vrijdag 14 december 2012

Workshops....

Even als
verleden jaar
organiseerde ik 
deze week twee avonden 
een workshop.

Dit keer maakten
we een krans 
met
 natuurlijke materialen.

Het waren super gezellige avonden!




Gewoon in onze keuken..

twee grote tafels naast elkaar

wat heerlijk dat we nu zo'n ruim huis hebben!







Iedereen ging met een mooie krans naar huis.

In het midden 
zette we een pot met touw omwikkeld 
en een 
gipsen sterretje eraan.

Kaars erin en genieten!



Ik las deze week jullie posten in de late avond uurtjes :)

Ik heb bijna geen reactie's geplaatst..
was een beetje druk!

Maar jullie hebben prachtige posten geplaatst!

Fijn weekend!

Lieve groetjes,
 Hannie  ♥






18 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Wat leuk Hannie een workshop geven aan de keukentafel...kei gezellig! En het resultaat is prachtig! Kei leuk met het lichtje erin!
Groetjes van Nicole

Esrosa K. zei

O, wat leuk zo'n workshop! Mooie kransen, hopelijk kan iedereen er lang van genieten.
Grtz en jij ook een goed weekend,
Esrosa

ilona zei

dat zullen vast hele gezellige avonden zijn geweest, het resultaat is helemaal leuk! Fijne dag, Ilona.

Home and Lifestyle zei

Ohh, wat leuk, ik heb dat vroeger ook vaak gedaan en kwam met de mooiste decoraties thuis (ook dankzij de hulp van de dames die de workshops gaven hoor ;))!

Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

http://truutske.blogspot.com zei

Zo gezellig om met z'n allen aan de keukentafel een prachtige kerstkrans te maken.
Het eindresultaat is altijd verbluffend....ieder dezelfde materialen en toch zo verschillend.
Leuk hoor!!!
Fijne dag, Trudie

Wonen aan boord zei

Jij bent toch ook creatief he! Leuk zeg zo'n workshop, zal ook wel een heel getater geweest zijn daar bij je in de keuken ;-) Je kerstkaarten zijn trouwens ook schattig, je brengt me op een idee!

Lieve groet,
Alberta

Loraine Living zei

Heerlijk zo'n workshop ...genieten!!
Fijn wanneer je de ruimte hebt. Het stuk is super geworden ;)
Een heel fijn weekend en een lieve groet Diana

justwendy zei

Dat ziet er heel leuk uit. En wat is er leuker om met z'n allen rond de tafel te zitten en te freubelen. En dan ook nog eens met zo iets moois naar huis gaan.

gr wendy

elsa zei

Hoi Hannie,

Gezellig ziet het er uit! Het was ook gewoon erg gezellig! Bedankt voor de leuke avond en je creatieve inzet. Ik heb veel van je geleerd, hoor!
Je huis is super gezellig en misschien mag ik nog eens foto´s bij je maken voor de kaarten!

Groet en tot horens, Elsa

Gerry zei

Wat leuk Haniie omdat zo te doen! Heerlijk dat je zo'n keuken hebt om dat te kunnen organiseren.
Ik stel me zo voor dat het af en toe intensief werken was afgewisseld met heel wat gekakel was met elkaar.
De kransen zien er mooi uit.!

Liefs, Gerry

Judith zei

Gezellig!
Wij hebben afgelopen week ook weer een avond besteed aan het maken van kerststukken/kransen. Wij hebben het geluk dat we iemand in ons clubje hebben die uit de bloemenwereld komt en voorheen heel veel workshops gegeven heeft. Dus zij heeft een flinke voorraad, stikt van de goede tips en adviezen en is bovendien een schat van een mens... Dus ik weet uit ervaring hoe gezellig die avonden zijn!

En dan blijf je achter met een mooi resultaat; heerlijk toch;-)

Fijne avond X

Jedidja zei

Gezellig en ontspannen, of niet? het zal ook wel heel lekker geroken hebben.

Eefies day zei

O, had ik idd maar bij jou aan tafel gezeten:)...dank je wel voor je lieve berichtje...
Wat heb je leuke kransen gemaakt...en wat zal iedereen genoten hebben....heerlijk om te doen...en al die blijde mensen in je huis te ontvangen.

Geniet van het weekend,
Lieve groetjes,
♥Eefie

Agnes zei

Wat leuk dat je dit doet....en nog fijner dat je daar ook de ruimte voor hebt. De kransen zien er leuk uit hoor. Toevallig heb ik gisteravond ook een workshop gedaan en bijna net zo'n krans gemaakt. Leuk om te doen en gezellig natuurlijk.:)
Fijn weekend!
Lieve groet,
Agnes

Pure & White zei

dat zal vast heel gezellig geweest zijn!
Brengt je helemaal in een opperbeste stemming toch..helemaal als de resultaten zo goed zijn..;-))

Fijn weekend!

Dineke

Blomkje en Wenje zei

Prachtig Hannie, het was vast een hele gezellige avond...

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Miranda zei

Wat leuk én gezellig dat je dit organiseert!

Lieve groet, Miranda

Anita zei

Ooh-hoo geen idee of je in de buurt woont
maar als het om het hoekie was zou ik aanschuiven.
Wat gezellig en wat een prachtig resultaat :-)
Fijn weekend meis !!! Groetjezz lfs mij