vrijdag 26 april 2013

Nog één keer....

Ik zou me kunnen voorstellen..
dat jullie deze post overslaan :)

Niet weer..
die Koning(inne) sfeer!

Maar ik weet dat er (stille) volgsters zijn,
die ook van deze sfeer houden

daarom

voor dit jaar de laatste keer!

Ik hou wél van de brocante sfeer,
dus het blijft 
rustig en sfeervol! 

♕ ♕ ♕


Een oranje welkom!

Leuk om te zien 
dat er inmiddels een heel aantal buurtgenoten 
ook een oranje gezind raam hebben :)



Een krans aan de voordeur
met een kussentje en daarop het Wilhelmus..

(made bij 100% Leuk)




mijn vensterbank vanaf de binnenkant gezien..


Op het klepbankje heel subtiel wat oranje..

opengeslagen ligt 
een schriftje van een oudtante 
met 
plaatjes en krantenknipsels
 van 
Wilhelmina en Juliana.



DIYourself (DIY) 

aan de slag met een oud scrabblespel..
meenemen uit de kringloop zo'n spel,
 erg leuk om woorden te maken en neer te zetten!



Verzameling oude boeken op een oud stoeltje..


Het hemdje krijgt een lintje!


Deze twee komen ieder jaar uit de Koninginnedag doos..



Een oud schilderijtje 
met Wilhelmina en Juliana en hun mannen..


Met wat rood en lintjes maak je al snel een leuk hoekje..

♕ ♕ ♕

Ik ben er klaar voor!

De oranje tompouces staan al weer in de vriezer...
De wekker gaat dinsdag op 4.30 uur
voor de eerste rommelmarkt.

En jullie?

ook al klaar 
voor 
deze speciale dag?





Ik wens jullie alvast een hele mooie 
Kroningsdag

♕ ♕ ♕

Huize Kipkakel
viert lekker
vakantie volgende week,

heerlijk geen wekker (behalve dinsdag :))...
leuke dingen doen met de kinderen....
hopelijk veel naar buiten...


Een fijn weekend
en een
lieve groet, 


Hannie  


Ps..
de volgende keer
geen 
oranje-rood-wit-blauw

Beloofd!




28 opmerkingen:

Onder de knotwilg zei

'k Vind het zo knap hoe je een 'brocante-oranje' sfeertje weet te creëren: niet dat oerlelijke plastic en zooi, maar subtiel en sfeervol! Geniet van de vakantie en deze speciale Koninginnedag!

What's in a day zei

Je bent helemaal in sfeer hoor Hannie en hoe je dat doet, petje af hoor.
van je Vaderland, mooier kan toch niet!!!!
Ga lekker vakantie vieren, even leuke dingen doen!!!

Lieve groet,
Eefie

Kom Achterom zei

Wat een super leuke post! en wat heb je mooie spulletjes zeg! Gezellig!!! ennuh ik wil wel even in zo'n oranje tompouce happen!
Fijne week met heel veel genieten!
Yolanda

huis tjokvol zei

ooo mooi,en ja wat een leuk idee dat scrabbelspel,ik ga het in de gaten houden bij de kringloop,geniet van je vakantie.

liefs yvonne

Martine zei

Wat een leuke post. Ik wordt helemaal vrolijk van al die oranje versieringen. Leuk die sinaasappels als decoratie. Je hebt mij geinspireerd. Dank daarvoor. Geniet van de vakantie en koninginnedag natuurlijk!! groetjes, Martine

Ús hûs ús thús zei

Ik vind dat je het creatief en sfeervol hebt gedaan. De brocante sfeer is helemaal behouden gebleven. Ik wens je veel plezier as dinsdag!
Groetjes van Aleta

Home and Lifestyle zei

Al heb ik zelf nog steeds geen oranje in huis, ook tijdens deze bijzondere dagen niet, toch geniet ik erg van je aanpak...het ziet er allemaal heel feestelijk uit!!

Ik wens je een heel fijn weekend en een geweldige kroningsdag toe, ik ga het ook absoluut volgen hoor! En wie weet wel met een oranje tompouce in de hand...

Lieve groet, Ingrid

sandra zei

Sinds ik jou volg en dus je oranje posten zie... ben ik fan! En dus ook mijn huis in koninginnedag sfeer!!! Heb je ook genoemd in mijn post, het idee is ten slotte van jou!! :)

Fijne dagen!
Groetjes Sandra

Danielle zei

Helemaal een Hannie-sfeertje, die ik overigens heel mooi vind. Ik moet wel lachen om jouw zin van de wekker die straks om 4:30 staat, ik draai me dan nog een paar keer om hoor!

