maandag 26 november 2012

Inpak feest!

Deze tijd 
van het jaar
worden er veel 
kadootjes 
gegeven!

Een kadootje krijgen is leuk,
maar een kadootje weg geven nog leuker!

En zeker 
als het een mooie verpakking heeft!



Met de juiste materialen 
maak je er 
mooie weggevertjes van!

De onderstaande pakjes
zien er heel mooi uit,
terwijl de inhoud 
niet meer dan
€ 2,50 is!

Morgenavond doen we met
buurtbewoners
een gezellige spel,
waarbij iedereen 2 pakjes
 van € 2,50 mee neemt.

We hebben altijd een heel gezellige avond
en dat voor heel weinig geld.
Op internet zijn verschillende leuke sint spellen te vinden.
een low-budget tip!
  
Maar nu
 de inpak ideetjes!
Ik laat heel veel foto's zien dit keer!








De papieren labels
kocht ik bij de H.EMA

De klei labels
maakte ik zelf van klei bij de A.CTION
en bedrukte ze met de stempels...

Stempels 
zijn via internet te bestellen,
maar soms liggen er bij de A.CTION ook leuke!

Knijpertjes en papier
kocht ik bij de L.EEN BAKKER & I.KEA

Als je de materialen in huis hebt,
zul je zien dat je het heel vaak gebruikt!

Misschien een leuke sint tip,
om deze materialen te vragen :)





Ik heb heel veel plezier 
bij het inpakken van deze kadootjes gehad,
en geef deze kadootjes dan ook 
met liefde weg!


Touw is altijd handig!

Laten jullie ook eens zien,
hoe jullie je
  kadootjes inpakken??

Leuk als je geïnspireerd bent door deze post!!

Geniet van een mooie week,
de kleine dingen zijn het mooiste!
Zorg dat je ze ziet!!

Lieve groetjes,
Hannie ♥













35 opmerkingen:

Danielle zei

Leuk zeg, helemaal in huize kipkakel-stijl. De ontvangers zullen er blij mee zijn. Wat leuk dat jullie dat met de buurt doen.
groetjes Danielle

little red home zei

Leuk ingepakt, ik vind het zelf ook heerlijk om in te pakken met dat rood/witte touw en kleilabels. Inderdaad geeft het altijd een stuk leuker. Bedankt voor de tip om taartpapiertjes op deze manier te gebruiken.
Fijne dag!
Groetjes, Anne-Marie

sabine zei

Leuk gedaan zeg, ik wilde dit jaar ook mijn cadeautjes met kraft papier inpakken.Leuk om te weten waar het nu ook gekocht kan worden.Liefs Sabine

Anita r zei

Geweldig ingepakt.
Je maakt er wel een mooi werkje van.
Met Sinterklaas doe ik alles gewoon in sinterklaas papier.
Vanwege de kleintjes.

liefs Anita

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

PRACHTIG♥ hier krijg je gewoon de kriebels♥ van ..met zóveel LIEFDE♥ gemaakt ..♥
Degene♥ die het krijgen♥ zullen het ook heel erg waarderen♥..;))
Fijne Week Liefs Gaby..♥

Juliëtte zei

Wat een mooi ingepakte kadootjes!!
Leuk om te krijgen maar vooral leuk om te doen!

Liefs, Juliëtte

tineke zei

Leuk!! dat bruine papier zie je veel, is dat ook van leen bakker??
ik was het ook van plan, heb op mijn pinterest ook al zulke leuke ideen gezien ermee..

groetjes!

Homemade Home zei

Ik ben al in de brievenbus wezen kijken, je weet maar nooit???
Zo mooi pakje wil ik ook wel, en er hoeft voor mij niets in te zitten het is op zich zelf al een cadeautje Hi Hi!! Heel leuk gedaan en bedankt voor je leuke tips.
Ik wens je een heel gezellige avond met de buurtjes.
Lieve groet Nelly

Gerry zei

Wat een geweldig log, Hannie!
Dit is echt een feestje.
Een feestje om te maken en te geven!
En zo'n buurtfeestje vlak voor de feestdagen vind ik een mooi idee. Beter een goede buur..... Dat wordt op deze manier wel bewerkstelligd.
Een mooie dag!

Lieve groet,
Gerry

Wonen aan boord zei

Zo leuk!! idd je moet de spullen ervoor in huis hebben, alleen dat is al leuk he.. En als je dan zulke schattige pakketjes kunt weggeven, wie wil dat nou niet?
Lieve groet,
Alberta

Jedidja zei

Sjonge wat leuk! Leuk idee, zo'n buurtfeestje.

http://showmeastorie.blogspot.nl/

Maaike zei

Oh mooi zeg, Hannie!!
Als je dat krijgt, maakt het eigenlijk al niet meer uit wat er in zit!
Groetjes, Maaike

saskia zei

dat ziet er leuk uit zeg ,zonde om uit te pakken ;)

leuke tips die ga ik onthouden hoor bedankt.

veel plezier morgen ,met zulke leuke ingepakte kado's gaat dat vast wel lukken.

grtjs saskia

It's me zei

Jeetje Hannie wat ziet het er gezellig uit zeg !!...erg leuk hoor......liefs van mij...xxx..

