donderdag 11 juli 2013

Vakantie tijd..relaxtijd...

Bijna...
vakantie!

Dit jaar horen wij bij de laatste regio
wat betreft de vakantie spreiding!
...
Nog een weekje school
en 
dan hebben alle kippetjes 
in Huize Kipkakel vakantie!
....

Dus 
we gaan in de relax stand!



Neem een stoel en relax mee!

(ze staan te koop op MP deze leuke stoelen, 
heb je interesse..mail me dan!)

Een hele fijne tijd toegewenst om :
uit te rusten van je werk..
te genieten van de vrije dagen ...
de zon je huid en hart  laten verwarmen..


Degene die zorgen en ziekte kennen...
veel sterkte 
juist in deze periode!


Lieve groet,
Hannie

Ps..over een weekje of 6 hoop ik weer terug te zijn :)
in blogland!


18 opmerkingen:

Gerry zei

Hallo Hannie,
De laatste loodjes willen nog wel eens hectisch zijn, maar daarna wens ik jou en je gezin ook een hele mooie zomertijd en vakantie!
Geniet ervan en rust lekker uit!

Lieve groet,
Gerry

Onder de knotwilg zei

Fijne vakantie!

Thuis bij Tjits zei

Hele fijn vakantie Hannie voor jou en je kippetjes:) rust lekker uit en geniet!

lieve groetjes, Tjits

Jolanda zei

Hello,

Fijne vakantie geniet ervan!!

Jolanda

@Let zei

Ook een fijne vakantie Hannie, hier wordt ook driftig afgeteld tot volgende week donderdag... de laatste schooldag ;-)

Groetjes! @Let...

het Moonhuis Monica zei

Een hele fijne vakantie!!

Liefs Monica

Home and Lifestyle zei

Je hebt hoe dan ook een heerlijk vooruitzicht. Ik wens je een hele fijne vakantie toe, geniet er van!!

Lieve groet, Ingrid

Huiz&zo zei

Hele fijne vakantie!

Groetjes!

Nicole Orriëns zei

Fijne vakantie gewenst alvast. Wij moeten nog een week.

Huisvlijt

Musje zei

Dat zijn lekkere stoeltjes,geniet van je vrije tijd,fijn weekend,lieve groet Musje.

lia zei

Wij zitten ook in de laatste verspreiding van de vakantie. Nu hoef ik niet meer te letten op school, maar we zitten wel vast aan de bouwvak vakantie, en dat duurt nog nu nog twee weken.

Fijne vakantie.
Groetjes Lia

It's me zei

Geniet !!!...liefs van mij...x !

Indruk zei

Fijne vakantie! Die stoelen doen me denken aan vroeger toen hadden veel strandtenten deze stoelen ipv de huidige ligbedden. Als je eenmaal in die stoel zat (met zonneklep) was het er heel moeilijk uitkomen omdat ze vaak helemaal ingezakt waren. Pascale X

Pure & White zei

Heel fijne vakantie, geniet ervan !

Lieve groet

Dineke

Verie -Vestywo- zei

Lieve Hannie, een heel fijne vakantie wens ik je toe. Lieve-groetjes, Verie

Makkie zei

Dag Hannie,
daar ben ik eindelijk weer eens. Ik vroeg me opeens af hoe het met je gaat. Een hele fijne vakantieperiode gewenst voor jou!
Heb je ook facebook trouwens?

Marjonel M zei

Ik wens jou en je familie een fijne zonnige vakantie toe.

Groet, Marjonel

Juliëtte zei

Weer helemaal bijgelezen. We hebben een hele lange tijd geen internet gehad wegens blikseminslag na hevig onweer!
Tot gauw!!

Liefs, Juliëtte