maandag 7 januari 2013

Ik ben er weer ...

Stil...
Wat een rust!

Afgelopen week zijn wij op vakantie geweest,
we genoten van de
rust, natuur en samenzijn!


Dochterlief zette dit eekhoorntje op een prachtige foto!


Het was erg nat in het bos...
maar de temperatuur was heerlijk.






Thuis gekomen
heb ik het huis weer in rustige sferen gebracht...

en nu..
moet ik het gewone ritme weer oppakken!
Altijd een beetje lastig vind ik!

Ik heb jullie posten niet of nauwelijks bekeken en daarom niet gereageerd.
Even een time out!
maar nu ga ik weer in het gewone ritme en kom ook weer bij jullie langs!

Ik ben er weer...

Lieve groetjes,
Hannie ♥


18 opmerkingen:

Jedidja zei

O, wat een mooi eekhoorntje! Complimentje voor je dochter. Gave foto. En de andere foto's ook. Fijne week verder, het echte leven gaat weer beginnen hè?

Gerry zei

Wat heerlijk zo'n weekje er tussen uit. En wat een mooie foto die je dochter maakte van het eekhoorntje.
En nu weer in het ritme komen. Ik denk dat je er zo weer inzit!
Maar je kunt terugkijken op een mooie vakantie.

Lieve groet,
Gerry

Onder de knotwilg zei

Wat een leuke foto van dat eekhoorntje! Altijd lekker, even er tussen uit. En waarschijnlijk zit je binnen een paar dagen weer helemaal in het ritme en lijkt de vakantie al weer iets van lang geleden...

Home and Lifestyle zei

Lekker zo'n weekje er tussenuit, de temperatuur was inderdaad heerlijk! Succes met het vinden van het normale ritme, ik vond de vakantie heerlijk maar vind dit ook wel weer fijn.

Lieve groet, Ingrid

Pleuntje zei

Fijn dat je even kon genieten en nu weer lekker thuis. X

Judith zei

Hier is het niet anders... niet op vakantie geweest, maar manlief en de drie kids hadden allemaal twee weken vakantie. Tel daarbij de feestdagen op en een naderende verhuizing en dan weet jij wel hoeveel tijd/zin/energie er overbleef voor bloggen!

Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie, liefs Judith

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een lief eekhoorntje! Mooie foto!

Groeten Maaike

Eefies day zei

Oei dat ritme pakken, zo herkenbaar...valt niet mee hoor...wat was het lekker om te ontspannen...heerlijk die foto's zo samen in het bos....lekker genietn nog hoor...er zijn ook kleien rustmomentjes:)

Lieve groet,
♥Eefie

Marieke zei

Heerlijk zo'n vakantie.
Wat een mooie foto's, je dochter heeft talent.
Ik wens je een heel mooi en Gezegend 2013. Geniet van je gezin en alle mooie dingen die op je pad komen.
Lieve groeten,
Marieke

bij ELZ zei

Welkom terug Hannie, gezellig dat je er weer bent! Heerlijk dat jullie even op vakantie geweest zijn. Prachtige foto's!
Ik wens je een heel fijn 2013 en natuurlijk heel veel blogplezier!
Fijne week, liefs Lindy

Loraine Living zei

Hoi Hannie, fijn dat je het zo gezellig hebt gehad .. Een fijne break ;) leuke foto's !!
Een goede week, lieve groet Diana

Agnes zei

Welkom terug.:)En je dochter heeft talent hoor. Wat een leuke foto!
Fijne week.
Lieve groet,
Agnes

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke week in de natuur!! en dat eekhoorntje, super!! compliment voor je dochter!

lieve groet, Tjits

Danielle zei

Wat heerlijk zo'n weekje weg! LEkker even genieten van het gezin en nu de regelmaat weer....went ook wel weer snel vind ik.
Mooie fotoos! ook die van je dochter

huis tjokvol zei

heerlijk zo,n weekje weg,is altijd zo snel voorbij he,maar je hebt nog prachtige foto,s,geniet ervan

liefs yvonne

Miranda zei

Altijd fijn om er even tussen uit te gaan met elkaar!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

theeleuten zei

Heerlijk zo'n vakantie....lekker opladen en nu weer een nieuwe start van een nieuw jaar.....groetjes Evelien

Homemade Home zei

Fijn dat je zo heerlijk heb genoten van je vakantie. Mooie plaatjes.
Leuk he die eekhoorntjes.
Fijne avond lieve groet Nelly