maandag 19 november 2012

nieuwe aanwinsten..:) én uitslag weggevertje!




In Huize Kipkakel
zijn weer 
een paar nieuwe aanwinsten..
(dit keer dus geen oude nieuwe..:))

We hadden namelijk een tekort 
aan zitplaatsen!

Nu hebben we tenminste allemaal een plaatsje om
te zitten, te hangen, te ontspannen :)






stoelen van het bekende Z.weedse warenhuis!
met wasbare hoezen, gelukkig!

Ook de bank staat nog op het verlanglijstje,
maar die paste niet in de auto!

en dan....


Vandaag
zoals beloofd
 de uitslag van mijn warm herfst weggevertje!

Wat leuk dat er zoveel blogsters,
 niet blogsters en stille volgers
mee deden!

Maar er kan er maar één de winnaar zijn
en in dit geval zelfs twee,
want ik geef ze allebei weg :)





  quiltingmieke zei...

piep
leuke nam jeb je bedacht, en dat vind een Belgische, hihi
ja ik doe graag mee hoor,
voor pakketje 1
ik zet straksals ik op pc ben een linkje op mijn blog want lukt niet met Ipad
knufje en succes aan alle deelnemers aan weggevertjespret
mieke



 Adriana zei...
Wat leuk! Ik doe ook graag mee voor nr. 2. Alleen heb ik geen blog waar ik de foto op kan zetten..
Groetjes Janie


Mieke en Janie

Van harte gefeliciteerd!

Laten jullie even je adres weten??





Fijne week voor jullie allemaal,

leuk en gezellig 

dat er ook weer zoveel nieuwe volgers bij zijn gekomen,

voel je thuis in 

 Huize Kipkakel!!


Lieve groetjes,

Hannie ♥






















21 opmerkingen:

M. zei

Leuk zo je stoelen!!
lekker zitten en genieten!

fijne week!!
groetjes manuela

huis tjokvol zei

mooie stoelen,geniet ervan

Thuis bij Tjits zei

heerlijk om nu allemaal een eigen (hang)plek te hebben!!
en beide winnaars gefeliciteerd met jullie gewonnen give away!

Heb je zin om zelf ook iets te winnen.. ik geef ook iets weg:)

lieve groetjes, Tjits

Gerry zei

Leuk Hannie, die mooie stoelen. En die bank komt er ook vast nog wel bij. Je hebt de stoelen ook mooi bekleedt!

En de winnaars van de Give-Away: Hartelijk Gefeliciteerd!

Lieve groet,
Gerry

Crea Annemieke zei

Hoi Hannie,
Bekende stoelen maar met die vachtjes er overheen, heel apart. geniet van je mooie aankopen!

Fijne dag, Annemieke

anita zei

Leuke stoelen.
Zitten vast heel lekker.
Veel plezier er mee.

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Mooie stoelen voor een paar extra's plekjes in huis! En dat de hoezen wisselbaar zijn heeft zo zijn voordelen, als je zou willen kun je ook nog eens veranderen van kleur.

Voor de winnaars van je leuke give away mijn hartelijke felicitaties!!!

Lieve groet, Ingrid

Alie zei

Prachtige stoelen hoor en gelukkig dat je ze kunt wassen! Staan supergezellig. Groetjes ALie

Eefies day zei

Gefeliciteerd voor beide dames...het voelt zo leuk om iets te winnen.
Je hebt het heel leuk Hannie, die stoelen, geweldig en leuk met dat bontje...

Bedankt voor het organiseren!!!

Lieve groetjes en fijne week,
♥Eefie

Homemade Home zei

Hallo Hannie, je stoelen staan super leuk, heel gezellig zo. Ik kwam ook een zitplaats te kort en heb van de week de zelfde stoel met een grijs ruitje gekocht.
Nog een fijne avond groetjes Nelly

Pleuntje zei

Ikea is een superwinkel en deze stoelen staan geweldig in jullie huis. Gefeliciteerd voor de winnaars van de weggevers. X

Martine zei

He leuk, bekende stoelen. Ik zit momenteel op een zwarte versie en ze zitten echt goed. Ik ben momenteel moed aan het verzamelen om er 2 linnen hoezen voor te maken.
Hi hi, een bekend probleem met de bank. Hij paste bij ons ook maar net in de auto, de klep moest een klein stukje openstaan. Op de parkeerplaats had ik echt zoiets van: hoe krijgen we dit nu weer mee? :)
lieve groet, Martine

bij ELZ zei

Hoi Hannie, wat zijn ze leuk!!!je nieuwe stoelen!! En wat zitten ze lekker hè, hihi ik heb er ook 2 staan. En ook zó blij mee! Daar gaan jullie vast heel veel plezier van hebben.
Voor de winnaars van harte! veel plezier met de kadootjes!
Fijne avond, liefs Lindy

Wonen aan boord zei

Wat een leuke aanwinsten Hannie, dus je moet voor de bank nog een keertje rijden ;-) ? haha.. Gefeliciteerd voor de winnaressen!

lieve groet,
Alberta

Vlijtig Liesje zei

Leuk stoelen! En met wasbare hoezen. Beter wordt het niet wat mij betreft. Dat is toch wel ideaal.

http://truutske.blogspot.com zei

Super handig deze prachtige stoelen met wasbare hoes.
Staat gezellig zo hoor en wit...ja ik hou ervan.
Fijne dag, Trudie.

De liefste zei

Wat een leuke nieuwe aanwinsten!
Ik zou het liefst ook voor een nieuwe bank met een leuke stoel gaan, of eventueel onze huidige bank opnieuw laten stofferen. Maar ik denk dat we daar beter mee kunnen wachten tot het huis verkocht is.
Ideaal met van die wasbare hoezen, vooral in het wit. Het lijken me echt van die heerlijk luie knussse zondag hangstoelen.
En een felicitatie voor Mieke en Janie!
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Hannekie zei

he die stoelen heb ik ook..met bank hahha..zitten heerlijk hoor...dat wegevertje had ik dus ff mooi gemist hoor,,,maar gefeliciteerd voor de winnaars
liefs hannie

Martine vianen zei

Wat leuk je reactie op mijn blog, toch wel grappig dat mensen via via bij mij terecht komen. Wat een mooie stoelen heb je gekocht. Geniet er van.
Lieve groet, Martine.
(Ik ga je blog volgen)
www.martinevianen.blogspot.nl

quiltingmieke zei

piep

oh wat leuk, ik heb gewonnen...
erg fijn natuurlijk,

kijk al uit naar het pakketje

Mooi hoor met je stoelen zo, erg gezellig en dat hebben we nosig deze tijd van het jaar

knuf mieke

Marieke zei

Leuk, je stoelen.
En ziet er lekker warm en knus uit met die schapen vachtjes.
Liefs marieke