maandag 4 maart 2013

Nederland .....

Afgelopen week
 bezochten wij
 het nieuwste stuk 
van Nederland.


Wij waren op de 
tweede Maasvlakte.

Een stuk land 
dat de afgelopen jaren 
in de zee
is aangelegd...

Een bijzondere plek
om eens naar toe te gaan..

Veel industrie,
mar ook een mooi strand.

Veel informatie,
ook op een hele leuke 
educatieve manier 
voor de kinderen.

Grote oceaanstomers
en de 
ferry naar Engeland
passeren 
vlak voor je...

Kijk maar mee!














De temperatuur buiten is
deze week
natuurlijk
veel lekkerder 
dan op deze foto's..

Maar 
met een pet, muts en sjaal
blijf je ook 
lekker warm!






       
Geniet
van de zonnestralen, 
laat ze je huid en hart
verwarmen :)

♥♥♥
Lieve groet,
Hannie







21 opmerkingen:

Hann¥ zei

Wat leuk Hannie ik ben daar nog nooit geweest...dank je wle voor de tip....
Prachtige foto's heb je gemaakt!!

Fijne zonnige dag vandaag...gaat heerlijk buiten worden...

Lieve groet,
Hanny

Home and Lifestyle zei

Naar het strand gaan doen wij altijd graag, alleen wonen we er te ver vandaan om vaak die richting op te gaan. Het moment dat je over de duinen komt en de zee ziet vind ik elke keer weer indrukwekkend.

De tweede Maasvlakte was mij onbekend maar aan de foto's te zien absoluut de moeite waard!

Een fijne dag!! Lieve groet, Ingrid

Petra Beckers zei

Lijkt me inderdaad zeer de moeite waard om daar eens te gaan kijken. Alleen ligt het ook voor ons niet naast de deur.
Maar als ik de foto's zie, heb ik zo'n zin om weer eens langs de branding te slenteren, lekker uitwaaien, enfin, wat jullie natuurlijk ook allemaal gedaan hebben: genieten!
Liefs, Peetje

Judiths-creablog zei

Wat een prachtige foto's!! Jullie zijn heerlijk uitgewaaid zo te zien!

Fijne zonnige dag gewenst!

Groetjes Judith

Jedidja zei

Wow, dat is een leuk uitje zeg!

het Moonhuis Monica zei

Wat een goede tip, die ga ik onthouden om met de kinderen te doen!!

Liefs Monica

Huis in de Provence zei

Prachtig weergegeven!!
Geniet van het heerlijke lente weer.
Gr. Mirjam

Hannekie(Sisterly) zei

ooo heerlijk zeg..ik hou zo van het strand....prachtige fotos
liefs hannie

Anita r zei

Ja daar moeten we ook maar eens gaan kijken.
Lijkt me heerlijk als ik de foto´s van jou zie.

gr. Anita

Jolanda zei

Hello,

Heerlijke foto's!!

zo''n zin in het voorjaar zat net even buiten het is gewoon warm!!

Fijne middag,

Lieve groet,

Jolanda

Indruk zei

Wij wonen vlakbij het strand, heerlijk met deze temperaturen! Lieve groet Pascale

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Hannie, aan de foto's te zien heb je zeker genoten!!

Fijne week,
Groetjes Patries

Eefies day zei

Wat een mooie plek om met je kids naar toe te gaan, educatief en heel mooi...leuk dat de ferry zo voor je neus voorbijkomt, een stukje Nederland dat in de toekomst heel natuurlijk is, alsof het niet door mensen gemaakt is...


Fijne week en idd een paar zonnestralen doen je heel goed,

Lieve groetjes,
Eefie

Wit en Wit zei

Heerlijk een frisse neus halen op de Maasvlakte, daar vaart heel wat langs.
Ik ken de Maasvlakte alleen van naam, dus is het leuk om het op deze manier
eens te zien.
Ik ga Huize Kipkakel volgen, ziet er zo leuk uit.

Doei Doei Greet.

theeleuten zei

Gaaf je foto's, ik ben weg van strand,zee en duinen!!!
Ik heb altijd een gevoel van thuiskomen, terwijl ik ben geboren op de Veluwe...bossen...
Ik probeer met regelmaat te gaan.....heerlijk!

Groetjes Evelien

Ús hûs ús thús zei

Wouw dat was een leuk uitje. Mooie foto's. Het strand en de zee zijn in ieder jaargetijde prachtig.
Fijne avond.
Groetjes van Aleta

Juliëtte zei

Wat een mooie foto's!
Heerlijk even genieten van het Hollandse strand!!

Liefs, Juliëtte

Musje zei

Ziet er heel mooi uit en het was er goed weer voor,lieve groet Musje.

Sarina zei

Mooie foto's !!!!!.
Is weer eens iets heel anders, de Maasvlakte.Leuke tip.

Groeten,

Sarina

Minous Willemsen zei

mooi!

Miranda zei

Wat ziet het er daar prachtig uit, kan mij voorstellen dat jullie hebben genoten!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda