maandag 11 maart 2013

Zoete verleiding...

Komende week
mag ik weer taarten maken...

Klusman is jarig
 en
 dat verdiend een taartje.

Gelukkig
 sta ik met liefde in de keuken,
want taarten maken vind ik 
heerlijk!



Een maand geleden
maakte ik 
bokkenpootjes taart..

en die was toch lekker..
mmm...

Als je op * deze link * klikt
vind je het recept!

De bereiding is super makkelijk,
je kan hem een dag van tevoren maken,
en de kosten van de taart zijn:
zeven euro!
Voor 10-12 personen...




De witte taart
is een "gewone" kwarktaart van dr.O.etker

Alleen neem ik dan 
stracciatella kwark
en strooi er 
witte chocolade schaafsel over.

Ook heel makkelijk te maken 
en lekker!!





Om de zoete verleiding
nog groter te maken..
maakte ik nog cupcakes.

De roosjes kocht ik 
kant en klaar
in een leuk winkeltje op het dorp.


Aan de  boter-crème voegde
een pakje 
monchou toe. 
(is minder vet)
een druppel roze kleurstof 
en het resultaat is 
lief roze!




Mmm..
ik heb er nu al zin in!

♥♥♥♥

Lieve groetjes,
Hannie










35 opmerkingen:

Hann¥ zei

Oh wat lekker maar ik neem het maar niet hihi...die bokkenpootjestaart heb ik ook eens gemaakt alleen net iets anders...vind bokkepootjes gewoon al erg lekker....
Nou Hannie bak ze....ik heb al gebakken maar er niks van genomen..druk met lijnen he?! ;-)

Fijne week!

Lieve groetjes,
Hanny

huis tjokvol zei

ooo wauw wat zien die er lekker uit,succes met bakken

Verie -Vestywo- zei

Dat ziet er goed en lekker uit, Hannie! Heerlijk, krijg er helemaal zin in als ik dat zie..fijne dag nog en lieve-groetjes, Verie

Pleuntje zei

O wat heerlijk toch allemaal. Ik wens je vast een plezierige verjaardag samen. X

het Moonhuis Monica zei

Heel mooi om te zien en wat zal dat lekker smaken zeg, die bokkenpootjestaart zal ik ook eens gaan maken!!
Een fijne verjaardag!!

Liefs Monica

Petra Beckers zei

Hmm, ziet er erg lekker uit! Die bokkenpootjestaart lijkt me heerlijk. Ga je recept beslist maken. Dankjewel.
Nog een fijne verjaardag!
Liefs, Peetje

Willy zei

Wat ziet dat er heerlijk en mooi uit. Ik snap best dat je er al zin in hebt. Ik wens jullie een fijne verjaardag.
Groetjes Willy

Nelleke Hobby zei

Ziet er allemaal heerlijk uit.
Wist je dat je kwarktaart kan maken zonder slagroom toe te voegen...
Dan is het minder machtig.
Wat ook onwijs lekker is als topping op een naturel kwarktaart vlaaivulling!!!
Nou fijne verjaardag dan maar en succes met het bakken van al het lekkers...
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl

Gerry zei

Dat ziet er heerlijk uit!

Lieve groet,
Gerry

Jedidja zei

Mjammie, niet zulke lekkere foto's plaatsen hoor. Ik lijn :-)

Marjonel M zei

Dat ziet er allemaal heerlijk uit, fijne verjaardag.

Groetjes, Marjonel

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ziet er heerlijk allemaal uit wens je vast een mooie verjaardag ...lieve groet rosita

Wit en Wit zei

Wat een verleiding, al dit lekkers en dat op maandag.

Doei Doei Greet.

Indruk zei

Gefeliciteerd en wat ziet het er allemaal smaakvol uit! Mmm lekker lijkt me die bokkepootjestaart. lieve groet Pascale

Judiths-creablog zei

Wat ziet dat er lekker uit! Ik heb het recept opgeslagen, bedankt! Zaterdag zijn we een paar taarten nodig i.v.m. de verjaardag van mijn man. Dus wie weet gaan we deze wel uitproberen!

Fijne dag!

Groetjes Judith

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke verleidingen Hannie en alvast van harte gefeliciteerd met je Klusman!
het recept van de bokkepootjestaart ga ik bewaren, lijkt me heerlijk!

lieve groet van Tjits

Petra zei

Ziet er verrukkelijk uit zeg je heb uit gepakt heerlijk hoor. En van harte gefeliciteerd met je klusjesman. Maak er een gezellig feestje van.
Groetjes Petra.

