dinsdag 10 september 2013

Weer naar binnen...

Na een heerlijke lange periode 
buiten
geleefd te hebben,
 
is nu de tijd weer gekomen
om het binnen gezellig te maken!
 
Vandaag
heerlijk wat gerommeld
in huis!
 
... een paar nieuwe mokken gekocht,
een bos gipskruid,
twee bramentakken *nep*,
 
 
zomaar wat hoekjes in huis..
 
 
De mokken met het  heb ik vandaag bij onze supermarkt gekocht,
ik vond ze zo leuk!

 
In de zomervakantie
brachten we ook een bezoek aan de Ikea,
daar nam ik deze zinken potjes met nep plantjes mee!
 
Ze staan leuk op het oude krukje in het keukenvenster...

 
Bij de Intratuin kocht ik deze bramentakjes,
leuk om mee te decoreren in de herfst...

 
Heerlijk..
een oude koffiepot gevuld met gipskruid!

 
Zomaar..
wat hoekjes in huis,
 
het blijft leuk om bij anderen inspiratie op te doen,
daarom kijk ik zo graag bij jullie binnen!
 
Fijne week!
 
Lieve groet,
Hannie
♥♥♥

 
 
 

34 opmerkingen:

Ús hûs ús thús zei

Wat een gezellige sfeerhoekjes! Zo heeft het herfstige weer ook z'n voordelen. Het binnen lekker gezellig maken. Bij jou is dat goed gelukt. Ik vind je nieuwe mokken ook erg mooi.
Groetjes van Aleta

Marjonel M zei

Gezellige foto`s Hannie..En ik vindt mokken heel leuk.

Groet, Marjonel

Indruk zei

leuk die mokkem. Nu het buiten weer kouder wordt moeten we het binnen maar weer gezellig maken. Pascale X

Anita r zei

Wat een leuke kopjes.
Ja heerlijk hé binnen kijken en inspiratie opdoen.
Heb ik ook.
Leuke dingetjes heb je staan.

gr. anita

It's me zei

Leuk Hannie....zag de koppen ook vandaag heb me kunnen inhouden.....maar ze zijn echt leuk hoor !!!!....gelukkig....kom om in het servies......liefs Ria ....x...!

Petra zei

Ziet er weer gezellig uit hoor, er komt in mijn ogen weer een heerlijk jaargetijde aan. Lekker weer knus in huis kaarsje aan en een beetje schuiven met spullen zodat er weer leuke hoekjes ontstaan, jij bent alweer op de goede weg. Groetjes Petra.

Willy zei

Als ik jouw blog zo lees en de foto's zie krijg ik ook zin om binnen weer wat (herfst-) sfeerhoekjes te maken.
Na zo veel heerlijke weken buiten houdt de regen ons nu wel binnen.
Inderdaad binnenkijken bij anderen inspireert!
Groetjes Willy

De Witte Lanteern zei

Maar jij inspireert ons weer! Vandaag was het hier echt een stuk kouder buiten, dus de kriebels om het lekker knus te maken in huis komt dan vanzelf.
Je kopjes zijn enig. Staat zo gezellig op het dienblad. Schud mij maar een kopje in...
Liefs, Peetje

Claudia zei

Laat die herfst bij jou maar komen!

Danielle zei

Gezellig heb je het weer hoor!

huis tjokvol zei

wat super leuke hoekjes in je huis,geniet ervan

Kom Achterom zei

Jaah leuk! die bekers daar heb ik ook nog mee in de handen gestaan mocht niet van mezelf! hahah had net nieuwe!
Fijne dag
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Langzaamaan ga ik ook om, na de plensbuien van gisteren en door de lagere temperaturen kan ook ik er niet om heen dat de herfst nadert. Ik vind je sfeerhoekjes erg mooi, krijg meteen zin in een lekker bakkie thee. Dat ga ik zo ook maar snel zetten ;-).

Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Sjonke's Kronkels zei

Leuke en sfeervolle hoekjes, Hannie!!
Ik heb diezelfde nepplantjes buiten en ze doen het geweldig...hihi...
Groetjes,
Marion

Gerry zei

Van mij mag de herfst komen! Ik hou van haar!
Mooie sfeerbeelden uit je huis. Ik heb nog geen boodschappen gedaan, dus nog niets tegen gekomen...
De "nep" plantjes en bloemen worden steeds mooier. Ze zijn soms nauwelijks van echt te onderscheiden en op de foto nog minder. Ik vind ze altijd makkelijk voor moeilijke hoekjes of als je even niets anders hebt.
Ik wens je een mooie dag!

