maandag 4 februari 2013

De keuken in....

Zaterdag
had ik een rommeldag..

Vast wel herkenbaar
bij jullie ?!

Na een aantal verf klusjes
( resultaat zien jullie nog)
ben ik de keuken 
ingegaan..

en niet om te koken
maar
om te stijlen :)

Want dat doe ik nu eenmaal graag...







Door het zonnetje
kreeg ik zowaar
al een beetje lente gevoel... 

en maakte ik alles lekker licht en wit!

Tja,
Alleen de tekst op het leitje 
past er niet zo bij  ;)



Vandaag
gaat alles nog
 een keer de verf in..

Ik kocht een super grote lijst 
op een kringloop,
het wordt echt gaaf!

Maar daar de volgende keer meer over!


Fijne week,
♥♥♥

lieve groetjes,
Hannie.








32 opmerkingen:

Kom Achterom zei

hshhss het was zeker een keuken weekend! Jij hebt alles wit geschilderd ik ben bezig om alles ossenbloedrood te schilderen na 3 jaar denken moet ik nou mijn houten keuken echt gaan schilderen de knoop doorgehakt. Ik ben er super blij mee maar er zijn nog een paar kastjes te gaan.
Fijne week en ik ben benieuwd naar je lijst!
Yolanda

Krek wak wou zei

Helemaal gezellig, Hannie! Ik ben dol op oude keukenspulletjes! En jij hebt er al heel wat verzameld! Zo heerlijk he lekker rommelen!
Ik geniet van je gezellige foto's!
x Nicole

Anita r zei

Wat een leuke gezellige keuken heb je.
Zo mooi wit.

gr. Anita

huis tjokvol zei

wauw wat een super leuke keuken heb je.

Pleuntje zei

Je maakt me nieuwsgierig, ik heb ook wat verfklussen op het programma staan. Succes en je keuken ziet eruit als een plaatje. X

Pleuntje zei

p.s. je vorige bericht is niet in mijn lijst verschenen, maar leuk hoor, je nieuwe baantje.X

Het stokpaardje zei

Heerlijk fris ziet het er bij jou uit. En wat een leuke spulletjes heb je verzameld. Ben benieuwd wat je met die grote lijst gaat doen.
Groetjes Iris

Marjonel M zei

Het ziet er gezellig uit Hannie, ik ben benieuwd wat je met de lijst hebt gedaan.

Fijne dag groet, Marjonel

maartje zei

Hoi Wat leuk al die spulletjes in je keuken. Daar kan je heerlijk van genieten!! Maar je maak mij wel nieuwsgierig...met je lijst.
Succes, en het zal vast erg leuk worden!
Groetjes Maartje

Nelleke Hobby zei

Wat ziet het er toch leuk uit bij je.
En ik zag een handgehaktmolen??
Dan kan je zelf je rookworst maken!!!
Nou fijne dag.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Petra zei

Wat ziet het er sfeervol uit bij je heerlijk he om zo lekker bezig te zijn. Je heb het heel gezellig hoor, mooie foto's.
Genieten met de grote G. Groetjes Petra.

Alie zei

Heerlijk hè lekker rommelen en als het dan zo leuk wordt. Ben ook liever aan het rommelen dan aan het schoonmaken of koken hoor. Dat zijn maar bijkomstigheden hahaha. Groetjes !

Sarina zei

Hallo Hannie,
Jee, wat een gezellige keuken.Heerlijk he, dat opruimen en opnieuw stylen.Ben benieuwd naar het resultaat met de grote lijst,
groetjes,
Sarina

Hannekie(Sisterly) zei

zo dat ziet er gezellig uit...prachtig al dat wit
liefs hannie

theeleuten zei

Leuke keukenspulletjes heb je, hier moet ook nodig de kwast door de keuken......geduld......

