maandag 20 mei 2013

Binnen kijken ...

Het weer 
nodigt uit om
lekker binnen te rommelen
.....

Een lichte kleur toegevoegd
in de woonkamer!

Binnen kijken bij een ander..
ik doe het graag
.....

Bij mij mag je gluren :)

Lekker veel foto's dit keer,
zonder veel woorden!










Kleine kleuraccenten
maken het verschil
..
Ik kocht een paar kussens, een kleed,
wat nep bloemen,
en de andere spullen haalde ik uit mijn voorjaar/zomer doos
van zolder!




Zo leuk om deze lijst
iedere keer een andere sfeer te geven!


Brocante combineren met nieuw...



 Onechte pioenrozen 
combineren met 
echt fluitekruid  :))


Zo weer genoeg gegluurd...

Fijne week!

Lieve groet,
Hannie
♥♥♥






32 opmerkingen:

Indruk zei

Wat leuk zo'n binnenkijker. Wat een ontzettend mooie kachel hebben jullie! Heerlijk lijkt me dat. ook het koffertje op tafel vind ik heel erg mooi. En dat grijze kastje met die strooiertjes ...zucht! Pascale X

Petra zei

Goh wat ziet het er allemaal sfeervol uit bij je Hannie. Prachtige foto's, geniet van een mooie nieuwe week. Word voor jou een rommel weekje denk want het weer word er niet beter op de komende week.
Groetjes Petra.

Willy zei

Wat fijn dat we bij jou mogen binnenkijken. En zo als je schrijft is dat altijd leuk om even bij een ander te kijken.
Ik vind de kachel ook erg leuk, zou zelf eigenlijk wel een haard met schouw willen maar mijn man vind een houtkachel mooier.
Die bij jou vind ik leuk, volgens mij een strak model.
Groetjes Willy

Ús hûs ús thús zei

Ik heb genoten van je binnenkijker! Heerlijke foto's. Wat heb je het toch gezellig in huis. En wat een mooie spulletjes allemaal. Ik maak mijn reactie snel af hoor, dan ga ik nog even opnieuw bij je binnengluren!
Groetjes van Aleta

Home and Lifestyle zei

Binnenkijkers zijn altijd welkom, leuk om te zien hoe je met enkele kleurverschillen toch een andere sfeer in huis kunt krijgen.

Er wordt met liefde gewoond, dat is wel duidelijk!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat een heerlijk huis heb je....leuke hoekjes...fijne week ....liefs van mij...xxx...

Anita r zei

Ik heb heerlijk gegluurd bij je.
Vind allemaal heel gezellig.
Mooie nepbloemen net echt.

gr. Anita

little sweet things zei

Ha daar hou ik van, binnenkijken bij...
Ik heb heerlijk gegluurd bij je, en je hebt echt een heerlijke sfeervolle kamer!
Groetjes, Sas

Gerry zei

Ook je huis in zomerstand gezet, LEUK!
Mooi dat we even mee mogen kijken.
Wat heb je veel leuke dingen, Hannie.
Ik heb een bos witte nep pioenen staan met viburnum en witte regen erdoor.
En je hebt ook van die leuke strooiers.
Gewoon: je hebt het heel gezellig! En dat roze,grijs, wit vind ik een mooie combinatie.

Liefs, Gerry

het Moonhuis Monica zei

Leuk dat we even bij je binnen mochten kijken, gezellig hoor en wat een leuk idee, die lijst met dat kippengaas!!

Liefs Monica

Marjonel M zei

Dat ziet er allemaal gezellig uit, leuk om bij je binnen te kijken.

Fijne dag liefs, Marjonel

Jedidja zei

Goed bezig. Ziet er heel gezellig uit!

Theemuts Rommelhoekje. zei

Heerlijk dat glueren bij de buren!! Prachtige sfeerfoto's.groeten Romkje

Jolanda zei

Hello,
Wat een leuke sfeer foto's!
Ja het is echt weer om binnen te blijven!!

