vrijdag 20 september 2013

Herfst in de keuken...

Wat ruikt de herfst
toch heerlijk!
 
Buiten de pittige geuren..
Binnen de geur van de houtkachel, kaarsjes
en
heerlijke geuren uit de keuken!
 
 
Schuif je aan?
 
 
Eerst zetten we alles klaar in oude maatkannen
 en emaillen schalen...
 



 
Eieren, appeltjes en natuurlijk spek!

 
 

 
Met kaneel en suiker...

 
of liever met kaas en spek?
 
 
Het was smullen..
mmm....
 
kom maar op
 met de herfst!
 
 
 
Uittip voor as. zaterdag :
 
een leuke fair in Uddel!
Huize Kipkakel verkoopt brocante en zelfmaak!
Er staan 30-35 kramen in het thema:
 
(klik hier..)
 
 
 
Van harte welkom,
leuk te combineren
 met een herfstwandeling in het bos :)
 
Lieve groet,
Hannie
 
 
 
 
 
 
 


22 opmerkingen:

Kom Achterom zei

ooh heerlijk je brengt me op een idee! vanavond pannenkoeken dus, fijn dat je smorgens al weet wat je eet hoef je niet meer te lopen nadenken ahahah
Fijn weekend
Yolanda

Thuis bij Tjits zei

Wow wat zien je pannenkoeken er overheerlijk uit, die kun je ook wel gaan verkopen op de fair:)
Veel succes en plezier zaterdag!

fijn weekend,
lieve groet Tjits

Onder de knotwilg zei

Mmmm, ik ruik de pannenkoeken hier helemaal :-)
Veel plezier zaterdag, ze geven geloof ik mooi weer op hé? Ga je vanavond naar de pipowagen?
Helaas gaat het ons toch niet lukken om te komen, hebben een verjaardag... Jammer, want het zou een leuk uitje zijn, zeker in combi met een boswandeling!!

Home and Lifestyle zei

Woensdag hebben we hier ook pannenkoeken gegeten, mijn dochters willen nooit naar een pannenkoekenhuis...zelf gemaakt zijn ze toch op hun best. Het ziet er bij jou ook heerlijk uit, ik zou zo aan willen schuiven hoor! Hier is de pannenkoek met poedersuiker het meest favoriet, heel eenvoudig dus maar ook zo lekkerrrrr!

Fijn weekend en succes op de fair! Lieve groet, Ingrid

Nelleke Hobby zei

Ha Hannie,
Laat maar een kaneel suiker voor met liggen!!!!
Morgen heel veel succes, gaat voor mij helaas niks worden heb dankzij mijn werk een slaapdagje!!!!
Niet dat er veel van komt denk ik.
Ik ben wel benieuwd wat voor leuks je allemaal gaat verkopen.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

huis tjokvol zei

heerlijk,en succes een zaterdag het word mooi weer,fijn weekend

liefs yvonne

lien zei

Oh ja, ik wil wel aanschuiven hoor, ziet er heerlijk uit!!

Monique Leonhart zei

MMmmm. Hannie,

Je laat het water in mijn mond lopen. Wat een gezellige post. Ik krijg gelijk ook zin in pannenkoeken maar heb helaas dit weekend drie avonddiensten dus die pannenkoeken moeten ze hier nog even tegoed houden.
Fijn weekend!!
Monique

het Moonhuis Monica zei

Ooh lekker, ik heb ze gisteren ook gebakken met de kinderen!!
Succes morgen!!

Liefs Monica

De Witte Lanteern zei

Hmmm, lekker die met spek en kaas. Maak ik ook altijd, heerlijke combinatie. Maar die met kaneelsuiker zijn ook erg lekker...help, kan niet kiezen!
Fijn weekend en succes met de fair!
liefs, Peetje

Gerry zei

Oh heerlijk...Ik ga altijd voor de spekpannekoeken! Vind ik zo lekker!
Ik wens jullie veel plezier op de fair!

Lieve groet,
Gerry

bij ELZ zei

Hoi Hannie, wat een heerlijke pannenkoekenpost! en zo leuk in al die mooie kannetjes en schaaltjes. Ik denk dat wij dit weekend ook aan de pannenkoeken gaan, hihi. En wat zag je tuin er gezellig uit, heerlijk herfstsfeertje al! Gezellig weekend! liefs Lindy

Jolanda zei

Hello,

Ziet er heerlijk uit!! Fijn weekend,

Jolanda

What's in a day zei

Kijk Hannie hier maak je mij ook heel blij mee...heerlijke pannenkoeken, ik ruik ze hier hoor!!!!
Wat leuk dat je in Uddel op de fair staat, het wordt mooi weer, dus dat gaat vast goed komen morgen.
Veel succes!!!

Lieve groetjes,
Eefie

Nancy B. zei

Pannenkoeken, heerlijk! Daar heb ik eigenlijk ook wel zin in. Ideetje voor zondag, want dan is manlief vrij. Hij bakt hier meestal de pannenkoeken. Fijn weekend en veel succes op de markt morgen. Ik hoop dat het druk wordt.
Groetjes, Nancy

Jedidja zei

Mmmm ... lekker blogje hoor!

jacqueline zei

Een beetje te ver weg voor mij helaas, en bovendien ben ik jarig zondag dus dat wordt m niet! maar ik wens jou heel veel plezier en succes daar! Zal vast lukken! En wat zien je pannenkoeken er lekker uit! Groeten, Jacqueline

Hann¥ zei

Hmm heerlijk Hannie..ik vind een pannenkoek met appel en poedersuiker altijd erg lekker....
Veel plezier op de fair :-)

Liefs Hanny

Miranda zei

Pannenkoeken... heerlijk! Was de fair geslaagd?

Lieve groet, Miranda

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Lekker! Hoop dat de fair een succes was!

Groeten Maaike

De liefste zei

Hmmm pannenkoeken. Ik denk dat ik het menu voor deze week ietsje aanpas... :-)
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Marcel en Suzanne zei

Ooo het water loopt mij in de mond,
deze sfeervolle foto's vertellen zoveel :-)

Wat kan een mens GENIETEN van zoiets puurs en eenvoudigs!

Houdt dit vast en beleef dit met je geliefden zoveel als mogelijk is :-)

Ik ben heel benieuwd hoe de FAIR was! Als het mocht zijn zoals de PANNENKOEKEN eruit zien was het OVERHEERLIJK :-)

LIEFS, Suzanne