Home and Lifestyle zei

Het water loopt mij hier uit de mond nu ik lees over bokkepootjes en monchou. Dit vind ik zo lekker allemaal. Het wordt tijd dat ik deze post ga sluiten hihi...die zoete verleiding is helemaal niet goed voor me ;-).

Lieve groet, Ingrid

bij ELZ zei

Dat ziet er allemaal weer heerlijk uit Hannie! Ik ga zeker de bokkepootjestaart eens maken binnenkort! Alvast van harte en een fijne dag, liefs Lindy

Ús hûs ús thús zei

Zucht wat ziet dat er verrukkelijk uit. Ook zo mooi in beeld gebracht! Heerlijk om zo in de keuken te staan. Mijn dochter vindt het ook super leuk om samen cupcakes of cakepops te maken en versieren. Altijd weer een feestje.
Fijne week.
Groetjes van Aleta

Eefies day zei

Dit kan ik dus bijna niet weerstaan, zucht...het ziet er zo heerlijk uit...en je maakt dus ook heel veel zelf...zo leuk om te doen.
Geniet weer van een mooie verjaardag met meneer Klus!!!


Lieve groetjes,
Eefie

Onder de knotwilg zei

Mmmmm, wat ziet dat er allemaal lekker en mooi uit! Een fijne verjaardag hoor!

Homemade Home zei

HMMMM lekker, ik ga toch je recept van bokkenpootjestaart maar eens een keer proberen. Hij ziet er zo heerlijk uit.
Fijne week lieve groet Nelly

Sot en tof zei

Nou het water loopt me in de mond.... heerlijk.

groetjes Sot & Tof

Anneke zei

Och kreun zucht wat ziet dat er weer overheerlijk uit. Ik ga hem opslaan zodat "als ik wat ben afgevallen" hem een keer ga maken.
Liefs Anneke

Blomkje en Wenje zei

Wat een lekkernijen allemaal, ziet er erg smakelijk uit!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

theeleuten zei

Het water loopt mij in de mond, wat ziet het er allemaal lekker uit zeg.
De bokkepootjestaart ken ik ...zooooo lekker.
Fijne verjaardag, al gevierd zeker?

Groetjes Evelien
ps kan ik bij een volgende verjaardag een bestelling doen?

Franse Brocante zei

Dag, wat leuk om je blog te ontdekken. Ik ga vanavond alles lezen wat je tot nu toe geschreven hebt. Vind je het leuk om over Frankrijk te lezen, dan ben je ook van harte welkom op mijn blog. Dag, groeten van Lilian

Miranda zei

Wat ziet dit er allemaal heerlijk uit! Dochterlief en haar vriendinnetje raakten helemaal geïnspireerd en zijn inmiddels aan het cupcakes bakken ;)

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Arja van Garderen zei

Hoi hoi!! Wat ziet dat er lekker uit!
Ik ga je volgen hoor :).
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn blog.

Lieve groet, Arja

Hieperdepiep...een feestje! zei

Ohhhh, ben ik even blij dat ik deze week ook nog naar een verjaardag toe mag....krijg vreselijke zin in wat zoets :-)
Groetjes, Corine

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Oh wat ziet dat er HEERLIJK uit!! Ik kan ze bijna proeven..!
(ik neem nog een chololade eitje;)

Groetjes,

Miriam
't Bezige Bijtje

Pure & White zei

gezellig om weer even bij je langs te komen en bedankt voor je leuke berichtje!
Dat ziet er wel heel lekker uit allemaal...mmm
Wordt vast genieten van 't weekend!

Groetjes Dineke

Marieke zei

Wat ziet dat er allemaal heerlijk uit.
Ik ga snel een kop koffie zetten.
mmmmm.....
eet smakelijk.
groetjes Marieke

Esrosa K. zei

Beetje late reactie, maar bij deze bedankt voor het delen van het recept van de bokkenpootjestaart. Hier gemaakt voor de verjaardag van mijn man, hij was zó op en de laatkomers konden alleen nog kiezen voor appeltaart of monchoutaart :-)
Fijne dag verder, lekker met de zon erbij!
Grtz, Esrosa