Fijne week, Evelien

http://truutske.blogspot.com zei

Oh wat ontzettend leuk gedecoreerd.
Prachtig joh al die oude keuken attributen en de oude weegschaal...helemaal geweldig en dan ook nog eens allemaal in heet wit.
Genieten!!!
Fijne dag, Trudie

Home and Lifestyle zei

Het stylen gaat je goed af, wat heb je toch mooie spulletjes! Hier zijn we ook druk aan het klussen, zo dadelijk wordt er in een betonnen wand een gleuf geslepen...dat wordt een heleboel herrie en nog meer stof!

Ik ben benieuwd naar de lijst!

Lieve groet, Ingrid

Nancy B. zei

Vind het altijd zo knap, zoals jullie aan het schilderen zijn. Dat is echt niet zo mijn ding.
Groetjes, Nancy

It's me zei

Wat gezellig in je keuken.....hele fijne week liefs van mij...xxx..

Eefies day zei

Heerlijk om de verfkwast te gebruiken Hannie, het verschil zie jij...maar je decoraties zijn al zo mooi dat het bij jou echt genieten moet zijn.

Fijne week Hannie,
Lieve groet,
Eefie

bij ELZ zei

Zo herkenbaar die lentekriebels! Het heeft wel weer een supergezellige keuken opgeleverd! Wauw en zoveel mooie spulletjes. Ben benieuwd wat je met de grote lijst gaat doen. Liefs Lindy

Willy zei

Wat een gezellige keuken heb jij!!
Groetjes Willy

Oude lappen zei

Wat heb je een gezellig keuken zeg!
Daar zou ik ook wel willen stylen.
Liefs Liliane

Jolanda zei

Hello,

Gezellig in je keuken!!Heerlijke sfeertje!
Fijne week lieve groet,

Jolanda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig al die keukenspulletjes ben er gek op prachtige plaatjes maar ben nu wel nieuwsgierig wat je aan het maken bent hahahaha dus kom maar op met je foto ....lieve groet rosita

Marcel en Suzanne zei

Lieve Hannie,
Wat heb je toch een sfeervolle blog en gezellig huis!
Ook de foto's van je keuken zijn om te smullen.
Heel veel complimenten,
want keer op keer is het weer zo genieten geblazen.

En je nieuwe creatie zal vast en zeker weer heel mooi geworden zijn!
Ik verheug mij al op het plaatje.

Liefs & zegen, Suzanne

Marieke zei

Hoi Hannie,

Wat ziet alles er weer mooi en gezellig uit. Lekker fris.
Ik krijg helemaal zin om bij mezelf alles ook weer even anders neer te zetten.
Ben benieuwd naar je lijst.

Wat ziet je blog er leuk uit. Met die nieuwe bovenkant (ik weet even niet hoe dat heet in computertaal :))

fijne dag,
marieke

lien zei

Oh wat een ouderwetse gezelligheid in jouw keuken! Ik ruik de koffie al pruttelen..Leuk!! Groetjes Carolien

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wat een knusse sfeer zet jij toch altijd neer! Prachtige foto's! Net of je even bij jou op de koffie bent!

Groetjes, Corine

Miranda zei

Heerlijk om lekker in huis te rommelen en je keuken opnieuw te stylen! Het ziet er gezellig uit, maar dan kan natuurlijk ook niet anders met zulke prachtige spullen...

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Wonen aan boord zei

Oe heerlijk zo'n rommeldag, moet ik hier ook maar weer eens doen. Zeker als je ziet wat het jou oplevert. Wat ziet je keuken er leuk uit zo! Je zal een hoop schik van je nieuwe keuken hebben zeker? Heerlijk al dat wit zo fris. Kun je weer even van genieten he..

Lieve groet,
Alberta

Wonen aan boord zei

Oe heerlijk zo'n rommeldag, moet ik hier ook maar weer eens doen. Zeker als je ziet wat het jou oplevert. Wat ziet je keuken er leuk uit zo! Je zal een hoop schik van je nieuwe keuken hebben zeker? Heerlijk al dat wit zo fris. Kun je weer even van genieten he..

Lieve groet,
Alberta