zaterdag 6 april 2013

Pfff...


.....

Vandaag heb ik hard gewerkt :)
...
De tuin in, 
want de lente komt er aan!

Schrobben, vegen, ruimen, verplaatsen
en tot slot
...

Het buiten gezellig maken!


De overkapping 
die de timmerman en klusman
 in november hebben gemaakt
was tót vandaag 
een soort verlengde van de schuur
....

erg makkelijk om heel veel rommel 
onder te zetten..


daar moest verandering in komen..
want het is de bedoeling
 dat wij daar gezellig kunnen zitten en eten 
....

Dus aan de slag 
met water en soda,
de bezem
en de zaag machine
...


en het is gelukt ,
vind ik :


De witte kast,
waar ik het al eerder over heb gehad.

Nu schoon en ingericht 
met gezellig serviesgoed 
en emaillen spullen.




Zoals je ziet:
altijd welkom voor een bakkie koffie...




Van een oude pallet
maakte klusman dit luik,
nog een likje witte verf
en het luik krijgt binnen een plekje...


Dus schijnt de zon volgende week..
ik zit in de tuin!

♥♥♥

Lieve groet,
Hannie









30 opmerkingen:

Indruk zei

Heerlijk zo even flink aan de slag gaan met zo'n mooi resultaat he? Geniet er morgen nog maar van! LIeve groeten Pascale

Home and Lifestyle zei

Een slimme meid is op de lente voorbereid ;-). Dit ziet er strak uit, laat de zon maar komen!

Lieve groet, Ingrid

Pure by me zei

Oh wat gezellig zeg...ik schuif graag aan hahaha..
Liefs Chris

Willy zei

Fijn hè, dat de weersverwachtingen voorzichtig wat beter worden.
Het ziet er erg gezellig uit bij jullie.
Zo'n overkapping zou ik ook graag willen, kun je het leuk inrichten en lekker lang buiten zitten.
Prettige zondag.
Groetjes Willy

It's me zei

Wat gezellig zo allemaal Hannie.....geniet van een heerlijke zondag !!...x !

bij ELZ zei

Erg gezellig plekje zo! Daar gaan jullie vast heel veel tijd doorbrengen. En leuk die kast erbij met al die mooie spulletjes!
Fijne zondag! Liefs Lindy

Thuis bij Tjits zei

Wat heerlijk dat jij je plekje alvast klaar hebt, laat de lente en de zon maar komen! Wij zijn vandaag ook de hele dag buiten bezig geweest, er valt nu zoveel te doen.. ik ben er nog niet aan toegekomen om de Rosery schoon en lenteklaar te maken, dat komt volgende week, zodat ik daar ook lekker zitten kan als het echt lente wordt:)

fijne ZONdag!
lieve groet van Tjits

Saskia zei

het ziet er super gezellig uit. LAAT DE LENTE MAAR KOMEN.

Groet Saskia

het Moonhuis Monica zei

Ooh wat ziet dat er toch fantastisch uit zeg!! Dat zou ik ook wel willen, dat kun je zo leuk aankleden, echt een supermooie buitenkamer!!
Bedankt voor je reactie op mijn blog, dat is altijd zo fijn om te lezen, dat vind ik echt hartverwarmend, wat je zegt klopt allemaal, zo ervaar ik dat ook!! Wij zijn topmoeders met heerlijke kinderen!!

Liefs Monica

Ús hûs ús thús zei

Wat een prachtige overkapping! Je hebt het super gezellig gemaakt. De kast met alle mooie spulletjes is ook erg leuk. Je zult vast en zeker veel plezier beleven aan deze overkapping. Laat het mooie weer maar komen!
Fijne zondag.
Groetjes van Aleta

Roelie Steinmann zei

De overkapping ziet er prachtig uit en mooi ingericht zeg. Laat de lente maar komen hoor. Dan kun je er heerlijk van genieten.

Lieve groet Roelie

Anita r zei

Nou als volgende week de zon schijnt.
Heb ik wel zin in een bakkie ;-).
Ziet er allemaal heel gezellig uit.
En wat een leuk idee om een luik van een pallet te maken.

fijne zondag.

Gr. Anita

Blomkje en Wenje zei

Wat een heerlijke plek! Daar gaan jullie vast heel erg van genieten en hopelijk deze week al! Ziet er reuze gezellig uit.

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

Gerry zei

Je hebt eer van je werk, Hannie! Wat ziet dat er gezellig uit! En ze zeggen dat het steeds mooier weer gaat worden, dus je bent helemaal voorbereidt.
Je hebt de kast ook mooi ingekleed. Gezellige kleurtjes.
Een mooie zondag!

Lieve groet,
Gerry

Kom Achterom zei

Wat ziet het er uitnodigend uit zeg! Ik zeur al een hele poos over een veranda voor de schuur maar heb het nog niet voor elkaar op mijn postzegeltje denk dat ik dit maar eens even aan manlief laat zien hihihi
fijne dag
Yolanda

Huis in de Provence zei

Wat een ontzettend leuk hoekje is dit geworden!! Echt genieten....laat het warme weer NU maar komen :-)
Fijne zondag.
Gr. Mirjam

Juliëtte zei

Gezellig geworden hoor!
Ik moet onze veranda ook lente klaar gaan maken.
Nu nog even volop binnen bezig!

Liefs, Juliëtte

jacqueline zei

Wat is het gezellig geworden! Daar kun je wel lekker zitten zeg, je hebt er een leuk geheel van gemaakt! Hier ook bezig geweest met de overkapping, hij moet opgeruimd en even leeg gemaakt van mijn eigen spullen voor de tuinfair komende zaterdag! En wat was het vies geworden allemaal! wind , zand en droogte...er mag zeker een doek door! Fijne week met hoop ik lekker zon! Groeten,Jacqueline

Musje zei

Wat een heerlijk zitje heb je daar,gezellig met het servies en de oude spulletjes,fijne week,lieve groet Musje.

Homemade Home zei

Wat een heerlijk plekje heb je zo Hannie, ziet er heel gezellig uit. Fijn zo overkapping.
Ik ben vandaag ook heerlijk in de tuin aan het werk geweest.
Fijne week, lieve groet Nelly

Miranda zei

Dat ziet er gezellig uit! Ik hoop dat komende week de zon vaak gaat schijnen, zodat jij hier fijn kunt genieten.

Lieve groet, Miranda

De Witte Lanteern zei

Gezellig hoekje geworden! En je luik, prachtig! Leuk idee om dat van pallet-hout te maken.
Hopelijk komt er heel veel zon, zodat je lekker schaduw moet zoeken onder je overkapping!
Liefs, Peetje

Jedidja zei

Wat ziet dat er gezellig uit!

Eefies day zei

Wat zul je gaan genieten van dit heerlijke plekje...wegdromen in de zon, lekker eten samen...
Het ziet er veelbelovend uit.

Lieve groet en fijne week,
Eefie

Krek wak wou zei

Wat ben druk bezig geweest, Hannie! Ht ziet er super gezellig uit....wat zul jij daar veel zitten en genieten! Kei leuk al die spulletjes....ik hou ervan!
X Nicole

Alie zei

Een heerlijke kamer heb je er zo bij gekregen. Laat nu maar komen die lente!

Sot en tof zei

Mooi resultaat, op naar de 20 gr....

groetjes Sot & Tof

Els zei

Het ziet er geweldig uit! Wat zullen jullie hier genieten!!!

Fijne dag
Liefs Els

What's in a day zei

Ben ik nog even:

Door veel ongewenste mail heb ik de naam van mijn blog veranderd:
http://whats-inaday.blogspot.nl

Lieve groetjes,
Eefie

Pure & White zei

Wat een heerlijke plek zo!
Vast genieten met weer!
Fijne week!
Dineke