dinsdag 11 december 2012

Kerstkaarten?!

Ieder jaar probeer ik 
een originele kerstkaart
zelf te maken.

Een kaartje krijgen
is heerlijk,
maar een zelfgemaakte kaart versturen ook!

Soms denk ik,
zal ik overgaan op een E-card??
maar nee, 
te onpersoonlijk!

Soms denk ik,
zal ik kaarten gewoon kopen??
maar nee,
ik vind het zo leuk om te doen..

Dus ook deze week
achter de computer 
knippen en plakken met de muis..
en bij de tafel 
knippen plakken met de schaar en lijm..











Heerlijk...

Het resultaat
 is dit jaar een
nostalgische kaart met 
een persoonlijke wens!


Wil je ook een kaartje op je mat?

Laat je adres maar even achter 
per mail, 
dan komt er ook een kaartje met berichtje naar jou!



In de gang kwam er wat kerst rood bij..




Fijne week
&
lieve groetjes 
van 
Hannie..♥








20 opmerkingen:

Agnes zei

Wat een ontzettend leuke, originele leuke kerstkaart Hannie!
Daar wordt een ontvanger zeker blij van. En....nou....ja....ik zou het heel leuk vinden zo'n kaartje te mogen ontvangen....durf het bijna niet te vragen...ok...ik ga je mailen.:)

Lieve groet,
Agnes

Pleuntje zei

met zoveel talent zou het zonde zijn om kaarten te kopen...........je huis ziet er ook gezellig uit. X

Hannie zei

Erg mooi je kerstkaarten! Tja, zelf maken is gewoon leuk....veel plezier ervan!

huis tjokvol zei

mooi hoor,

Gerd@ zei

Je kaart is prachtig geworden ...
zelf gemaakt is altijd leuker ... zowel om te sturen als te ontvangen .... fijne avond ... groetsss Gerd@

Petra zei

Leuk he kerstkaarten maken doe ik ook raag, maar niet op de computer hoor, alles met papier en schaar, erg leuk om te doen je kaarten en je kerstsfeer ziet er gezellig uit. Groetjes Petra.

Krek wak wou zei

Wat een super leuke kaart....echt origineel! En rood is helemaal mijn kleur....zeker met de kerst!
Groetjes van nicole

Gerry zei

Wat een prachtig kaartje heb je ontworpen. Vind het knap hoor dat je dat zo voor elkaar krijgt.
Het is natuurlijk wel heel persoonlijk.

Lieve groet,
Gerry

Sarina zei

Wat een leuke kaartjes!!!!....


Hele fijne avond,
lieve groetjes,
Sarina

Eefies day zei

Heerlijk om te doen Hannie, waar haal je de tijd vandaan???
Leuk om zo bezig te zijn en dan te vullen met een persoonlijke wens...
Mooi ook je rode accenten, maakt het al helemaal kerst.
Ik denk dat jij heel veel mensen blijmaakt...wie weet mail ik nog:)

Lieve groetjes,
♥Eefie

Juliëtte zei

Wat een mooie kaartjes!
Altijd heel origineel!

Liefs. Juliëtte

Thuis bij Tjits zei

zo ontzettend leuk!! wij krijgen de laatste jaren steeds minder zelfgemaakte kaarten in de bus, zo jammer.. dus ik ga je heel graag mailen haha:)

lieve groetjes, Tjits

Miranda zei

Een kaartje ontvangen is altijd leuk en helemaal als het dan ook nog een prachtig, zelfgemaakt exemplaar is! Hier worden heel veel mensen blij van...

Lieve groet, Miranda

Pure & White zei

Je hebt helemaal gelijk, een persoonlijk kaartje is zoo veel leuker!

'tZiet er top uit!

fijne dag!

Dineke

Home and Lifestyle zei

Dit zijn dan ook wel hele mooie exemplaren, je kaarten zien er prachtig uit!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Homemade Home zei

Heerlijk hé Hannie kerstkaartjes maken, Ik heb er ook een stuk of 30 gemaakt. Ik vind je kaartjes erg leuk geworden.
En rood met kerst vind ik ook zo gezellig staan. Je huis ziet er heel sfeervol uit.
Lieve groet Nelly

Judith zei

Fijn dat jij zoveel voldoening uit het maken en versturen van kerstkaarten haalt... Ik verstuur eerlijk gezegd al jaren geen kerstkaarten meer. Eigenlijk best ongezellig he, maar gedurende het hele jaar ben ik wel altijd een attente kaartenstuurder... dat telt toch ook wel een beetje he haha;-)

Groetjes X

ilona zei

Hele mooie kaart geworden. Ik ben nog aan het twijfelen, kopen of maken, maar de tijd dringt....
Gezellige hoekjes heb je ook in huis, rood is toch wel echt mijn kerstkleur. Groetjes, Ilona.

Carolien zei

Wat heb je leuke kaarten gemaakt!
Knap, ik ben daar niet zo handig in op de pc...

Nelleke Hobby zei

Wat een mooie kerstkaarten.
Al je er nog hebt......
Lijkt mij wel leuk om er 1 te krijgen.
Mail wel even mijn adres.
Groetjes,
Nelleke