woensdag 23 januari 2013

wonder witte wereld...

Vandaag
neem ik
jullie gezellig mee...

op mijn ochtendwandeling 
langs de rivier!

Ik kom zelf niet uit deze streek van het land..
en ondanks dat 
ik hier nu al 16 jaar woon,
blijft de rivier 
een beetje wennen voor me!

Ik vind het iets aparts...

Mooi is'tie wel:

..in de zomer als we met een bootje naar een strandje varen...
 .. in de herfst bij hoog water en de grienden helemaal onder water staan....
.. in de winter, als je de kou van de rivier af ziet komen...
.. als er grote schepen voorbij varen...
.. als er veel vogel soorten te vinden zijn langs de rivier....

De rivier boeit me
ook in deze wonder witte wereld!
toch weer een www..gevonden :)
zie voorgaande posten..

Loop je mee??




















Hé,
gezellig dat je met me mee liep!

Tot de volgende keer :)

Lieve groetjes,
Hannie ♥


Ps..nieuwe volgers van harte welkom..
trouwe volgers wat heerlijk dat jullie lieve berichtjes achterlaten..
dank jullie wel!








26 opmerkingen:

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE WINTER FOTO'S!!
HET WAS FIJN OM MET JE MEE TE LOPEN.
TOTO BLOGS,

MIRANDA

Juliëtte zei

Wat een heerlijke wandeling!
En dan nu een beker heerlijke warme
chocomel! Met speculaas of ontbijtkoek want dat hebben ze hier niet.

Liefs, Juliëtte

Petra zei

Bedankt voor deze gezellige wandeling, het ziet er prachtig uit maar ook wel een beetje koud hoor. Ik ga zo dadelijk ff lekker aan de wandel en neem me fototoestel ook maar mee denk ik er is onderweg altijd wel wat te zien wat de moeite waard is. Gezellige dag groetjes Petra.

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Prachtige foto's
vooral die met dat bootje in het water super mooi.
Lieve groetjes Margarita

Anita r zei

Ik vond het ook heerlijk om met je mee te lopen.
Tot de volgende keer.

gr. Anita

Onder de knotwilg zei

Water/ rivieren blijft altijd trekken, hé, wat voor weer het ook is. Er is ook altijd wel iets te zien! Mooie foto's hoor!

Willy zei

Leuk gedaan! Ik vind net zo als Margarita, die foto met dat bootje erg mooi.
Ga je morgen weer een Witte Winter Wandeling maken?Loop graag met je mee.
Groetjes Willy

theeleuten zei

Brrrrrrrrrrrrr.......mooie maar koude wandeling.
Mooie plaatjes heb je gemaakt.
En nu ga ik genieten van koffie...


Fijne dag verder, groetjes Evelien

huis tjokvol zei

prachtige foto,s en een prachtige wandeling

De liefste zei

Dat was nog eens een fijne wandeling! Schitterende kiekjes en dat voor ons als lezers, zonder koude handen en natte neuzen :-)
Hopelijk gauw weer een fijne wandeling langs de rivier, of misschien een andere locatie
Fijne dag!
Liefs,
Mirjam

Pleuntje zei

Een fijne wandeling, nu even een lekker warm kopje thee. X

Marjonel M zei

Leuk dat we met je mee mochten lopen, prachtige foto's heb je gemaakt.

Groet, Marjonel

Home and Lifestyle zei

Een mooie wandeling hoor, nog lekker winters. Het gevoel dat jij beschrijft heb ik met de zee, als ik over de duinen ben en dan die immense zee aantref, ben ik altijd onder de indruk!

Lieve groet, Ingrid

Judith zei

Ja, zo'n wandelingetje langs de rivier is idd fijn; vooral omdat ik het vanuit m'n warme woonkamer kan doen hihi

Mooie winterse plaatjes, fijne avond X

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Hannie, bedankt voor de wandeling!

Fijne avond,
Groetjes Patries

bij ELZ zei

Dat was een prachtige wandeling! Wat fijn dat we even met je mee mochten genieten! Fijne avond, liefs Lindy

Loraine Living zei

Heerljjk gewandeld, wat een mooie ongeving echt genieten !
Nog een fijne week, lieve groet Diana

little sweet things zei

Brrr ik ben niet zo'n winterwandelaar maar ik vond het wel heel leuk om even bij jou mee te kijken.
Groetjes, Sas

Krek wak wou zei

Wat een heerlijke wandeling, Hannie! Fijn dat we met je mee mochten! Welke rivier is het eigenlijk?
Fijne dag!
x Nicole

Hannie zei

Wat een prachtige foto's.
Wat zul jij heerlijk wandelen s'morgens...Leuk dat we even meemochten!

Homemade Home zei

Water is en blijft fascinerend Hannie. Mooie plek om te wandelen..
Prachtige foto's heb je er van gemaakt.
Fijne dag lieve groet Nelly

Miranda zei

Een mooie wandeling waar je (warm ingepakt) van kunt genieten!

Lieve groet, Miranda

Jedidja zei

Het ziet er ijzig mooi uit!

lien zei

Haha, grappig al die www-eetjes :)
Je hebt mooie foto's gemaakt! Ik vind het zo jammer dat het weer gaat dooien, nog maar even genieten vandaag en morgen!
Fijn weekend! Groetjes Carolien

http://truutske.blogspot.com zei

Ik ben met veel plezier met je meegelopen en heb genoten van deze wandeling.
Wens je een fijn weekend, Trudie

Eefies day zei

Wat een heerlijke wandeling Hannie, zo lekker langs de rivier, helemaal genieten, ik ben een wintermens, dus ik ga zoveel mogelijk naar buiten.
Wij wonen aan de Waal, en zo'n 5 km van de Maas, op een smal stuk tussen twee rivieren, heerlijk om te wonen en te genieten in de natuur.
Mijn school bevindt zich aan de overkant en ligt aan de Rijn, waar we met de kleuters dan weer veel van genieten, dus echt in het rivierengebied.
Ik wens jou en je gezin een mooi weekend, hier sneeuwt het nu, voorlopig de laatste sneeuw en dan dooi.

Lieve groetjes,
Eefie