maandag 17 december 2012

eindelijk....

Eindelijk..

gelukkig kwam 
mijn kadootje 
niet héél lang van tevoren
 op de deurmat..

Want...
dat kost een mens 
zelfdiscipline..

en aangezien
ik stiekem toch
 wel een beetje nieuwsgierig bent...
kriebelde het iedere keer
als ik naar mijn
mooie groepsknuffel pakketje 
keek..
(Als je niet weet wat de groepsknuffel is, kijk dan hier..)

Gelukkig
wisten mijn kinderen 
dat het pas maandag open mocht 
en die hebben mij
er netjes aan gehouden :))

Ik ben verwend!!


wat zag het er mooi uit!


en wat véél kadootjes....
*ik werd er stil van!*
en dat wil best wat zeggen...


zo mooi en creatief!!


Tjits,
dank je wel voor je super
lieve knuffel pakje!!
Ik vind het super
 dat er iemand anders, 
die je niet persoonlijk kent, 
zo goed weet wat je leuk vind..

Neem bijvoorbeeld die mooie boekenlegger met foto,
die mokken op de foto heb ik zelf ook..
dit wist Tjits 
vanuit een reactie of op een foto..
kleine details..
maar zo bijzonder gaaf!

Nogmaals dank je wel, Tjits!!



na een drukke week hier,
nu even hard poetsen voor de kerstvakantie..


Voor jullie allemaal 
een fijne week,


lieve groetjes ,
Hannie ♥

ps. zie ik net ook nog dat ik de mooie Give Away bij Nelly ( homemadehome)
gewonnen heb..
nu is het voor mij kadootjes tijd, super leuk!!

♥♥♥








21 opmerkingen:

Hannekie zei

ik dacht al meteen..die moet je van tjits hebben ,,zulke leuke gehaakte kerstdingetjes als ze maakt..leuk hoor dat je zo verwend bent
liefs hannie

Lynda zei

ooooo wat superleuk!!!! Was het wachten toch wel waard of niet dan;). High five voor je kinderen! :D

GRoetjes
Lynda

Kom Achterom zei

Wat leuk zeg!!
fijne dag
Yolanda

Gerry zei

Wat heeft Tjits je goed verwend en wat weet ze dat goed te doen!
Wat goed dat de kinderen je hielpen!
En nu met een heerlijk gevoel poetsen!

Lieve groet,
Gerry

Miranda zei

Wat ziet het er allemaal gezellig en verzorgd uit! Leuk dat Tjitske zich heeft verdiept in wat jij leuk vindt.

Lieve groet, Miranda

Home and Lifestyle zei

Wat heb je een mooie en lieve kerstknuffel gekregen van Tjits! Mooie spulletjes heeft ze gemaakt maar dat is haar wel toevertrouwd! En nu wachten op de volgende cadeautjes :)!

Lieve groet, Ingrid

Nelleke Hobby zei

Leuk ziet er goed uit dat pakketje en de kleuren hou ik ook wel van.
Geef alles maar een leuk plekje.
Vandaag ook op mijn deurmat een verassing.
Een supermooie kerstkaart.
Bedankt.
Groetjes,
Nelleke

It's me zei

Wat leuk !!!...geniet er maar lekker van ...liefs van mij...xxx...

Eefies day zei

Je betn zo lekker verwend door Tjits, zonder dat ik haar naam zag dacht ik al....oo van Tjits..maar je hebt wel zelfdiscipline hoor...
Hier is de kerstknuffel nog niet binnen...ik ben al heel erg verwend..dus wat zeurt een mens:) maar ik hoop dat hij deze week nog komt.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Loraine Living zei

Wat leuk al de kadootjes van Tjits en de give away ... welverdiend meid ;)
Geniet ervan, lieve groet Diana

De liefste zei

Wat een verwennerij!
Geniet van al het moois en een fijne avond.

Liefs,
Mirjam

Krek wak wou zei

Wat ben je toch verwend, Hannie.....kei leuke kadootjes heb je gekregen van Tjits! Ik ben onlangs ook verwend door haar met de give-away!
Trouwens wat een kei leuk idee die groepsknuffel.....ik wil volgend jaar ook meedoen!
Geniet van je kadootjes!
Groetjes van Nicole

Carla zei

Zo dat zijn leuke kadootjes!!
Veel plezier ermee.

fijne dagen gewenst...groetjes Carla.

lia zei

Hoi Hannie, vandaag maakte ik ook zo'n leuke enveloppe open. En ik wil je daar hartelijk voor bedanken. Ook voor je lieve woorden op de kaart.
Er staat inmiddels een post op mijn blog.
Nogmaals dank.

Lieve groet Lia

Pleuntje zei

Wat heerlijk om zo verwend te worden. Ik ontving vandaag je leuk kerstkaart. Dank je wel. Binnenkort kun je ook van mij post verwachten. X

Linda zei

Leuke cadeautjes heb je gehad, zeg!
Ik kende dat helemaal nog niet, zo'n groepsknuffel, even gekeken, wat een goed idee!
Lieve groet, Linda

Thuis bij Tjits zei

ha Hannie, wat fijn te lezen dat je er zo blij mee bent en wat heb je er een ontzettend leuke post van gemaakt! Heel goed dat je kinderen het pakje zo goed bewaakt hebben haha;)) grappig hé die boekenlegger.. ik had het inderdaad onthouden:)
veel plezier ermee en succes met poetsen!

lieve groetjes, Tjits

ilona zei

Wat een verwennerij! Daar word je wel vrolijk van, Tjits heeft zeker haar best gedaan. Fijne dag, Ilona.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een verwennerij geniet er lekker van .....wens jullie een fijne dagen .....lieve groet rosita

Thuis bij Tjits zei

dankjewel voor je lieve kerstkaart, heel erg leuk!! ook voor jou en je gezin hele fijne feestdagen!

lieve groetjes, Tjits

Anita zei

Hi Hannie wát leuk dat jij de knuffel van Tjitske hebt ontvangen.
Ik zag het al aan de spulletjes :-)
Met zorg uitgekozen zo LIEF al die verwennerijen in blogland.
Ik weet niet of je nog een blogje plaatst:
wens je alvast een hele mooie en sfeervolle kerst
en een warm, liefdevol en gezond 2013
dat we nog maar vaak bij elkaar kunnen "buurten" ;-)
Groetjezz lfs mij