woensdag 17 april 2013

Kringloop in sfeer van ...



Zoals jullie
als trouwe volgsters weten..
ben ik
 een enorme liefhebber 
van de sfeer rond 

koninginnedag
of
vanaf dit jaar
koningsdag!

Ik moet van mezelf
 tot vrijdag wachten
om ons huis in de sfeer van.. te brengen.

Maar morgen mag ik 
de etalage van de kinderkledingwinkel
alvast
 in Koninginnedag sfeer brengen..

en
  vandaag was ik in 'mijn' kringloop :) 

in Sliedrecht.
(Rivierdijk)

en daar...
was alles op de trap in de kleuren 

rood-wit-blauw-oranje
 ♥♥♥

Kijk je mee?


Het is een trapfair,
de kringloop zelf telt 2 verdiepingen...


Rood


Blauw


Oranje



Zoals jullie zien,
helemaal in de juiste sfeer!

Ik hou er van,
dus de komende posten ga ik jullie hiermee vervelen :)

♥♥♥

Wil je nog even inspiratie opdoen,
om je huis ook in deze sfeer te brengen?








Fijne week,
Hannie 
♥♥♥






23 opmerkingen:

Nelleke Hobby zei

Ben toch zo benieuwd welke kinderkleding winkel het is.
Ga morgen ook even naar een kinderkleding winkel bij jou in de buurt ze hebben n.l. een leuke kousen en spaarkaarten actie.
Ik mag kroningsdag werken dus zal er niet veel van mee krijgen...
Nou succes met je oranjeavontuur
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl

Verie -Vestywo- zei

Wat grappig, zelf doen we niet zoveel in ons huis. De straat is versierd en we hangen de vlag op, ben heel beniewd naar je volgende posten. Wie weet ben ik om..;) Lieve-groetjes, Verie

Home and Lifestyle zei

Dit worden voor jou wel hele geweldige weken Hannie! Ik vind het ook bijzonder dat we een troonswisseling gaan meemaken en ben fan van Maxima maar ik vermoed niet dat het huis hier oranje gaat kleuren, tenzij mijn meiden het in de bol krijgen ;-).

Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

Wat zul jij genieten en lekker los gaan de komende tijd hihi.. ik wacht in spanning af wat je ons gaat laten zien en zelf kijk ik ook erg uit naar de troonswisseling en een maandje later komt het koninklijk paar ons dorp met een bezoek vereren, ook zo leuk! Nee het schilderwerk is nog lang niet klaar.. onze zoon trouwt begin juli en ze geven het feest hier in onze tuin.. ik heb dus een deadline hihi..

lieve groetjes, Tjits

Onder de knotwilg zei

Ik was vanmorgen vlakbij 'jullie' kringloop en dacht 'zal ik even...' Maar toch niet gedaan, het huis wordt te klein :-0 (of ik heb gewoon te veel spullen...) Kan ik toch nog via jouw blog meegenieten van het sfeertje, ha ha!
Dit jaar extra oranje in huis?

De liefste zei

Wat heerlijk voor jou dat deze periode aanbreekt, met alle nodige voorbereidingen. En wat een leuke toevalligheid dat 'jouw' kringloop ook geheel in stijl ging.
Fijne dag!
Liefs,
Mirjam

Indruk zei

leuk om de fotos van je kringloop te zien! pascale X

jacqueline zei

Ach wat een heerlijkheid! En zoals je het bij de klik liet zien, vind ik het ook leuk! Niet alles maar dit wel. Ik werk met de plusklas over 200 jaar monarchie dus wij zijn ook al weken in oranje stemming!Maar dat zit m meer in de geschiedenis van ons koningshuis...boeiend! Lieve groet,Jacqueline

Muts en meer...haken zei

Geweldig ziet het eruit!
Leuk hoor, op naar 30 april!
Tineke

What's in a day zei

Helemaal in oranjesferen, bij ons in de groepen ook hoor, het heeft wel wat.
Die trapfair is ook heel leuk, jij lekker aan de gang om de etalage te versieren!!! Succes.

Lieve groetjes,
Eefie

What's in a day zei

P.s. de link naar mijn blog in je leeslijst werkt niet meer, als je onderstaande link intypt dan kun je de posten weer ontvangen:)
http://whats-inaday.blogspot.nl
(wel eerst de oude link verwijderen)

Pure & White zei

Ben ook dol op koninginnedag al kleurt mijn huis niet in rood-wit-blauw.....;-))
Dit jaar wordt het wel heel bijzonder hè ?!!

Fijne week!

Dineke

Roelie Steinmann zei

Wat leuk al die kleuren, al helemaal koninginnedag.

Lieve groet Roelie, de hortensiatuin

Ús hûs ús thús zei

Wat ziet dat er vrolijk uit. Ik denk dat we de komende tijd van alle kanten bedolven worden onder het oranje. Ik zag in de winkel al oranje pakken koffie staan. Ben benieuwd naar jouw oranje sfeer.
Groetjes van Aleta

Janny, Especial and More zei

Wat leuk dat de kringloopwinkel helemaal in oranjesfeer is. Ik vind toch dat het erbij hoort, zeker dit keer.

Gerry zei

Je kunt helemaal los, Hannie!
Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik meestal niet verder kom dan een oranje tompouce. Hoewel ik de feestelijkheden wel volg. Dat vind ik weer belangrijk genoeg.
En als je nog niet genoeg spullen hebt kon je vandaag wel aardig je slag slaan. Ik zag zelfs een doosje met violen.
Veel plezier!

Lieve groet,
Gerry

De Witte Lanteern zei

Nou zeg, dit jaar kun je echt uit je bol gaan, met al dat oranje! Overal waar je komt, gebeurt er iets met de troonwisseling of zijn er acties. Bij ons zal het bij de vlag ophangen blijven, maar ik vind het dit jaar wel apart met die troonwisseling. Maak je tenslotte niet vaak mee! Wel leuk dat je kringloopwinkel (2 etages ! mmm heerlijk) er zo op inspeelt. Kun jij helemaal je hart ophalen...
Veel plezier de komende tijd!
Liefs, Peetje

Franse Brocante zei

Leuk idee en wat een vondsten. Het zal allemaal wel heel mooi worden. Ik blijf je volgen vanuit Frankrijk. Groeten van Lilian.

Dieneke zei

Leuk dat alles op kleur gesorteert staat in die kringloopwinkel.
Heel veel plezier bij al je voorbereidingen voor Kroningsdag!
Leef je lekker uit!!!

Nelleke Hobby zei

Leuk dat ik je vanmiddag ontmoet heb.
Alleen jammer dat ik het eindresultaat niet gezien heb.
Ik slaag altijd daar wel ze heeft zo'n goed concept!!!
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl

Hann¥ zei

Wat leuk zo'n hoek en jij kan de komende dagen dus echt genieten van alle leuke spullen die er voor Koninginndag zijn ;-)
Fijne week Hannie
Lieve groet,Hanny

Henrike Graveland zei

Hallo Hannie,
Zie mijn blog, ik heb jou een aantal keren vermeld als dank voor de inspiratie!
Groetjes, Henrike
droomgaard.blogspot.nl

Miranda zei

Je hebt vast je verzameling aan kunnen vullen met iets moois.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda