vrijdag 29 maart 2013

Oude Bijbels...

..
ik heb er 
stapels van in huis..

Ze liggen mooi te wezen
 in hun ouderdom
...

een stapeltje hier..


en een stapel daar..


Sommige met mooie letters 
en jaartallen aan de binnenkant,


een mooie eerste bladzijde
...



Vandaag
laat ik deze mooie oude Bijbels aan jullie zien...
maar..

ik ben erg blij met 
mijn Bijbel
waar ik iedere dag in mag lezen!

Vooral vandaag staat er een hele mooie boodschap voor ons in!

Christus stierf de kruisdood..
Omdat Hij dat wilde
voor degene die in Hem geloven!

Geen dag van nederlaag,
maar het is een
  overwinningsdag!

Is dat geen mooie boodschap vandaag?

Een boodschap van
vergeving
redding
liefde
troost
hoop
...

En dat gun ik jullie allemaal!


Een hele 
 Goede Vrijdag 
toegewenst!

♥♥♥
Lieve groet,
Hannie..

Ps:
vandaag een persoonlijke post,
maar wel iets wat ik graag met jullie wilde delen :)







30 opmerkingen:

Verie -Vestywo- zei

Prachtig Hannie. Hier stem ik helemaal mee in! Ik wens je gezegende Paasdagen, geniet ervan! Lieve-groetjes, Verie♥

Home and Lifestyle zei

Fijn dat de bijbel zoveel voor je betekent, Hannie. Hier liggen ook oude boeken en een psalmenboekje, al ligt het hier eerlijk gezegd meer voor de sier.

Ik wens jou ook een heel fijn paasweekend toe! Lieve groet, Ingrid

Onder de knotwilg zei

Prachtige post. Jij ook een Goede vrijdag en goede paasdagen gewenst!

Pleuntje zei

Een mooie boodschap. Fijn om te delen. Mooi Paasweekend. X

Danielle zei

Wat een mooie post Hannie, jij ook een Goede vrijdag en goede paasdagen gewenst!

Eefies day zei

Een post met inhoud, voor jou ook heel mooie dagen, als je erover nadenkt besef je weer hoe dankbaar je voor deze dag mag zijn.

Lieve groet,
Eefie

Krek wak wou zei

Heel mooi, Hannie! Een post met een boodschap...ook jou gun ik deze boodschap!
Fijne Paasdagen!
x Nicole

De Witte Lanteern zei

Dankjewel voor de mooie woorden. Als iedereen deze boodschap gewoon in hun hart had staan, ongeacht welk geloof ook, zag de wereld er volgens mij veel mooier uit.
Ik wens je hele fijne Paasdagen, met al je dierbaren om je heen!!!
Liefs, Peetje

Dieneke zei

Toen je over de Bijbels begon hoopte ik dat je iets over goede vrijdag zou gaan vertellen en.. ja dat deed je en hoe...bedankt voor deze mooie woorden!

Henrike Graveland zei

Mooi!
En je hebt gelijk: het is prachtig om de Bijbel elke dag te kunnen lezen en eruit te leven!
Goede paasdagen gewenst!

Groetjes, Henrike

Huis in de Provence zei

Prachtige post heb je gemaakt en super dat we zo ook het Goede Nieuws aan onze bloglezers kunnen meegeven he?!

Jij ook een gezegend Paaswekend.

Lieve gr. Mirjam

Indruk zei

Mooie post, en die bijbels zien er prachtig gelezen uit! gezellige dagen, lieve groet Pascale

wilga zei

Hoi Hannie,

Ook voor jou en je gezin fijne en gezegende paasdagen toegewenst hoor.

Groetjes, Wilga.

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wederzijds een hartelijke Paasgroet!

Groetjes!
Corine

Ús hûs ús thús zei

Een bijzondere en persoonlijke post. Daarnaast zijn de bijbels ook zeer decoratief. Prachtig die oude verweerde omslagen en versleten bladzijden.
Jij ook fijne paasdagen!
Groetjes van Aleta

Alie zei

Mooie post, helemaal mee eens! Hij is opgestaan, Hij leeft! Wat fijn dat we dat mogen weten! Goede dagen, Alie

het Moonhuis Monica zei

Een hele mooie post en prachtig die oude bijbeltjes. Hele fijne paasdagen!!

Liefs Monica

@Let zei

Prachtig Hannie, ik kan het enkel stil beamen.
Goede Paasdagen gewenst.

Groet, @Let

bij ELZ zei

Mooie post Hannie! Je woorden, maar ook de plaatjes die je van je bijbels gemaakt hebt. Zo mooi!
Heel fijn paasweekend voor jou en je gezin! Liefs Lindy

Gerry zei

Prachtig, lieve Hannie!
Heb net de kerkdienst waar mijn vader kerkt via internet bekeken. Hij ging voor het eerst weer na de ziekte van mijn moeder, zij het met een broer van mij, zonder zijn vrouw naar de kerk.
Heb even flink gehuild.

Liefs, Gerry

It's me zei

Mooie post hoor...fijne dagen liefs Ria...xxx...

Willy zei

Mooie woorden Hannie.
Het is fijn dat we weten dat het niet stopt bij de kruisiging op Goede Vrijdag maar dat we met Pasen de opstanding, overwinning uit de dood mogen vieren.
Prettige dagen.
Groetjes Willy

sandra zei

Prachtige post Hannie!!
Respect dat je deze mooie woorden opschrijft....Ook pasen wordt steeds commercieler, met eten, eieren zoeken en de paashaas... terwijl het ware verhaal achter pasen toch zo mooi is....

Ik wens jullie gezegende Paasdagen!
Lieve groet, Sandra

Blomkje en Wenje zei

Mooie woorden, Hannie...vindt je bijbelcollectie erg mooi.

Groetjes, Pietrik

La Blomst-Living zei

Dit is een prachtige boodschap, Hannie! Bedankt voor je mooie woorden en ik wens jou en je dierbaren fijne Paasdagen toe!
Lieve groet, Linda

Jolanda zei

Fijne dagen geniet van de mensen om je heen wie je lief hebt!

Jolanda

Pure & White zei

Helemaal mee eens!
Die bijbels zijn niet alleen van buiten prachtig, maar ook van binnen..

Fijne dagen!

Dineke

Juliëtte zei

Prachtige oude bijbels!
Ik hou er van!
Jij ook hele fijne paasdagen!

Liefs, Juliëtte

Anita zei

Zo'n persoonlijke noot (boodschap) ik houd d'r van!
Prachtig die oude bijbels evenals hun verhalen.
Fijne paasdagen Hannie :-)
Enne dank je: de patiënt is goed herstellende maar met mezelf (lijf, leden en daarmee verwante zaken) gaat het niet geweldig. En dat is heel zachtjes uitgedrukt. Lief dat je vraagt!
Groetjezz lfs mij

Anneke zei

Wat een mooie boodschap. Veel mensen gaan voorbij aan de prachtige boodschap. Maar ik ben ook blij met mijn geloof hoor.
Een lieve groet Anneke