donderdag 20 juni 2013

Brocante én kersen...

Brocante
vond ik vandaag 
in de kringloop in Sliedrecht!

( Tip: er wordt nog brocante bij gevuld deze week...)

De mooie witte schaal
vulde ik bij thuiskomst
met de kersen 
die ik
vanmorgen kocht!


Om te zorgen dat de vliegen
 van mijn kersen afblijven..
een 
oude vliegenkap

zo mooi oud!


Een oude witte emaille maatkan
en een 
houten stamper
vond ik
 ook bij de kringloop..



De kersen van de supermarkt
zijn trouwens 
niet eens lekker :(

maar wel mooi
voor de foto's:)





Ik kocht nog meer
...
maar dat bewaar ik 
tot de volgende post
....


Fijn weekend!

Lieve groet,
Hannie ♥



Ps:
de anonieme volgsters kunnen even geen reactie plaatsen,
ik kreeg heel veel vervelende spam binnen...








28 opmerkingen:

Huize Kip Kakel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Home and Lifestyle zei

Ohhh...dat zijn nog eens mooie vondsten! Wat kun je daar blij van worden hè en de prijs zal ook aangenaam zijn geweest!

Lieve groet, Ingrid

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je een geslaagd kringloop bezoek gehad! De ene keer is er helemaal niks en een andere keer val je zomaar in de prijzen. Zoals jij vandaag. Je hebt er ook prachtige foto's van gemaakt. Leuk met die kersen erbij.
Groetjes van Aleta

Pure & White zei

Heel gaaf! Prachtige schaal!!

Lieve groet!!
Dineke

Marjonel M zei

Leuk, mooie foto`s heb je gemaakt!

Groet, Marjonel

Miranda zei

Wat heb je weer mooie vondsten gedaan (jammer dat Sliedrecht zover weg is ;))

Lieve groet, Miranda

Indruk zei

mooi hoor die kersen in die schaal zo. Die maatbeker is ook leuk. Ben benieuwd naar je andere vondsten. pascale x

Gerry zei

Wat een mooie vondsten heb je gedaan. Ik vind de vliegenkap geweldig! En de kersen in de schaal zien er lekker uit... Ik had gisteren frambozen uit de supermarkt, viel me ook tegen.
Ben benieuwd naar de rest. Je had dus een vruchtbare winkelgang!

Lieve groet,
Gerry

Corry zei

Je heb hele mooie vondsten gedaan bij de kringloop,
Ook hele mooie foto's heb je er van gemaakt
Lieve groetjes Corry

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Mooie vondsten! Leuk zo'n kringloop ;) Jammer dat de kersen niet lekker zijn.. Ziet er wel mooi uit!

Groeten Maaike

De Witte Lanteern zei

Mooie sfeerfoto's van kersen die niet lekker zijn. Zijn ze tenminste nog ergens goed voor, hihi.
Je hebt leuke spullen gekocht bij de kringloop. Ik heb laatst ook zo'n emaile-beker gekocht bij de kringloop, alleen is ie iets hoger. Altijd leuk met een plantje erin of zo.
Liefs, Peetje

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige vondsten weer! Ik kan niet wachten om tijdens mijn zwangerschapsverlof weer eens wat kringlopen te bezoeken...het begint helemaal te kriebelen als ik dit zie!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Willy zei

Leuk zeg je kringloopvondsten.
Die vliegenkap is mooi en handig!
Jammer dat de kersen niet echt lekker waren.
Groetjes Willy

ilona zei

Mooie vondsten! Wat kun je daar toch blij mee zijn hè? Jammer dat de kersen niet lekker zijn, maar voor op het plaatje zijn ze prima! Groetjes, Ilona.

Vlijtig Liesje zei

Wat een mooie vliegenkap zeg! Daar ga ik ook eens naar uitkijken bij kringloopwinkels.

Martine zei

Wat een mooie dingen heb je gescoord bij de kringloop. Misschien dat ik er vanmiddag ook eens langs ga. De kersen van de supermarkt zijn idd vrij smakeloos. Ik haal ze meestal bij een kraam aan de weg, die zijn echt erg lekker.
Bij mij kan je ook niet meer anoniem volgen. Mijn mailbox zat ook vol met spam die totaal niet met het interieur te maken had .
Liefs, Martine

Jedidja zei

Prachtige kringloop vondsten. Daar mag je echt trots op zijn!

Nancy B. zei

Mooie spulen heb je gescoord. Jammer van je kersen.
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Verie -Vestywo- zei

Wat een lekkere en mooie post! Zijn de kersen al wel lekker? Geniet van je prachtige vondsten! Lieve-groetjes, Verie

Ta-lien zei

Prachtige foto's zeg.

Juliëtte zei

Mooie spulletjes! De kersen zijn hier peperduur en ook erg slecht.
Onze grootmoeder leerde ons al dat fruit in de koeling bewaren slecht is voor de smaak.
Wat doen alle grote supermarktketens (hier ook hoor). Flinke partijen onrijp fruit inkopen en dan lekker een aantal maanden koel bewaren.
Dan mag jij het nog eens kopen.
Er gaat niets boven vers.
Ik kocht in Nl veel langs de weg!
Vaak heerlijk vers en goed van smaak.
Jammer genoeg is dat hier niet.
Gelukkig gaan mijn eerste fruitstruiken al vruchtjes dragen.

Veel liefs, Juliëtte

Homemade Home zei

Super leuke dingen heb je weer gevonden Hannie!!! En je foto's zijn erg mooi.
Ik wens je een heel fijn weekend.
Lieve groet Nelly

Anita r zei

Leuke spulletjes heb je gekocht.
En de kersen zijn echt niet te eten ;-)
Wij hebben ze ook.

gr. Anita

Wendy zei

Jammer dat ze niet eens lekker waren. Ach, koop je ze gewoon nog voor de foto's :) Want ze zijn prachtig!! :))

Huis in de Provence zei

Prachtige combie de kleur van kersen met wit...jammer dat ze niet lekker waren...hier ook iets te waterig vanwege de vele regen in de lente maar de smaak is wel mmmmmm
Fijne week.

Mirjam

Hann¥ zei

Wat een leuke vondsten Hannie en jammer dat de kersen niet smaakte...hier heb ik gisteren ook een bak gekocht bij de A,H dus ben benieuwd.....
Fijne dag! Lieve groet,Hanny

SugarblossomNL (Kelly) zei

Leuk! Zo kom je nog eens wat tegen hè ben er pas ook geweest heb er ook wat leuks gekocht een porseleinen kinderwagen decoratie als wiegje. Echt leuk wat je heb gekocht, en kersen zijn heerlijk!

Wonen aan boord zei

Ik zal proberen niet jaloers te zijn ;-) Maar wat heb je weer leuke dingen gevonden bij je kringloopie! Toch jammer dat ik niet vaker in de buurt ben :D

Lieve groet,
Alberta