maandag 28 januari 2013

Voorjaar in de .......

Een maand of wat geleden
was ik
aan het snuffelen
tussen de rekken van 
een leuke kinderkledingwinkel..

Totdat 
de eigenaresse 
van de winkel 
naar me toe kwam..

En vroeg...
of ik het leuk vond
om de etalage van de winkel 
maandelijks te komen doen...

Natuurlijk..
vind ik dat leuk!

Ik heb het nu 2 x gedaan
en het is echt gaaf!





De nieuwe voorjaarscollectie 
is al binnen..
en dat ziet er vrolijk en fleurig uit!

Ik werkte met ballonnen en lampionnen,
en er kwamen slingers voor het raam..

Leuk om te zien
dat de etalage echt werkt 
en
klanten naar de winkel toetrekt...

In deze winkel verkopen ze
baby en kinder kleding.
Ook hebben ze een grote afdeling
 tweedehands kleding 
van goede en mooie merken.



Dus..
onverwachts,
heb ik er een heel leuk baantje bij :)

♥♥♥♥♥♥

lieve groetjes,
Hannie


35 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat leuk zeg en de etalages zien er heel mooi uit hoor! Goed de kleuren met elkaar gecombineerd!

Lieve groet, Ingrid

Alie zei

Hartstikke leuk bijbaantje!! Lekker stylen, net jouw ding. Groetjes Alie

Blomkje en Wenje zei

Dat is leuk! De etalage ziet er ook prachtig uit! Wat een eer dat je gevraagd bent.

Fijne avond!

Groetjes, Pietrik

Huis in de Provence zei

Leuk, en wat heerlijk de voorjaars kleuren in de winkel....
Geniet van je leuke baantje
Gr. Mirjam

Sot en tof zei

Wat leuk zeg, ik krijg echt zin om voor mijn meiden uit te pakken....

Groetjes Sot & Tof

Eefies day zei

Wow Hannie (a.d. Merwede)hi, hi, wat een leuke baan...heerlijk decoreren, je creativiteit zijn gang laten gaan..het ziet er smaakvol en uitnodigend uit.

P.s. ik kreeg deze post net pas binnen....

Lieve groetjes,
Eefie

Marjonel M zei

Dat is leuk zeg, het ziet er allemaal prachtig uit.

Lieve groet, Marjonel

tineke zei

gaaf zeg, gefeliciteerd! lijkt me ook wel wat haha

veel plezier ermee.
groetjes

Anneke zei

Wat leuk en een eer dat ze het aan je gevraagd heeft. De etalages zien er leuk en profesioneel uit hoor.
Liefs Anneke

Gerry zei

Wat een leuke aanbieding, Hannie! Kun je heerlijk je creativiteit uit leven. Wat je hier laat zien ziet er heel erg leuk uit. En kinderkleding is vaak zo leuk en kleurig.
Veel plezier en succes ermee!

Liefs, Gerry

huis tjokvol zei

ooo wauw he wat super leuk zo,n baantje,en wat heb je er wat moois van gemaakt zeg.

liefs yvonne

Agnes zei

Dat is pas leuk! En je hebt het super gedaan hoor. Leuk dat dat je merkt dat het ook meteen werkt.
En dat je dan maandelijks het mag komen doen....leuke opdracht toch.
Lieve groet,
Agnes

IS Interieur Styling zei

Wat ziet het er gezellig fleurig en vrolijk uit. Super leuk gedaan.
groetjes Ingrid

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een super leuk baantje! Ziet er leuk uit!

Groeten Maaike

Danielle zei

Oh wat leuk zeg, ik zag je er pas al en dacht dat je kleding ging verkopen, maar dit past eigenlijk veel beter bij je. Echt super!

theeleuten zei

Wat leuk joh, en het ziet er superleuk uit!!

Groetjes en een gezellige dag, Evelien

Verie -Vestywo- zei

Wat een leuke uitdaging, Hannie! Het ziet er ook heel profecioneel uit! Super leuk voor je! Fijne dag nog en lieve-groetjs, Verie

http://truutske.blogspot.com zei

Wat heerlijk dat je zo kunt genieten van je baantje.
Het ziet er zo gezellig uit kan me indenken dat het kijkers trekt.
Fijne dag, Trudie.

ivoorwit.blogspot.com zei

Wat leuk om te doen.
En dan ook zien dat het mensen aantrekt, super. Het ziet er ook god uit.
Geniet er van, fijne dag, groetjes, Thea.

Nelleke Hobby zei

Ha Hannie,
Superleuk dat je dat mag doen zeg...
Ik ben wel benieuwd waar het dan is!!!!
Dank je voor je reactie op mijn blog.
En ja hoor ik maak echt wel een tasje voor mijn dochtertje.
Ze heeft er al aardig wat...
Maar ze kan niet alles houden he!!!
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Onder de knotwilg zei

Wat leuk zeg, dat je dat het mag doen! Het ziet er heel gezellig uit, lekker fleurig!

Hannekie(Sisterly) zei

huh...dat heb ik nou nooit ahhah..heel leuk voor je hoor.ziet er ook super uit
liefs hannie

Hannie zei

Wat heb je dat leuk gedaan, en gefeliciteerd met je baantje hoor!
Het idee dat mensen het zien, en daardoor ook de winkel in gaan...super!

Musje zei

Dus terwijl je kleding bekeek,bedacht die vrouw,hey deze mevrouw kan etalages mooi maken haha,of is dat je werk dat ze dat wist,je hebt het in ieder geval schitterend gedaan,fijne middag,lieve groet Musje.

Wonen aan boord zei

Kijk dat zijn leuke dingen. En je doet het leuk zeg.. ziet er gezellig uit zo. Ik zou er zo binnenlopen om voor ons kleine meisje te gaan snuffelen ;-)

Lieve groet,
Alberta

Homemade Home zei

Nou daar zou ik ook geen nee tegen zeggen, wat een leuke baan Hannie.
Hij ziet er heel vrolijk uit, leuk gedaan hoor!!!
Veel plezier ermee.
Lieve groet Nelly

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Hannie, de etalage is mooi gestyled, lekker vrolijk! Wat leuk dat je gevraagd bent!

Fijne avond,
Groetjes Patries

Thuis bij Tjits zei

oh Hannie wat superleuk!! en je hebt het ook heel leuk gedaan, aan zulke vrolijke etalages loop je niet zomaar voorbij!

lieve groet, Tjits

De liefste zei

Wat leuk, zo'n spontaan bijbaantje. En je hebt talent :)
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

bij ELZ zei

Jeetje Hannie, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Het ziet er superleuk uit! Liefs Lindy

Anoniem zei

he han ziet er gezellig uit, voor onze boys een beetje te soft of zouden ze volgend jaar ook in een rose broek gaan, twas gezellig vanmorgen de wandeling houden we tegoed. gezellige ochtend, morgen. liefs pauline

Pure & White zei

wat leuk zeg, en wat ziet die etalage er mooi uit! Goed gedaan hoor!

Groetjes Dineke

Vlijtig Liesje zei

Wat superleuk zeg! En is het nog een betaald baantje ook? De eigenaresse boft maar, want feitelijk krijgt ze zo nog gratis blogreclame ook.

Miranda zei

Wat een leuke klus en de etalage ziet er uitnodigend uit, dus je missie is geslaagd!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Jedidja zei

Ziet er heel mooi uit. Knap dat jij dat kan zeg!