Kom Achterom zei

Ooh je hebt me helemaal geinspireerd! Super nu nog even de mannelijke versie bedenken want bloemetjes is voor mijn sint slachtoffer iets te veel van het goede! hhihihh
Komt helemaal goed.
fijne week
Yolanda

Thuis bij Tjits zei

wat een leuke en inspirerende post Hannie! ik hou zelf ook erg van inpakken en vind het net als jij erg leuk om van ieder pakje een feestje te maken, wat zullen de ontvangers hier ook blij mee zijn want de verpakking is al een kadootje op zich:)

lieve groetjes, Tjits

Home and Lifestyle zei

Prachtig hoor, ik vind het ook altijd leuk om iemand met een cadeautje blij te maken maar zo fraai als jij heb ik het nog nooit verpakt!

Veel plezier met het buurtfeest! Lieve groet, Ingrid

http://truutske.blogspot.com zei

Ook ik maak altijd erg veel werk van het inpakken. Dat doe ik met ontzettend veel plezier en altijd met succes moet ik zeggen.
Leuk trouwens zo'n buurtfeest!!!
Ik wens je een gezellige week, groetjes, Trudie.

wilga zei

super leuk om zo je cadeautjes te verpakken, ik herken de Eline's huis stempels.
De knijpertjes ga ik ook naar op zoek .
Bedankt voor het delen hoor.
Groetjes, Wilga

Petra zei

Wauw zeg wat heb je er een werk van gemaakt echt super leuk. En die klei hangertjes doe je dat meteen gewone stempel ik vind ze eerrrruuuuggggg leuk vet gaaf eigenlijk. Geniet van een gezellig avond met de buurtbewoners.
Groetjes Petra.

Hannie zei

Heel erg leuk! Vooral dat kaftpapier met de stempeltjes, èn de taart onderzettertjes.
Leuke avond met de buurt!

Eefies day zei

Bij mij ligt ook een stapeltje klaar, ik gebruik heel veel dingen zoals jij nu ook laat zien, klei, touw, labels en allemaal low budget.
Heel leuk om dit ook even te latenzien...ik zal op mijn blog ook eens wat laten zien.
Succes met het buurtspel...wij hebben volgende week ook zoiets.


Lieve groetjes,
♥Eefie

Jolanda zei

Hello,

Super!!

fijne wek lieve groet,

Jolanda

Pleuntje zei

Dank je voor de tips, de pakjes zijn zo al een cadeautje op zich. Wens jou ook een mooie week. En natuurlijk een gezellige avond met de buurtjes. X

Krek wak wou zei

Kei leuk ingepakt!! Zonde om ze weer uit te pakken! Bedankt voor de tips!
Groetjes van Nicole

©Pure by me zei

Oh wauw dan is zo'n pakje echt een juweeltje,echt super mooi ingepakt..

(mijn bannertje/weggevertje voor 125 volgers mag je wel verwijderen,dat gaat na het hackerverhaal nog héél lang duren helaas)

Liefs Chris

Nelleke Hobby zei

Hannie,
Dat ziet er erg goed uit zeg.
Als ik dat moois zie krijg ik wel zin om dat na te maken vooral die klei labels.

Echt gaaf om zo overal kleine hartjes aan te hangen.
Mijn kadootjes pak ik toch meestal in cellofaan leuke lintjes en vaak een labeltje met daarop mijn weblog.
Een beetje promotie maken voormezelf!!! om zo hopelijk wat meer volgers te krijgen.
Ga binnenkort ook wel een logje er aan wagen.
Nou fijne week.
Groetjes,
Nelleke
(http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

huis tjokvol zei

wauw wat leuk

Linda zei

Dit is echt gaaf om te maken en te krijgen. Wat heb je dit leuk gedaan! Complimenten hoor en heel veel plezier met de buurtjes, daar oogst je bewondering mee!
Lieve groet, Linda

Hannekie zei

oo wow wat leuk gedaan zeg..hopen dat iedereen het ziet..ben namelijk jarig zaterdag hahah
liefs hannie

Miranda zei

Touw, labeltjes en inpakpapier zijn hier ook altijd aanwezig in huis! Je hebt er gezellige pakjes van gemaakt, dat alleen maakt het kadootje al leuk.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

zien er super uit wie wil die kadootjes niet zo krijgen bijna zonder om ze uit te pakken hahaha ..fijne week lieve groet rosita

Sandra zei

Leuk, leuk, leuk!! Ik zou er wel eentje uit willen pakken.... er zit vast ook iets leuks IN!!

Groetjes Sandra

Het witte huis met de zwarte deur zei

Die kadootjes zijn heel erg mooi ingepakt, zonde
om ze uit te pakken! Je nieuwe witte stoeltjes zien
er heel warm en uitnodigend uit met die bontjes.

Fijne avond,
groetjes Patries

Stephanie's Kralenhoek zei

Ha Hannie!

Wat ontzettend mooi zeg zo.

En wat een leuk idee om eens heel anders een cadeautje in te pakken.

Ik weet zeker dat je een cadeautje dan met nog meer plezier weg kan geven.

Fijne avond!

Groetjes Stephanie!