maandag 14 oktober 2013

DIY: klein kadootje mee!

Soms
is het leuk
om een klein kadootje
mee te nemen
 
... als je bij je vriendin op de koffie gaat
..als je een oude buurvrouw bezoekt
.. om weg te geven op de verjaardag van de juf
...
 
Vandaag een DIY:
een do it yourself!
 
Super makkelijk met een leuk resultaat
...
 
 
 
Nodig:
 
doorzichtige zakjes (te koop bij de kaartenhandelaar op de markt bijv.)
 verschillende masking tapes (deze komen bij de Hema vandaan, Wibra, Pipoos)
taart onderzetters (Action)
Labels ( zelfgemaakt of bij de boek/kantoorhandel)
stempels
jute touw oid.
koekjes (zelfgebakken of uit de winkel)
 

 
Hoe ga je te werk?
 
Pimp het zakje met de masking tape.
Stempel het taart onderzettertje en de label met een tekst.
Vul het zakje met de koekjes en sluit dmv. een plakband rand (voor het vers houden).
Maak een gaatje bovenin het zakje en in de label en taartonderzetter,
 doe hier het touw door en sluit door een knoopje.
en
 klaar is je leuke weggevertje!
 


 
Zoon en vriendje maakten deze zakjes om te verkopen voor een goed doel,
dit naar aanleiding van een opdracht voor school
...
 
 
een kind kan de was doen dus :)
 
 
Nu de herfst in het land is,
lekker binnen aan de freubel
...
 
Lieve groet,
Hannie
 
 
 


25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er écht heel erg leuk (en lekker) uit, Hannie! Ik hoop dat ik je idee ga onthouden ;-)!

Lieve groet, Ingrid

Krek wak wou zei

Dat ziet er gezellig uit, Hannie! Kei leuk idee!
Fijne avond verder!
X. Nicole

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Ziet er leuk uit!

Groeten Maaike

Jolanda zei

Hoi,

Wat ontzettend leuk gedaan!!
Heerlijk om te krijgen,

Fijne dag en niet alles zelf opeten!!

Jolanda

tineke zei

superleuk, die gaan we onthouden!
groetjes

@Let zei

Súperleuk Hannie!
Ook ik ga 'em onthouden denk ik ;-)

Groet, @Let...

quiltingmieke zei

piep leuk om te maken en te krijgen, bedankt voor de tip knuf mieke

Monique Leonhart zei

Hoi Hannie,

Hoe simpel kan het zijn maar je moet er maar opkomen!! Wat een leuk idee!! Ga ik zeker gebruik van maken!! Bedankt voor je leuke idee!!
fijne dag! Monique

Hann¥ zei

Leuk om te maken maar ook erg leuk om te krijgen :-)
Dank je wel voor het idee Hannie

Lieve groetjes,Hanny

lien zei

Dat ziet er reuze gezellig (en lekker!) uit. Leuke tip!!

De Witte Lanteern zei

Dat ziet er gezellig uit. Smaakt zo'n koekje meteen een stuk lekkerder!
Leuke tip!
Liefs, Peetje

Verie -Vestywo- zei

Wat een leuk idee! En zo simpel, ik ga ermee aan de slag! Lieve-groetjes, Verie

What's in a day zei

Het Zijn de kleine dingen die het doen:)
De zakjes zijn ook bij de Action te koop, heel voordelig ook:)
Maar wel leuk om zo op visite te gaan of jou op visite te krijgen!!!
Heerlijk hoor om zo in de herfst te knutselen.

Lieve groetjes,
Eefie

Gerry zei

Je mag wel bij mij op visite komen, Hannie!
Zulke cadeautjes worden door mij zeer gewaardeerd!
Alle gekheid op een stokje (natuurlijk ben je welkom) Maar ik vind het een heel leuk idee. Hoe lekkere speculaasjes heel feestelijk kunnen worden!
Geniet een mooie vakantie met elkaar!

Lieve groet,
Gerry

De liefste zei

Hoe eenvoudig om te maken en hoe leuk om te krijgen! Echt heel erg leuk, die ga ik onthouden en zeker tot uitvoering brengen.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Musje zei

Dat heb je leuk gemaakt,ik deed het wel eens met die grote harten snoepjes voor vriendinnen,lieve groet Musje.

Wonen aan boord zei

Leuk leuk Hannie! makkelijk te maken, en zo leuk om te geven.. ( en te krijgen) die ga ik onthouden ;-) Je moet het alleen effe doen.. hihi

Lieve groet,
Alberta

sandra zei

Leuk zeg!! Ik ga 'm onthouden!!
Groetjes Sandra

Ús hûs ús thús zei

Wat een leuk idee! Deze ga ik zeker (net als mijn medeblogsters) onthouden! Groetjes van Aleta

Miranda zei

Dat ziet er erg gezellig én lekker uit! Je tip ga ik zeker onthouden, want dit is wel erg leuk om weg te geven.

Fijne avond.

Indruk zei

Leuk die eigen touch die je er aan geeft, Pascale x

Claudia zei

Wat een heerlijk kadootje!

Kirsten Maas zei

Wat een super DIY en idd zo simpel. Leuk idee voor met Sinterklaas. Je hebt ook een leuk blog en ik ga je vanaf nu dan ook volgen. T zou leuk zijn als je ook eens op mijn blog komt kijken. hetraadhuis1890.blogspot.nl
Groetjes
Kirsten

Pure & White zei

Dat is echt een heel leuk idee!
Top!

Lieve groet,

Dineke

Marcel en Suzanne zei

Wat een schattige lieve zakjes met overheerlijke koekjes!
Wat een rijkdom dat je toch zo creatief bent!
DANKJEWEL voor je altijd weer even gezellige en leuke ideeën :-)

LIEVE GROETEN, Suzanne