donderdag 10 januari 2013

warm wit winter huis...

Wat heerlijk
 een schoon en opgeruimd huis!




Daar horen een paar nieuwe 
frisgroene 
planten bij..

in witte potten..

Tip:
Neem bij het tuincentrum 
van die goedkope terracotta potten mee
 evt. met schotel.


Pak thuis de latex/ muurverf
en in één laag 
geef je de pot een ander uiterlijk
en na het verven
is de pot binnen een kwartier klaar voor gebruik.
Kost niet veel
maar leuk resultaat!



Pas kocht ik bij een vriendin,
 die op een fair heeft gestaan met een brocante kraam,
nog wat leuke spulletjes.

Dit witte babypakje
past mooi bij mijn
  warm witte winter huis!

weer eens een ander www :)



een stilleven onder de stolp..



nog meer frisgroene plantjes..
Nu maar hopen dat ze blijven leven bij me :)




... en heel stiekem..
een paar blauwe druifjes bolletjes..
normaal mag ik ze pasmijn verjaardag kopen van mezelf
(in februari)
maar ik kon de verleiding niet weerstaan...




Genieten jullie ook van weer wat nieuwe spulletjes in huis?
Morgen ga ik weer eens bij de kringloop langs..

mijn motto is altijd :
liever iets gekocht waar ik zelf nog wat aan moet doen..
verven, schuren ofzo..
dan duur gekocht in de winkel!
dit geeft mij altijd veel voldoening..



Allemaal een fijne week,
lieve groetjes,
Hannie ♥





29 opmerkingen:

Eefies day zei

Wat een mooi WWW heb jij zeg...leuke term trouwens:)
Die truc met de potten ken ik, laat ik nog wel wat van zien:)
Jouw huis is winterproof voor de komende beloofde vorst.
Heb jij nog in je mailbox gekeken??

Lieve groetjes,
♥Eefie

Miriam - www.tbezigebijtje.blogspot.nl zei

Mooie foto's!! Ja... wit is altijd een mooie kleur he?! Als je ergens even met de witte kwast overheen gaat, ziet het er meteen weet tiptop uit! Dus jij bent ook zo'n kringloop-fan! Oh ik kan er ook echt uren doorbrengen..
En die Vegra-pot, ken ik! Heb je vast al gezien op mijn blog (ik had ze nog nooit eerder gezien, maar ook niet opgelet;). Leuk idee om er bolletjes in doen!!
lieve groet,
Miriam

Lilie's Home zei

Dat idee van die potten wit verven had ik ook al deze week. Ik moet ze alleen nog gaan halen.

Groetjes,

Lizet

Kom Achterom zei

Leuk leuk maar je baby jasje is wel heel schattig!!
Fijne avond
Yolanda

Sandra zei

Grappig!! Ik heb zelf vorige week een blog geschreven over...Warm Wit Winterhuis!! Met de zelfde gedachte: na de kerst weer lekker opgeruimd, witte potjes met groen/ grijze plantjes...witte accessoires...we houden duidelijk van hetzelfde! Het ziet er bij jou weer heel gezellig uit met prachtige spulletjes!
Groetjes Sandra

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er heel sfeervol uit hoor! Ik vind het ook altijd leuk om bij de kringloop een koopje te scoren, vaak zijn het voorwerpen die bij een (web)winkel veel duurder zijn. Een goed idee om de potten te verven!

Lieve groet, Ingrid

Janny, Especial and More zei

Het ziet er heel gezellig uit! Ik ben het helemaal met je motto eens!

bij ELZ zei

zeker een héle leuke WWW! Leuk idee ook met de potjes zo. En het tafeltje waar ze op staan vind ik ook zo mooi! Lekker genieten! Liefs Lindy

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Hannie, mooi hè dat www-stijltje, heb het ook in mijn woonkamer :-) Het blijft leuk om bij de kringloop iets te scoren waar je heel blij van wordt.

Fijne avond, groetjes Patries

Hofje van Harkstede zei

Je hebt helemaal gelijk

♥Xanne & Vinny zei

Hannie dat ziet er warm wit en winters gezellig uit. Je bent heerlijk bezig geweest. Is weer genieten dan he.

lieve groet Xanne

Marjonel M zei

Het ziet er warm en sfeervol uit...Fijn weekend
Groet, Marjonel

Pleuntje zei

Heel sfeervol en gezellig en mooi opgeruimd. Heerlijk om even te struinen in de kringloopwinkel. Alvast een fijn "warm" weekend. X

Juliëtte zei

Wat is je WWW weer gezellig met al die plantjes!
Hier zijn de kerst spullen gisteren ook weer naar zolder verdwenen.

