dinsdag 23 april 2013

♕ Workshop in de sfeer van Koninginnedag

Vanavond
ben ik uitgenodigd 
om een workshop te verzorgen 
voor 20 dames!

We maken 
een taart van bloemen
met natuurlijk
een Koninginnedag tintje!




Als jullie
thuis ook  aan de slag willen:


* Je neemt 2 rechthoekige oase blokken of iets duurder, 
gelijk een ronde vorm.

* Van de  blokken snij je iets van de bovenkant af (1 cm ), 
zodat de taart wat lager wordt.

* De 2 blokken steek je vast met 2 satéprikkers.

* Neem een ronde vorm (bijv. een pannendeksel) 
en 
snij hier langs tot je oase een ronde vorm heeft.

* Laat de vorm zichzelf volzuigen met water, 
dus niet onder water duwen, wel evt. een keer omdraaien


De zijkant steek je vol met galaxblad,
je kunt ook klimop/ hedera nemen.

( bron: www)

 De bladeren kun je vast steken met parelstekers.

Erom heen komt het 
rood-wit-blauw lint.

Op de bovenkant van de taart
verdeelde ik 14 korte witte roosjes,
verder opgevuld 
met eucalyptus en gipskruid.
ook stak ik er wat
  pistache takjes tussen, 
je kunt ook buxus gebruiken.


De taart kan je water geven
 en 
de roosjes een keer vervangen,
maar 
je kunt hem ook mooi laten indrogen..

Veel succes!

♕ ♕ 


Als je het leuk vind om
ook een keer een workshop te volgen
samen met vriendinnen of op een zussendag...
of
zoekt uw vereniging nog een leuke avondvulling?

of heb je vragen?

Neem gerust contact met me op..



Tot de volgende 
koninklijke post..

Mijn woonkamer in stijl!


Lieve groet,
Hannie









27 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat ziet het er mooi uit! Leuk die koninginnendag kleuren!

Onder de knotwilg zei

Wat leuk! Veel plezier vanavond!

De Witte Lanteern zei

Prachtig koninklijk taartje!
Veel plezier met het maken, samen.
Liefs, Peetje

Thuis bij Tjits zei

erg leuk Hannie en ik wens je voor vanavond veel succes en plezier!

lieve groetjes, Tjits

Pure & White zei

Leuk zeg!!
T wordt vast een succes!

Fijne avond!

Dineke

Gerd@ zei

Super leuk ...
Veel plezier vanavond met de dames
het wordt vast heel gezellig ...

Groetsssssss Gerd@

Judiths-creablog zei

Veel succes en plezier vanavond! Het ziet er erg leuk uit!

Groetjes Judith

Indruk zei

Wat ziet dat er stijlvol uit! Lieve groet Pascale

Esrosa K. zei

Superleuk zeg, wat een goed idee! Veel plezier vanavond! Enne... ik geloof dat ik morgen eerst heel nodig langs de bloemenwinkel moet :-)
Grtz, Esrosa

Jolanda zei

Hello,

Super leuk succes!

Lieve groet,

Jolanda

@Let zei

Een fijne avond, Hannie!
je 'koning(inne)dagmaaksel' ziet er errug leuk uit ;-)

Groet! @Let...

little red home zei

Heel mooi, veel plezier tijdens de workshop!

Home and Lifestyle zei

Dat wordt vast een hele gezellige workshop! En dan aan het eind heel veel prachtige taarten op een rij!

Veel plezier! Lieve groet, Ingrid

Roelie Steinmann zei

Leuk, ziet er mooi uit. Veel plezier met het geven van de workshop.

Lieve groet Roelie, de hortensiatuin

het Moonhuis Monica zei

Het zal vast gezellig worden vanavond, altijd leuk om iets creatiefs te maken met een leuke groep. Veel plezier!!

Liefs Monica

What's in a day zei

Heel veel plezier met deze leuke workshop. Wat ziet het er mooi uit en wat breng je het goed in de 30 aprilstemming!!!!
Leuk dat je dit doet!! Knap hoor.


Lieve groetjes,
Eefie

Ús hûs ús thús zei

Dat ziet er prachtig uit! Je hebt het ook mooi duidelijk in beeld gebracht.
Veel plezier!
Groetjes van Aleta

Gerry zei

Mooie taart, Hannie! Ik heb een nepperd, daar zou ik ook eens een echte van kunnen maken. Het ziet er zo mooi uit!
Ik wens je een heel gezellige avond!

Liefs, Gerry

Janny, Especial and More zei

Het ziet er koninklijk uit! Prachtig!

little sweet things zei

Wat een prachtige taart en helemaal niet moeilijk om te maken maar kom maar eens op het idee!
Dank je wel voor het delen.
Groetjes, Sas

It's me zei

Mooi hoor Hannie !!!...liefs fijne week van mij...xxx..!!

Willy zei

Dat ziet er weer prachtig uit.
Wat leuk dat je voor ons een (foto)beschrijving hebt gemaakt.
Groetjes Willy

Marjon zei

Een koninklijke taart...en wat is hij prachtig gemaakt....ik heb op deze manier mijn adventsstuk gemaakt....lieve groet Marjon

Juliëtte zei

Dank je wel voor je on-line workshop!
Het is een prachtig bloemen taartje!

Liefs, Juliëtte

Crea Annemieke zei

wat een prachtig idee!
helemaal in stijl.

Lieve groetjes Annemieke

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er super uit geniet er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

Marieke zei

Wat mooi zeg.
Heel feestelijk.
Lieve groet,
Marieke