dinsdag 7 mei 2013

Blij met oud :)

Brocante..

Alleen liefhebbers
snappen dit :)

Uit een oud huis
kreeg ik deze deur!

Ik vertelde er hier (klikklik) al over.


Ik ben er zo blij mee...


in de stijl van 
of niet??





Gebruikt en verweerd,
echt oud


Niets aan doen
en
gewoon van genieten :)

even een korte post,
ik hou nog een beetje vakantie..

Mijn vondsten op de rommelmarkt komen in een volgende post!

Ik heb genoten van deze speciale Koning(inne)dag,
maar nu 
zijn alle spullen weer naar zolder :)

Fijne week en tot snel!

♥♥♥

Lieve groet,
Hannie




31 opmerkingen:

Els zei

Prachtige deur, die zou bij ons ook geweldig staan!

Fijne avond
Liefs Els

Home and Lifestyle zei

Ik snap het helemaal ;-)!

Fijne avond en een lieve groet, Ingrid

Indruk zei

Wat mooi zeg, daar is altijd wel een plekje voor te vinden! Pascale x

Alie zei

Prachtige deur en ook zo'n mooie kleur. Ik heb ook zo'n oude deur en je kunt er zo lekker mee decoreren. Op het moment staat hij naast m'n bed.

What's in a day zei

En die mooie deur mag jij binnenzetten:)
Helemaal goed en superleuk....
Geniet nog even, zo lekker..

Lieve groet,
Eefie

lien zei

Prachtig die deur!!!

Anita r zei

Hannie ik vind het een geweldige deur.
Dus... ik snap het helemaal ;-)

gr. Anita

Martine zei

Ik snap dat wel hoor! Hij is echt prachtig!! Bij mij thuis staat een oud luik. Sommige mensen begrijpen dat idd niet, maar ik hou er van!
groetjes, Martine

Marjonel M zei

Prachtige deur, past helemaal bij jou.

Liefs, Marjonel

Roelie Steinmann zei

Prachtige oude deur, hij staat geweldig in je interieur. Ik zou zelf ook wel zo'n deur of luik in huis willen hebben, echt mooi.

Fijne avond, Roelie de hortensiatuin

It's me zei

Wat een gave oude deur...die kleur ook !!..perfect......ik zeg niets meer aan doen !!...liefs Ria...xxx...

Huis in de Provence zei

Ik kan me helemaal voorstellen dat je er HEEL blij mee bent! ! Genieten.....!!

Lieve gr. Mirjam

het Moonhuis Monica zei

Staat heel mooi zo!!

Liefs Monica

La Blomst-Living zei

Wow, helemaal leuk, hou ik ook van!
Lieve groet, Linda

Anita zei

Wat een prachtige deur Hannie!
Afblijven, niks aan doen, wát een plaatje :-)
Groetjezz lfs mij

De Witte Lanteern zei

Die zou ik ook niet laten staan. Wat een prachtige oude verweerde deur! Die kleur is ook helemaal perfect. Inderdaad, niets meer aandoen...Hoewel...je kunt 'm bij mij brengen...?
Liefs, Peetje

Ús hûs ús thús zei

Ik vind het in één woord .. prachtig! En met die krans erop is het plaatje compleet. Een echte aanwinst. Ik kan me goed voorstellen dat je hier super blij mee bent!
Groetjes van Aleta

Willy zei

Mooie deur zeg.!
Fijne vakantiedagen nog.
Groetjes Willy

Onder de knotwilg zei

Het is een plaatje zo! Niks meer aan doen gewoon genieten!
Fijne vakantie verder!

Juliëtte zei

Wat een prachtige deur!
Staat erg mooi zo!

Liefs, Juliëtte

Thuis bij Tjits zei

Wow wat een plaatje, wat zul je hiervan genieten!!

lieve groetjes, Tjits

Crea Annemieke zei

Pure nostalgie!
Die deurknop... ik weet het nog.
Staat heel aardig in huis!

GROETJES ANNEMIEKE

Pure & White zei

Mooi!!
De kleur, de vorm, de knoppen....helemaal goed!
Niks aan doe, neerzetten en genieten zoals je vast al doet!

Dineke

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Prachtig! Niks meer aan doen, echt brocante!

Groeten Maaike

Homemade Home zei

SSSUUPPPEERR!! Hannie, hij staat heel mooi, geniet er maar van.
Fijn weekend lieve groet Nelly

Anoniem zei

Hannie,
Ik vind de deur echt gaaf en ik begrijp wat je bedoeld...Mijn man zou ook zeggen de deur moet "mooi" worden gemaakt.
Echt niet dus!!
Groetjes van www.moniques-style.nl

Marieke zei

ooo....wat mooi!
Hij staat prachtig.
Inderdaad niks meer aan doen alleen maar genieten.
Geniet nog even lekker van de vakantie.
liefs Marieke

Miranda zei

Een prachtige aanwinst, daar zou ik ook heel blij van worden!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Jedidja zei

Mooie oude deur. Daar zou ik heel veel over kunnen fantaseren. Over een wereld achter die deur ...

Hann¥ zei

Prachtige deur en heel mooi gestyled!
Lieve groetjes,Hanny

jacqueline zei

o helemaal te gek! daar zou ik ook super blij mee zijn! Wat staat het mooi! Groeten,Jacqueline