Liefs, Juliëtte

Danielle zei

Wat ziet het er weer mooi uit bij je! Complimentjes ervoor!

Onder de knotwilg zei

Wat ziet er weer gezellig uit bij je! Hier van de week weer fris groen én blauwe druifjes gehaald! Heerlijk, een klein beetje lente in huis, ben niet zo'n winter mens... :-)

Nelleke Hobby zei

Gezellig hoor je warm wit winterhuis....
Nu vandaag helemaal genieten met de zon die schijnt en de vrieskou krijg je echt een winters gevoel van!!!!
Ja de kringloop ik krijg er geen genoeg van.... alleen mijn huis raakt wel een beetje vol door al mijn aanwinsten.
Heb nog wel een aantal dingen op mijn lijstje staan die ik graag zou willen en weinig ruimte kosten.
Zag bij jou al een opengeslagen Bijbeltje liggen. Ik zoek nog een oudje.
Nou fijne dag nog ben benieuwd of ge leuk geslaagd ben.
Goed Weekend ik breng deze weer werkend door.
Groetjes,
Nelleke

cindy 'wonenmeteenhart" zei

MOOIE PLAATJES VAN LUKE VONDSTEN HEERLIJK

IK GA OOK ALTIJD BIJ DE KRINGLOOP KIJKEN IK HOU DR ZO VAN LEUKE DINGEN VOOR EEN KLEIN PRIJSJE !!

EN DAT MAAKT HET NOG LEUKER ALS JE DR EEN LEUK HOEKJE MEE KAN MAKEN.

BIJ MIJ STAAN DE BOLLEN OOK AL HOOR
ZIE ME'N POST!!

LIEVE GR CINDY

Judith zei

Ik kan eigenlijk nooit zo slagen bij de kringloopwinkels... Brocantemarkten daarentegen zijn wel weer mijn ding en met een beetje geluk kun je daar ook nog wel eens voor een acceptabele prijs slagen (al wordt dat de laatste jaren ook stukken minder helaas).

Heerlijk een opgeruimd en schoon huis. Hier gebeurt momenteel alles meer met een franse slag en beginnen we al echt een beetje tussen de dozen te lezen, dus erg gezellig is dat niet;-)

Fijn weekend X

Loraine Living zei

Leuke spulletjes Hannie, je hebt het mooi gedaan. Heerlijk toch dat struinen voor weinig en een super resultaat! Een fijn weekend, lieve groet Diana

lia zei

Ik was vroeger echt helemaal gek van al die spullen, nu niet meer zo. Mijn smaak is met de jaren toch veranderd. Maar.... ik geniet er nog steeds van als ik het voorbij zie komen.
En van die potten, dat deed ik jaren geleden ook altijd. Hoop dat je de volg keer weer slaagt op de krinloop.

Fijn weekend
Lia

Anita r zei

Hoi Hannie.

Ziet er allemaal heel gezellig uit.
Ja als je alles opruim van de kerst wil ik ook altijd weer andere spulletjes.
Weet niet wat het is maar wel leuk.

gr. anita

Jedidja zei

Wat een leuke dingetjes heb je op de foto gezet! Is erg fijn om even te spieken hoe gezellig jij het hebt gemaakt. Ik denk dat ik meer kleur in huis heb. Jij hebt echt stijl!

Homemade Home zei

Heerlijke WWW heb je Hannie, en mooie foto's heb je er van gemaakt.
En ik ben ook gek op kringloop winkels, leuk he om dingen weer een andere look te geven.
Nog een fijn weekend lieve groet Nelly.

Miranda zei

Wat ziet dit er allemaal gezellig en sfeervol uit! Leuke tip van de potten.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Anita zei

Hee wát gezellig Hannie !!!
Hahah jij hebt duidelijk het voorjaar in je bol.
Héérlijk fris :-)
Een hele fijne avond. Groetjezz lfs mij

Thuis bij Tjits zei

wat een superverrassing vond ik vanmiddag in mijn brievenbus, ontzettend bedankt Hannie, zo lief:))
en wat ruikt het mooie zakje lekker!!! het mooie motiefje inspireerde mij meteen tot het maken van mooie foto's hihi..
en wat zijn je potten leuk!! en ik geniet weer van je mooie foto's!

fijne avond!
lieve groet, Tjits

theeleuten zei

Leuk idee van je potten, wilde ik in de lente buiten doen!Enne hier ook ,als ik wat bij de kringloop heb gekocht ben ik veel blijer dan in een dure winkel.......ik ga morgen ff langs!

Groetjes Evelien

Dagelijks Brood zei

Wat een leuk idee, dat van die potten!! Je heb echt een leuke blog! Groetjes, Marike