Roelie Steinmann zei

Ha, maar ik vind het heel leuk hoor, oranje boven. Dat mag zeker 1x per jaar goed.

Fijne dagen, Roelie de hortensiatuin

lien zei

Wat leuk dat je ook zo in Oranje-sfeer bent! Ohhh het volkslied op jute wat ontzettend leuk!! Gezellig hoor, ik geniet met je mee!

het Moonhuis Monica zei

Hoi Hannie, ik heb erg gelachen om deze post, hoe kan het ook anders, hier worden we vrolijk van!!!
Superleuk gedaan zeg, een fijn weekend en heel veel succes met de verkoop!!

Liefs Monica

Gerry zei

Je hebt het heel leuk gedaan Hannie!
Overal wat, maar toch subtiel. Prachtig, in een woord.
Zelf ben ik niet zo van de versiering, hoewel ik wel alles volg.
Wat ik hier wel leuk aan vindt, is dat de kinderen thuis zien waar ze op school mee bezig zijn.
Ik wens je een hele fijne vakantie, geniet er van en doe doe leuke dingen!

Liefs, Gerry

Vlijtige Lies zei

Prachtig,echt genieten. Niks geen excuses:) Nu is deze post juist nog super mooi. En alles zo doordacht en subtiel.Fijn weekend!

It's me zei

Wat een leuke versieringen in je huis ...echt zo leuk gedaan......geniet van dinsdag !!...liefs van mij...xxx..

De Witte Lanteern zei

Kijk, dit vind ik nu eens mooie kronings-decoratie! Subtiel, hier en daar, maar wel zichtbaar zodat iedereen weet dat hier een fan woont. Heel mooi gedaan!
Oranje is niet mijn kleur, dus hier zul je niets daarvan vinden. Alleen de vlag mét oranje banier hangen we uit. Hé, we hebben wél wat oranje..?! Zou het virus dan toch....
Heel veel plezier dinsdag!!!
Liefs, Peetje

Willy zei

Wat ziet het er gaaf uit Hannie! Hoewel ik niet zo van het versieren ben, krijg ik er gewoon zin in om te doen als ik zie hoe leuk jij het maakt. (Pfff lange zin)
Dat scrabblespel-idee is leuk zeg, ik ga ook op zoek er naar.
Prettige vakantie. Groetjes Willy

Anoniem zei

Via via op je site gekomen. meteen aangemeld. Zie met plezier naar nieuwe berichten op je blog uit.
Groetjes Karen

Marjon zei

Ik hou eigenlijk niet zo van die versieringen tot dat ik de jouwe zag en ik vind het geweldig....zo leuk bedacht en zo subtiel het oranje accent toegepast heel sfeervol....ik wens je dan ook een hele fijne Koningsdag....liefs Marjon

jacqueline zei

Wat een opsfeertje heb je ervan gemaakt! Ik heb er nog lang geen genoeg van hoor! Ik ga nog door tot begin juni..haha (zie mijn post)! Fijne week gewenst! Ik ga ook lekker vakantie vieren! Groeten,Jacqueline

Mike S zei

Mooi gemaakt! Wat een leuke sfeer bij jouw thuis!
Fijne vakantie en natuurlijk ook een fijne Koningsdag!

Mike

Huis in de Provence zei

Ik geniet enorm van je Oranje posten, want hier krijgen we er niet zoveel van mee :-\
Je hebt het geweldig versierd in huis.
Fijne dag en geniet dinsdag! wij gaan met een aantal Ned. voor de buis :-)
Gr. Mirjam

Anita zei

Hallo!!

Leuk, gezellig, knus!!!!!!!!!!!!
Wij zijn ook al druk bezig met knutselen en versieren!!
Veel plezier nog en groetjes van Anita

Homemade Home zei

Super leuk gedaan Hannie. je bent er zo te zien helemaal klaar voor.
Ik wens je dan ook een hele fijne dag.
Lieve groet Nelly

Sot en tof zei

Subtiel, maar toch heel koninklijk...
Hartstikke leuk, Ze zouden eens moeten weten ;-)

groetjes Sot & Tof

Claudia zei

Wat een geweldig leuke post, kwam bij je aanwaaien maar geloof dat ik nog even blijf!

Miranda zei

Wat ziet dit er allemaal gezellig uit! Ik hoop dat jullie een geslaagde dag hebben gehad.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Anita zei

Deze post heb ik gemist. Loop een eind achter (gezondheids-perikelen)
Blij dat ik hem toch nog heb ontdekt!
In een woord: geweldig.
K(r)oningsdag is in Huize Kipkakel wel heel erg sfeervol gevierd. Ik ben niet zo van de kleur oranje maar dit vind ik echt héél erg mooi!
Groetjezz lfs mij