woensdag 15 mei 2013

Nog even een terugblik op....



Na een heerlijke vakantie thuis
nog even een terugblik..

Natuurlijk was ik op 
30 april 
al vroeg (05.30)
op de rommelmarkt
in ons buurdorp!

Samen met vriendin en onze dochters...

De sfeer was heerlijk,
het aanbod in  'kinderspeelgoed' groot,
en in brocante minder groot :(

Maar toch was de auto goed gevuld op de terugweg..
en niet alleen met Playmobil, fietsjes, 3D puzzels, paardenschilderijen ....
maar
ook nog wat voor ons :))




een mooie oude vakken lade..


een oud schilderijtje..lief sfeertje



De glazen stolpfles,
niet oud,
wel leuk ...


Het vogelkooitje hangt 
inmiddels aan de balk van de overkapping.


Deze windlichtjes gingen gelijk in de doos voor kerst :)


Wat ik met deze schaal ga doen, weet ik nog niet..
verven..
of zo laten met een dadeltak?

(Voorlopig heb ik hem even weg gezet...)


Tja..
of ik deze in Huize Kipkakel neer ga zetten?

misschien gaat hij wel naar de kringloop...

Het is zo heerlijk om rond te struinen
op een rommelmarkt...
op zoek naar
......

vooral de sfeer
is het!


De vakantie is voorbij..
het ritme komt er weer een beetje in!

♥♥♥

Deze week ben ik paarden aan het bakken..haha..

Tja , 
als je dochter dit weekend 8 jaar hoopt te worden
en een voorliefde voor 
deze dieren heeft..

Bij de bakwinkel op het dorp 
huurde ik een leuke paardenhoofd bakvorm,
vandaar ....

♥♥♥


Fijne week!

Lieve groet,
Hannie
♥♥♥








21 opmerkingen:

Ús hûs ús thús zei

Leuke aankopen heb je gedaan! De vakkenlade is ook super.
Een paardenStaart ken ik wel. Maar een paardentaart? Dat is nieuw voor mij. Ik hoop dat je het eindresultaat met ons wilt delen. Ik ben nl. erg benieuwd.
Alvast een fijne verjaardag.
Groetjes van Aleta

Anita zei

Hahah ... dacht ook al "huh paarden bakken" ;-)
maarre het eindresultaat wil ik wel graag zien!
Alvast een hele fijne verjaardag Hannie.
Goed gescoord! heel erg mooi die vakkanlade.
Groetjezz lfs mij

Danielle zei

Wat een mooie vondsten weer. HEt hobbelpaard heb ik hier ook. (niet meer in gebruik) leuk joh: een paardentaart, ben benieuwd naar de fotoos.

Willy zei

t Was heerlijk hè die vakantie. Even een ander ritme. Wat leuk dat je paarden aan het bakken bent.. Ben benieuwd naar het resultaat, laat je dat misschien nog even zien?
Alvast een prettige verjaardag van je dochter gewenst.
Groetjes Willy

Home and Lifestyle zei

Vakantie is altijd welkom, al is het alleen maar omdat je even niet met de klok hoeft te leven. Mooie aanwinsten heb je gevonden op de rommelmarkt, om blij van te worden. Hoop wel dat je uiteindelijk op de terugweg minder spullen bij je had dan op de heenweg, tenzij het doel alleen het verversen van spullen was ;-). Wat een origineel idee om paardentaarten te maken, ik ben heel benieuwd hoe het wordt!

Ik wens je een hele fijne dag, Hannie! Lieve groet, Ingrid

Jolanda zei

Wat leuk joh, dat je zo'n bakvorm kunt huren!
Het vogelkooitje vind ik heel leuk. Maar je andere vondsten zijn ook de moeite waard. Het is zoals je zegt: de sfeer hè. Die schaal zou ik zo laten....

De Witte Lanteern zei

Leuke vondsten! Ik vind het ook zo heerlijk om over zo'n markt te struinen. Als je wat vind is het meegenomen, anders heb je gewoon een leuke tijd gehad met veel sfeer. Ik kom dan ook altijd wel dingetjes van vroeger tegen die wij thuis hadden. Die je toen geen blik waardig waren en je nu laten vertellen hoe het was...Klinkt oud hé, maar we zijn toch van die nostalgische meiden...Heerlijk toch?
Ben ook benieuwd naar je paardentaart!
Liefs, Peetje

theeleuten zei

Mooie vondsten,altijd genieten als je wat vind!!
Succes met paarden bakken,hier ook zo'n paardenmeisje.......ze vervelen zich nooit,hihihihihi...altijd bij de paarden!
Fijne verjaardag,liefs Evelien

Marjonel M zei

Mooie vondsten, succes met het paarden bakken ;-)

Fijne dag!
Marjonel

lia zei

Mooie aankopen gedaan, en alvast gefeliciteerd met je dochter en een fijn weekend
Groet Lia

Juliëtte zei

Wat een mooie spulletjes heb je gevonden!
Ik ben helemaal verliefd op het paardje!
Alvast gefeliciteerd met je dochter!

Liefs, Juliëtte

Gerry zei

Prachtige spullen heb je gevonden. Die vinden hun plek wel.
Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Ik wens jullie een mooie dag toe en ik hoop dat we het paardenbaksel nog even mogen zien. Ik vind het een leuk idee!

Lieve groet,
Gerry

Roelie Steinmann zei

Leuke vondsten heb je gedaan. Zeker die vakkenlade, prachtig. Fijne verjaardag van je dochter.

Lieve groet, Roelie

Blomkje en Wenje zei

Naast het speelgoed heb je prachtige spullen gescoord! Mooi, hoor! Veel succes met de paardjes en alvast een fijne verjaardag voor je dochter gewenst (ik vier zelf zaterdag mijn 34e)

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Thuis bij Tjits zei

Paarden bakken haha.. ik ben heel benieuwd!
Wat een schitterende spullen heb je op de kop getikt!!
Een fijne verjaardag voor je dochter en alvast gefeliciteerd!

lieve groetjes, Tjits

It's me zei

8 jaar alweer...maak er een heel gezellig weekend van....wel even een foto van je paardenhoofd baksel maken he???...liefs Ria...xxx !

Hann¥ zei

Dat zijn prachtige vondsten Hannie...
Fijne verjaardag voor je dochter
Lieve groetjes,Hanny

What's in a day zei

Je vakantie is aan jou goed besteed...heerlijk om aan te rommelen, rommelmarkten te bezoeken, en gewoon te genieten....
Je aankopen zijn weer veelzijdig....leuk om zo steeds iets nieuws te vinden.

Geniet van de Pinksterdagen.

Lieve groetjes,
Eefie

Miranda zei

Mooie vondsten heb je gedaan, vooral de vakkenbak (een oude letterbak??) Gefeliciteerd met je dochter en een fijn weekend gewenst.

Lieve groet, Miranda

Pure & White zei

Wat een mooie stoere spullen heb je gescoord!!

Fijne dagen!

Dineke

jacqueline zei

hele leuke aankopen hoor! ik heb ook heerlijk gestruind, het staat nog niet op de foto maar ach, dat komt vast nog wel! Fijne week! Jacqueline