Liefs, Gerry

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

altijd heerlijk om weer hoekjes te maken in huis en wat is er mooier dat wij weer mee kunnen genieten van je mooie plaatjes ...geniet lekker binnen ...wens je een fijne week ...lieve groet rosita

Marieke zei

Wat een gezelligheid.
En wat heb je leuke spulletjes gekocht.
Die bramen takjes zijn wel heel erg leuk.
Ook wel weer heel gezellig en knus lekker binnen.
liefs Marieke

Marjon zei

Prachtig die koffiepot met het gipskruid en ook de takjes zijn super leuk om te decoreren. De andere hoekjes zijn ook zo leuk gestyled....fijne dag en lieve groet Marjon

Esrosa K. zei

Leuke plaatjes, je bent lekker bezig in huis! Mooie foto's ook, van jullie vakantie in Tsjechië!

We praten binnenkort maar eens bij hier :-)
Grtz,
Esrosa

Verie -Vestywo- zei

Ziet er gezellig uit, Hannie! Ik wilde deze week ook aan de gang gaan met het herfst-thema in huis! Gave kopjes, warme kleur, geniet ervan. Lieve-groetjes, Verie

What's in a day zei

Lekker naar binnen, kopje thee erbij, die sfeer bij jou bevalt me helemaal.
Fijn dat we nu langzamerhand de gezelligheid naar binnen kunnen brengen, je bramentakken zijn een vondst, leuk om zo de herfst in huis te halen.

Fijne week nog en lieve groet,
Eefie

Onder de knotwilg zei

Wat een gezellige hoekjes!
Jammer dat de fair volgende week best wel een stukje rijden is voor ons, anders hadden we graag gaan kijken! Maar wie weet, doen we het toch...

elsa zei

Hoi Hannie,

Ik heb het pdf/bestand omgezet in jpg. En dan kan de flyer wel geplaatst worden. Ik heb het jpg.bestand naar vriendin P. gemaild met de vraag het naar jou door te mailen.

Groeten, Elsa

THE BLACK BARN zei

WAT EEN LEUKE SPULLEN HEB JE GEKOCHT.

FIJNE DAG,

MIRANDA

jacqueline zei

Ook weer gezellig zo binnen! ik moest er best even weer aan wennen en hoop nog wel dat we buiten kunnen zitten komende maand..maar toch zo is het ook weer gezellig! Jij hebt er in ieder geval weer leuke hoekjes van gemaakt! Groeten,Jacqueline

Nancy B. zei

Wat ziet het er weer sfeervol uit bij je in huis. Ik vind de herfst altijd wel een mooi jaargetijde hoor. Fijn de boel binnen weer gezellig maken. Kaarsjes aan...
Groetjes, Nancy

Monique Leonhart zei

Hoi Hannie,
Wat leuk om te zien dat iedereen het weer binnen gezellig gaat maken. Je hebt hele leuke spulletjes gekocht waarmee je het heel leuk hebt aangekleed.Bedankt voor je gezellige post!!

Groetjes van Monique

Miranda zei

Weer tijd om het binnen gezellig te maken en dat is bij jou al goed gelukt!

Fijn weekend.

Pure & White zei

Ja, de herfst is zeker begonnen..!
Leuke mokken heb je!

Geniet van een mooi weekend!

Dineke

De liefste zei

Je hebt er weer leuke plaatsjes van gemaakt.
Fijn weekend.
Liefs,
Mirjam

♥Sanne en Andre zei

Gezellig allemaal Hannie en een heel fijn weekend

liefs Sanne

Wonen aan boord zei

Leuke mokken zeg! heerlijk he zo rommelen weer binnen... dat is na een zomer lang buiten toch ook wel weer genieten ;-)

Lieve groet,
Alberta

Marcel en Suzanne zei

Wat zie ik hier een heerlijke sfeervolle hoekjes op de al even mooie plaatjes!

DANK voor het meegenieten in jullie knusse huis!

LIEVE GROETEN, Suzanne

Anita zei

En ook binnen is het net als buiten - genieten! :-)
Groetjezz lfs mij