Eefie

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat leuk die koffer! Super opbergplek! Die had ik ook meegenomen!
Misschien kan je het tafeltje opschuren? Of met een wax behandelen?

Groeten Maaike

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Hannie, je hebt mooie nieuwe aanwinsten op de kop getikt! Super mooie koffer en je tafeltje vind ik persoonlijk erg leuk zo!

Fijne avond!
Groetjes Patries

La Blomst-Living zei

Ha Hannie, buiten bovengenoemde tips op te volgen, kan je evt. ook nog een ander knopje op het lade zetten!
Groetjes, Linda

Marcel en Suzanne zei

Wie brengt zo'n prachtige koffer nu naar de kringloop???
Maar er zijn mensen die dit soort dingen doen :-)

Ik denk daar hij daar echt op jouw stond te wachten :-)
Meestal staan dit soort juweeltjes geen minuut in de winkel :-)
Geweldig,
wat leuk voor je!
Hij past gewoon helemaal in jullie
sfeervolle huis.
En nu is het dubbel en dwars genieten geblazen.
En inderdaad...
de verhalen erachter...
die zou je toch zo graag weten :-)

LIEFS, Suzanne

Marjonel M zei

Prachtig je hutkoffer,stoer.

Liefs, Marjonel

Anita r zei

Mooie koffer.
Ja dan ga je denken van wie waar geweest.
Mooie lijst boven het tafeltje.


gr. Anita

Petra zei

Mooi, en je tafeltje niets meer aan doen zou ok zeggen.
Je lijst vind ik ook heel erg leuk heel sfeervol hoor. Je was dus een grote bofbips dat je daar toevallig kwam.
Groetjes Petra.

Miranda zei

Wat een prachtige vondsten! Dat was wel een geluk, op de juiste tijd, op de juiste plek.

Fijne avond.

De liefste zei

Wat een schitterende vondst! Ik begrijp volkomen waarom je daarvoor gezwicht bent.
Voor wat betreft het tafeltje, wellicht ietsje doorschuren of bewerken met een donkere was?
Fijn weekend.
Liefs,
Mirjam

lia zei

Wat een leuke koffer heb gescoord.
Super....