dinsdag 19 februari 2013

Bijzonder...

Warm..
werd ik
bij het lezen van
jullie reactie's
op mijn vorige post!

Lieve felicitatie's..
zelfs per post 
en e-card!
Dank jullie wel!

een
  warme wereld..
 blogland!

Bijzonder 
om hier deel van uit te mogen maken :) 


Ik kreeg dit
weekend
deze amaryllissen,
prachtig van kleur.

Ik vind het alleen
een beetje lastig 
om deze lange stelen
in een vaas te zetten..




en..
daarom heb ik ze
op z'n kop gehangen!

De stelen 
giet je half vol met water
en genieten!



Fijne week
allemaal!

Lieve groetjes,
Hannie.

♥♥♥







25 opmerkingen:

Het stokpaardje zei

wat een leuk idee om de op te hangen, Ziet er leuk uit.
Groetjes Iris

@Let zei

Hoe kom je op 't idee Hannie om je mooie amarylissen op de kop te hangen :)! Erg leuk...
Heb je een fijne verjaardag gehad?

Groetjes!
@Let...

Indruk zei

Goh nooit van gehoord dat je ze op hun kop kon hangen! Wat een slim idee! Lieve groet, Pascale

Esrosa K. zei

Huh?! Dat is leuk, nooit geweten of aan gedacht! Bedankt voor de tip en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag (dat berichtje had ik even gemist).
Grtz, Esrosa

huis tjokvol zei

oo ja wat een idee om ze op de kop te hangen,je doet er dur gewoon water in die dikke stelen gieten?super leuk

Home and Lifestyle zei

Dit is weer eens iets anders, wat een leuk idee. Ik hoop hem te onthouden!

Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Zou ik nou nooit aan denken om ze op z'n kop te hangen. Maar staat best geinig, en zo wonderlijk dat ze het ook gewoon doen. Gezellig dag groetjes Petra.

Anita r zei

Wat een schattig hoekje.
En wat een mooie amarylissen.
En wat een goed idee om ze op zijn kop te hangen.
Moet ik goed onthouden :-)

gr. Anita

lia zei

Oh, ik merk dat ik hier al een poosje niet echt geweest ben.
Maar wat heb je de laatste posten weer mooie spullen laten zien.
Geniet van dit alles. En je amarylissen is echt leuk op deze manier.

Fijne week
Lia

Grietje zei

Wat een prachtige kleur...en wat een super leuk idee om ze zo op de kop te hangen!!!!

Groetjes Grietje

Anita zei

Ik vind amarylissen ook lastige bloemen voor op een vaas.
Hier hangen ze ook regelmatig op z'n kop!
enne eerlijk gezegd vind ik ze zo ook veel mooier.
Stoer zo'n bossie :-)
Fijne dag Hannie! Groetjezz lfs mij

Linda zei

Dat zijn nog eens handige bloemen, toch? Geeft ook een leuk effect zo ondersteboven!
Lieve groetjes,
Linda

theeleuten zei

Wat een leuk idee, en bedankt voor de tip van het water geven!

Ik ga het onthouden, groetjes Evelien

Kom Achterom zei

Nog gefeliciteerd hoor! met je verjaardag! en wat een super idee om zo de amarylles op te hangen had ik nog nooit van gehoord dat je ze vol kan laten lopen.
Prachtig zo bij jou hoekje.
Fijne avond
Yolanda

Willy zei

Het ziet er mooi uit met de amarylissen.
Natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik wens je een mooi, gelukkig en gezond nieuw levensjaar.
Groetjes Willy

Alie zei

Prachtig en wat een goed idee! Groetjes

Anneke zei

Wat een leuk idee Hanny. Het is weer eens wat anders. Een mooie kleur ook.
Een fijne avond
Liefs Anneke

Juliëtte zei

Wat een goed idee.
Ik heb ze al een hele tijd niet in huis gehaald omdat onze poes de stelen graag knakt!
Ik ga dit ook eens proberen.

Liefs, Juliëtte

Homemade Home zei

Wat slim van je!!! De kleur is idd. heel mooi. En je hoekje is super gezellig.
Fijne avond lieve groet Nelly

Sezoentje-Sonja zei

Wat een gaaf idee met die amarylissen, ik vind ze normaal niet mooi maar zo op hun kop, prachtig!
Ik moest lachen met je reactie op het stofprinten, het gebeurt mij nog zo af en toe hoor, dan ben is zo druk bezig dat ik een hele boel print en dan denk: o jee, spiegelbeeld;)))
Fijne avond, liefs,Sonja

Hann¥ zei

Wat een leuk idee Hannie...dit moet ik onthouden...

Lieve groetjes,
Hanny

Petra Beckers zei

Super idee met die Amarylissen! Zo zou je ze dus ook aan je schilderij met kippengaas kunnen hangen: levend schilderij!
Liefs, Peetje

Jedidja zei

Prachtige foto's.

lien zei

Dankjewel voor je lieve berichjte Hannie!!

Miranda zei

Wat een leuk idee! Het staat ook nog eens erg gezellig.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda