maandag 24 december 2012

Lieve allemaal .....

Vandaag
mijn laatste post van 2012 
voor jullie!

In Huize Kipkakel
gaan we kerstvakantie vieren.

We beginnen 
natuurlijk morgen 
met het vieren
van het heilsfeit
dat Christus naar deze aarde kwam.

Voor mij dé boodschap van Kerst!

Omdat
de kinderen lekker 
vrij zijn,
ga ik genieten van rust,
leuke dingen samen doen,
ontspannen,

dus
kom ik niet in blogland kijken :)

Daarom wens ik jullie ook 
alvast een mooi begin van 2013 toe!


Ik wil jullie 
bedanken
voor alle lieve en bijzondere reactie's op mijn posten
dit jaar!

Ik ervaar het bloggen 
als een warm stukje wereld
 in 
deze wereld vol geweld en agressie!

Laten we het zo houden, meiden!

En elkaar een hart onder de riem steken, 
een virtuele arm om een ander slaan, 
een hartelijke woord,
een lief gebaar, kaartje of berichtje!

Daarom,
dank jullie wel!


Aan het eind van dit jaar
werd ik enorm verwend.
Ik won de give away van Home made home
en 
kreeg lieve kaartjes en kadootjes in  mijn brievenbus!

Lief en hartverwarmend!!

Sterkte voor degene die verdriet met zich mee dragen,
en dat zijn er veel!
Ik hoop dat jullie deze dagen dierbaren om je heen hebben met wie je kan delen...

Ik ga genieten
van een korte vakantie
in blogland!

En hoop jullie in 2013 
weer te zien :)

Lieve groetjes,
Hannie ♥










17 opmerkingen:

Anita zei

Hi Hannie wat mooi gezegd.
Dank je wel ook voor jou HART verwarmende woorden, je gezelligheid maar ook je meeleven.
Wens je een sfeervolle kerst
en een warm, liefdevol en gezond 2013
Dat we nog maar vaak bij elkaar mogen komen "buurten" ;-)
Groetjezz lfs mij

huis tjokvol zei

jij ook hele fijne dagen en een goed 2013


liefs yvonne

Judiths-creablog zei

Jij ook hele gezellige en sfeervolle kerstdagen en een goed en gelukkig 2013!!
Geniet van je vakantie samen met je gezin!

Groetjes Judith

Home and Lifestyle zei

Je woorden kloppen als een bus, de wereld zou een voorbeeld aan blogland kunnen nemen ;)! Ik wens jou en je gezin hele fijne & sfeervolle feestdagen en een gezond & sprankelend 2013 toe!

Tot in het nieuwe jaar! Lieve groet, Ingrid

Homemade Home zei

Mooie post Hanny.
Fijne vakantie.
Ik wens jou en je gezin een heel warm en gezellig kerstfeest, en al het goeds voor 2013.
Lieve groet Nelly

Thuis bij Tjits zei

mooie post Hannie en inderdaad blogland is een bijzondere en warme wereld! wat komt het gehaakte ijskristalletje mij bekend voor hihi.. erg leuk!!
ik wens jou en je dierbaren hele fijne en warme dagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!

lieve groet, Tjits

Juliëtte zei

Ik wens jullie fijne feestdagen!

Liefs, Juliëtte

Eefies day zei

Mooie wensen, mooie gedachten, mooie cadeautjes, mooie woorden...een psot waar ik warm van word...
Voor jou en je gezin Gezegende dagen, daar waar het om draait met de kerstdagen staat heir ook centraal.
Tot in 2013, ga lekker genieten, doe ik ook:)


Liev egroetjes,
♥Eefie

Gerry zei

Ha Hannie,
Wat een mooie post: mooie woorden, gedachten,wensen. Blogland is een warm land!
Ik heb je kaartje gekregen, ik vind het heel leuk! Hij hangt inmiddels op een mooi plekje. Dank je wel er voor!
En voor jou wens ik jou en je gezin hele fijne dagen toe en ook een fijne vakantie!
Geniet ervan!

Liefs, Gerry

bij ELZ zei

Mooie woorden Hannie!
Bedankt voor al je inspiratie van het afgelopen jaar! Elke post van jou is genieten! Ik hoop dat jullie hele fijne dagen hebben en een heerlijke vakantie!
Liefs Lindy

Anita r zei

Hannie ik wens jou en je familie

Fijne Kerstdagen
en een
Gelukkig Nieuwjaar.

Anita

Willy zei

Hoi Hannie,

Allereerst wil ik jou en je gezin/familie hele goede kerstdagen toewensen. Vandaag kwam je kaartje met de post, heel hartelijke dank. Ik vind hem erg leuk en lief dat je er één gestuurd hebt.
Geniet lekker van de vrije dagen en de beste wensen voor 2013.

Groetjes Willy

Miranda zei

Geniet van een paar vrije weken samen met je gezin!

Ik wens jou fijne feestdagen en voor 2013 veel geluk en gezondheid.

Lieve groet, Miranda

Loraine Living zei

Bedankt voor je lieve en leuke reacties het afgelopen jaar!
Een mooi kerstfeest met familie en vrienden en een mooi nieuw jaar ;)
Lieve groet Diana

ilona zei

Mooie woorden en zo waar. Ik hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad en wens je een heerlijke vakantie! Groetjes, Ilona.

Jedidja zei

Dank je wel voor dit lieve blogje!

Verie -Vestywo- zei

Hoi,..wat een gezellige blog is dit. De naam sprak me al aan en de rest klopt helemaal! Gelijk maar even volgster geworden. Geniet van je vrije dagen en lieve-groetjes, Verie