maandag 1 juli 2013

Me-time...15 minuten!

Even...
maar 15 minuten!

Me-Time!

een geniet momentje...




De tuin en de zon....

Even..
maar 15 minuten!





Vitamientjes erbij!

Heerlijk zomerfruit....
of
heb je liever een 
lekkere cappuccino?





Wees bevriend met kleine dingen,
met de kleine bloem die bloeit,
met de vogeltjes die zingen,
met het vlindertje dat stoeit!

Met de heldere regendruppels,
met de blijde zonneschijn!

Wees bevriend met kleine dingen
En....je zult gelukkig zijn!




Oeps...
zijn de 15 minuten al om?


Geniet van de kleine dingen,
een zonnestraal, een kopje koffie, een lekkere meloen....

Waar geniet jij van?

lieve groet,
Hannie


Volg je me al via Bloglovin?





24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Eigenlijk moet je dit niet willen in zo'n korte tijd....ben je net aan het genieten, zou je al weer moeten stoppen. Dus ik ga voor minstens 30 minuten hoor ;-). Jammer genoeg schijnt hier het zonnetje niet, want dat is in deze tijd toch echt iets waar ik enorm van genieten kan.

Lieve groet, Ingrid

huis tjokvol zei

mmm lekker dat fruit,daar kan ik ook echt van genieten,en ja het zonnetje is dan ook zo heerlijk,maar ik geef mij zelf ook wel wat langer pauze hoor,15 min.is zo om,maar een half uur ook eigenlijk,als je geniet is de tijd zo om

gr yvonne

Verie -Vestywo- zei

Hannie, wat leuk deze post. Dat kussentje heb ik ook en de servet ken ik ook,..hihi..leuk om zoiets voorbij te zien komen. Mooi kopje me die roosjes. Past goed bij het geheel. Geniet van je momentje rust. Lieve-groetjes, Verie

Jedidja zei

Gezellig hoor, zo'n genietmoment!

Indruk zei

Heerlijk fruit en een cappucino! dat gedichtje staat nog in mijn poezie album! Ik volg je iet via bloglovin, maar via de leeslijst van Bloggerop de homepage. Werkt prima. Pascale X

Esrosa K. zei

Haha, ik plof hier et na een lekker fietsritje op de bank met koffie, een schaal met stukjes meloen, een flesje water en ging even blogjes surfen: ziedaar, een genietmomentje dat heel veel op de jouwe lijkt :-)
Grtz, Esrosa
PS: nietmachine gevonden :-)

Wonen aan boord zei

Heerlijk Hannie! Genieten van de kleine dingen he.. dat maakt een mens gelukkig. Fijn dat jij dat kunt!

Lieve groet,
Alberta

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat een heerlijk geniet momentje zeg!

en nog leuker zie gewoon een versje langskomen die nog in me poezie album staat!!

heerlijk he geniet momentjes
we pakken ze te weinig of nemen ze als vanzelfsprekend
maar juist als je bij de kleine momenten stil staat kom je dr achter dat er genoeg is om van te genieten

liefs cindy

Gerry zei

Hoi Hannie,
Mag je ook beide dingen hebben? Ik vind het zo moeilijk kiezen. Ik hou heel erg van fruit, maar ook van koffie.
Heerlijk zo'n kwartiertje voor jezelf. Maar wel weer kort om en klaar te maken en op te eten.
Ik wens je een hele fijne zomertijd toe, want dat hoort bij deze plaatjes!
En Bloglivin is geinstalleerd!

Lieve groet,
Gerry

Miranda zei

Van jouw gezellige post ;) Inderdaad vaak van kleine dingen, zoals met een goed boek in het zonnetje...

Fijne avond!

Marjonel M zei

Heerlijk zo`n geniet momentje, en genieten van de kleine dingen doe ik zeker...Doe mij maar een cappuccino.

Fijne week liefs, Marjonel

What's in a day zei

Ook nu kan het toch?? even me- time al is het buiten te koud..ik pak zo een kom thee en puf lekker uit.
Het mooie versje staat ook in mijn poëzie album..

Geniet van alle kleine dingen deze week,
Lieve groet,
Eefie

Corry zei

Heerlijk genieten , even niets doen
of in het zonnetje met een mooi boek en een lekker kopje koffie
Groetjes corry

Ús hûs ús thús zei

Ik kan ook heerlijk genieten van even een momentje zon. En dan met een kopje thee (want koffie is niet aan mij besteed). Leuk woontijdschrift erbij ... en ik geniet!
Jouw 15 minuten me time ziet er ook heerlijk relaxed uit!
Fijne week.
Groetjes van Aleta
ps ik volg je via bloglovin!

ilona zei

Heerlijk zo even in de relax-stand en even niets hoeven, daar kan ik ook erg van genieten, lekker met een boek en een kopje koffie in de zon! Groetjes, Ilona.

Anita zei

Hahaha ... ik dacht er komt nog een zin na die meloen!
"en tot slot een hele dikke zoen" of zoiets ;-)
Heerlijk geniet momentje!
Ik drink in die 15 minuten even een cappuccino mee.
Wel een race tegen de klok hoor.
De volgende keer blijf ik langer zitten hihi
Groetjezz lfs mij

Danielle zei

Meer me-time mag wel hoor! Het ziet er wel gezellig en gezond uit en het gedichtje herken ik idd. ook uit mijn poezie-album. Vandaag kunnen we weer lekker genieten van het zonnetje. (huishouden wacht wel...)

Willy zei

Hoi, als je een klein stukje wilt opschuiven kom ik er even bijzitten.
Heerlijk dat verse fruit en de thee. GENIETEN!
Groetjes Willy

Onder de knotwilg zei

Ha, wij genieten heerlijk mee van jouw me-time! Is het eigenlijk we-time :-)

Musje zei

Oh dit is echt genieten! fijne dag,lieve groet Musje.

Juliëtte zei

Heerlijk! Buiten genieten.
Gelukkig zijn de weerberichten voor aankomende week erg goed!

Fijn weekend!

Liefs, Juliëtte

Pure & White zei

Of je gelijk hebt!

Genieten zit in kleine dingen!

Heel fijn weekend!

Lieve groet,

Dineke

lien zei

Ik moet het ook hebben van de kleine kwartiertjes tussendoor, maar daardoor zijn ze wel zo speciaal! geniet van het zonnige weekend!

Thuis bij Tjits zei

Nee voor mij geen koffie, ik ben een echt theemens:) en dat fruit sla ik zeker niet af, heerlijk! En wat een heerlijk plekje om even te ontspannen en te genieten!
Dat gedichtje brengt me meteen terug in mijn kindertijd.. het staat in mijn poesiealbum, zo leuk!

fijne dag!
lieve groetjes, Tjits