woensdag 25 september 2013

Brocante op de fair....

Wat was het zaterdag
heerlijk
om buiten te zijn!
 
Om 6.30 stonden we al in het grasland,
wat nog heel vochtig was...
 
In het weiland stonden tenten en kramen
voor de eerste Weijdehorst fair in Uddel.
 
Zó leuk om je eigen kraam
in te richten
 met de spullen die je
 met een vriendin
hebt
verzameld, opgeknapt
 of zelfgemaakt.
 
..  met dank aan onze klusmannen :)
 
 
We verkochten oud en nieuw,
brocante en landelijk
...
 





 

 
We hebben nog een aantal raam horren over!
in twee maten
...
 
Heb je interesse,
mail me even..
 
Fijne week!
 
Lieve groet
♥♥♥
Hannie
 
 
 
 
 
 

26 opmerkingen:

De Witte Lanteern zei

Oh, dat ziet er heel gezellig uit. Zie heel veel leuke spulletjes staan. En wat hebben jullie geboft met het weer.
Leuk om te lezen dat het zo'n succes was!
liefs, Peetje

lien zei

Wat een mooie spulletjes bij elkaar, ziet er erg gezellig uit. Fijn dat het zo'n succes was! Liefs Carolien

Home and Lifestyle zei

Jullie waren er vroeg bij, des te leuker dat het een succes was. De keren dat ik op een markt heb gestaan, vond ik het gezellige contact met de klant nog het leukst...je spreekt zoveel mensen met zoveel verschillende achtergronden!

Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Claudia zei

Het ziet er superieur uit!

het Moonhuis Monica zei

Wat fijn dat het afgelopen zaterdag prachtig weer was he, je moet toch niet aan regen denken, dat is altijd zo jammer.
Het is dus een succes geweest, super hoor!!

Liefs Monica

Thuis bij Tjits zei

Wow wat ziet dat er leuk uit!! Ik vind het ook zo leuk om je eigen kraam in te richten, kan me je gevoel helemaal voorstellen!

lieve groet, Tjits

maartje zei

Hoi, dat ziet er echt leuk uit!! En heerlijk weer gehad. Wij wachten nu op jouw volgende fair....;)
Groetjes Marja

Petra zei

ZO dat ziet er toppie uit, Je heb mooie spullen in je kraam hoor heel sfeervol. Leuk om alles lekker in te richten. Groetjes Petra.

Gerry zei

Wat fijn dat alles zo goed liep en dat jullie een mooie dag hebben gehad!
Je stand ziet er mooi uit met veel spullen!
Een mooie dag verder!

Lieve groet,
Gerry

Verie -Vestywo- zei

Ontzettend leuke kraam! Wat kosten de horren? En in welke maten heb je ze nog? Erg leuk allemaal! Lieve-groetjes, Verie

Indruk zei

Wat gezellig om zo samen om een fair te staan en al die mensen te spreken. jullie stand ziet er prachtig en sfeervol uit, ka ook niet anders met die mooie spulletjes. pascale x

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Dat ziet er gezellig uit! Fijn dat het een succes was!

Groeten Maaike

Marcel en Suzanne zei

Wat ziet het er allemaal geweldig sfeervol uit!
Ik zit te smullen van de plaatjes en zou alles wel willen hebben,
zo mooi!
Hi Hi...
inclusief de handige klusmannen :-)
Nee hoor grapje...
ik heb echt een hele lieve man!
Misschien iets minder handig,
maar zooo lief :-)
En de liefde wint hè,
ten alle tijde.

Wat zijn jullie geweldig creatief,
wat een talent!
Mijn oprechte complimenten!
Wat zullen jullie veel mensen blij gemaakt hebben :-)

LIEFS, Suzanne

Doortje Dartel zei

Wat was het gezellig en leuk om je te ontmoeten!

Huis in de Provence zei

wat een gezellige dag zal dat geweest zijn!

Wonen aan boord zei

Wat hadden jullie een mooie kraam zeg, prachtig! En zoveel leuke dingen gemaakt... voor herhaling vatbaar zeker?

Lieve groet, Alberta

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Prachtig♥ spullen vooral het wit emaile♥ en die pan♥..;)
Ook die raam horren♥ zo leuk..!!
Lieve♥ herfstgroetjes♥ en fijne dag♥ Gaby..♥

Anita r zei

Ziet er heel gezellig uit.
Mooie spulletjes hebben jullie.


gr. Anita

Marieke zei

Wauw!!!!
Wat een mooie spullen en wat een prachtige kraam.
Je hebt vast heel veel verkocht.
Wanneer is de volgende fair?
Lieve groet,
marieke

What's in a day zei

Wat een mooie kraam zeg, het lijkt me zo leuk om zoiets te doen en bij jullie zie ik heel mooie spullen!!!
Fijn dat je er ook zo enthousiast over bent, zeker voor herhaling vatbaar voor jou!!!

Lieve groetjes,
Eefie

Onder de knotwilg zei

Wat ziet het er leuk uit!! En zulk mooi weer, echt boffen!

De liefste zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit, en zo lekker getroffen met het weer. Je krijgt wat je verdient zeggen ze...
Liefs,
Mirjam

jacqueline zei

Wat ziet het er geweldig leuk uit! Heel sfeervol hoor en fijn dat het een succes was! Ik kan me dat zo voorstellen hoe leuk het is als je een goede verkoopdag hebt! Vooral om het feit dat mensen jouw spullen leuk vinden, dat vind ik zelf altijd de grootste eer!Je had dan ook echt leuke spullen!Groetjes, Jacqueline

Jedidja zei

Dat ziet er heel gezellig en landelijk uit!

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Kan me voorstellen dat dat iets speciaals is, zo 's morgens vroeg in de ochtenddauw een kraam inrichten. Het ziet er heel gezellig uit!

Groetjes en een fijne zondag!

Miriam
('t Bezige Bijtje)

Miranda zei

Wat ziet dit er sfeervol uit! Fijn om terug te kunnen kijken op een geslaagde dag.

Fijne dag.