Fijne dag lieve groet,

Jolanda

De Witte Lanteern zei

Binnenkijkers zijn altijd leuk. Ook deze! Heerlijk sfeertje. Nu kriebelt het bij mij ook, om weer van alles anders te zetten...
Liefs, Peetje

huis tjokvol zei

super mooi heb jij het in huis,en zo netjes,geniet ervan.

liefs yvonne

Verie -Vestywo- zei

Heerlijk, wat een gezelligheid neem je mee in je posten! Zachtroze, dat hebben we ook in onze woonkamer, staat prachtig bij elkaar allemaal. Geniet ervan en lieve-groetjes, Verie

What's in a day zei

Ik hou ook van gluren hoor, je mooie hoekjes geven een warme indruk van je huis, waar het zeker met deze trieste dagen, goed toeven is.
Wat heb je er een mooi geheel van gemaakt, een thuis!!!


Lieve groetjes,
Eefie

lia zei

Ik houd van binnenkijkers, ook als het een anders smaak is dan die ik heb.
Hier is het met veel passie en liefde ingericht.

Lieve groet Lia

lien zei

Wat een mooie binnenkijker, ik zie een grote liefde voor brocante. Mooi al die hoekjes en zo, helemaal mijn stijl! Liefs Carolien

Anita zei

Heerlijk om even te kunnen gluren "bij de buren" hihi
Wat een sfeervol thuis Hannie!
Met dit weer maken we het binnen maar weer extra gezellig ;-)
Groetjezz lfs mij

Wendy zei

PRACHTIG!!! Kan er niets aners van maken. Wat woon jij schitterend!!!

Ik ben nieuw hier en wil je graag toevoegen op mijn blog. Hopelijk vind je dat niet erg?

Fijne avond!!

Roelie Steinmann zei

Leuk dat we een kijkje in je huis krijgen, prachtig ingericht. En ja als buiten zo slecht is dan gaan we het lekker binnen gezellig maken.

Lieve groet, Roelie

Miranda zei

Wat een sfeervolle inrichting! Bedankt dat ik even mocht binnen gluren in jouw gezellige huis.

Lieve groet, Miranda

Pure by me zei

Het ziet er super gezellig uit zo..
Gluren bij de buren blijft leuk..
Liefs Chris

Musje zei

Wat een leuke spullen zie ik voorbij komen en dat kleine grijze kastje is echt geweldig en je nep bloemen doen het goed bij de echte,fijne woensdag,lieve groet Musje.

Lilablu at home / Tina zei

Mooi, die subtiele roze accenten! Ik ben momenteel ook helemaal fan van roze in combi met zwart, wit en grijs....
Trouwens (heb ik nu pas gezien) zo leuk wat je met koninginnedag gekocht hebt......hier was alleen dit jaar kleedjesmarkt, dus helemaal niets kunnen scoren........
Liefs,
Tina

theeleuten zei

Wat heb je toch een leuke sfeer in huis, super gezellig.Ik voel mij er helemaal THUIS!!

Groet Evelien

Bonjade zei

Genieten,genieten.....heerlijk die pastels tussen het frisse wit.
Een post naar mijn hart ;)
Zie zoveel moois ook.

Nog van harte met je dochter!

Love roze slingers ;)

Fijne dag

Liefs

Wonen aan boord zei

Wat ziet het er allemaal gezellig uit, en zo fris met dat roze.. Heerlijk he om zo te rommelen! Leuk om zo bij je binnen te gluren hoor.

Lieve groet,
Alberta

Hann¥ zei

Dit is nog eens een leuke binnekijker Hannie :-)
Gezellig allemaal zeg!
Lieve groetjes,Hanny

♥Xanne & Vinny zei

Soo Hannie, wat heb je toch een gezelig huis er is zo veel te zien. Ik hou hier helemaal van.

groetjes Sanne