maandag 11 februari 2013

Brocante bij de kringloop...

Wat heb ik 
genoten
afgelopen week
bij de 
kringloop...

iedere keer
wisselt 
het thema 
op de trap
van deze kringloop..

en dit keer
was het
franse brocante
weer aan de beurt!


Ik heb weer 
een paar dingen aan mijn verzameling
toe gevoegd..




Het linker suikerpotje
mocht mee naar huis
en staat nu
als kwartet te pronken..


weer een oud knipje...
hier heb ik echt een zwak voor..
welke oude dame gebruikte deze?



Bij het oude fototoestel,
dat mijn vader deze week 
aan mij gaf,
een mooie oud verrekijker...

Staat natuurlijk wel erg mooi zo bij elkaar !




Tja..
en dit paar 
kon ik ook niet laten staan.

maatje 27 en 28 een ongelijk paar..
wat geeft het?
niets is perfect...;)


Tot slot..
een leuk vogelkooitje,
altijd leuk!

Er was natuurlijk nog veel meer moois!

Maar
ik spreek met mezelf 
altijd een limiet af :)

En dat was nu op!

Missie kringloop is wel geslaagd,
vinden jullie niet?

Fijne week,

lieve groetjes,
Hannie

♥♥♥


PS...
Al jullie lieve reactie's (wel 32..) heb ik per ongeluk verwijdert...snif....
Ik heb veel last van spam en toen ik dat verwijderde..
ging het mis!

Gelukkig staan jullie
 nog in mijn mailbox!

Ik vind het wel héééél jammer!!!














12 opmerkingen:

Juliëtte zei

Dan plaats ik nog een reactie!
Wat een mooie spulletjes heb je gevonden!!

Liefs, Juliëtte

Hieperdepiep...een feestje! zei

Ohh, wat een mooie dingetjes! Zo'n kringloop wil ik ook in de buurt :-)

Alie zei

Wat een gave spulletjes zeg. Wij hebben zelf een kringloopwinkel, maar zulke mooie dingetjes komen we zelden tegen hoor. Groetjes Alie

Hannekie(Sisterly) zei

goed geslaagd zeg...hier is het de laatste tijd echt alleen maar troep helaas...
liefs hannie

huis tjokvol zei

zeker goed geslaagd,geniet ervan

Blomkje en Wenje zei

Wat leuk dat jullie kringloop aan thema's doet. Je hebt enorm leuke spullen weten aan te schaffen, werkelijk schitterend.

Groetjes, Pietrik

little sweet things zei

Jeempie jullie hebben echt een top kringloop!
Je hebt echt enorm leuke spullen gevonden, hier hebben ze alleen maar troep voor veel geld ;-))
Groetjes, Sas

THE BLACK BARN zei

PRACHTIGE SPULLEN GEKOCHT!

LEUKE HÉ SHOPPEN IN DE KRINGLOOP.

IK HEB OOK ZO LAST VAN DIE SPAM.

FIJNE DAG,

MIRANDA

bij ELZ zei

Jeetje wat zie ik een hoop mooie spulletjes voorbij komen! Wat ben je goed geslaagd!
En het fototoestel dat je van je vader kreeg vind ik echt geweldig!
En hij staat zo mooi bij de verrekijker,leuk!
Liefs Lindy

Wonen aan boord zei

Nou op tijd was je zeker want wat heb je een leuke spulletjes gescoord zeg! Leuk van die thema's zo.

Lieve groet,
Alberta

Miranda zei

Wat een prachtige vondsten! Bij welke kringloop vind jij zulke mooie spullen?

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

De liefste zei

Wat een geweldige schatten van de kringloop. Ik hou er zo van om in elke plaats waar ik kom een kringloop op te snorren. Wie weet wat je daar aantreft. Jij bent in ieder geval zeer goed geslaagd.

Fijne avond.
Liefs,
Mirjam