vrijdag 9 november 2012

Herfst uitdaging....

Op de sfeervolle blog
van


staat een leuke 
uitdaging!

" Maak een post met jouw herfst frutsel! "

Nu ben ik in dit jaargetijde 
graag binnen bezig
met "frutselen"
dus 
dat komt mooi uit!

Alleen moet ik 
bekennen
dat ik dit keer 
het idee van mijn herfst knutsel 
bij
 'wonen aan boord'
"gestolen" heb :)

In ieder geval 
een teken
dat ik haar knutsel erg leuk vind!!




Ook ik kocht een grote bak mos en
ging lekker aan de slag!


Een strokrans 
werd 
een moskrans met nepappeltjes


   Verleden jaar  
maakte ik een krans met 
malusappeltjes.

Helaas waren de appeltjes
 na een week of twee al verrot,
dus dit keer nep appeltjes!

Hier kan ik langer van genieten :)

Heerlijk om zo
steeds wat herfst dingen toevoegen
om van je huis 
een warm en sfeervol 
thuis
te maken!

Gaan jullie deze uitdaging ook aan,
neem in ieder geval eens een kijkje bij
in de gezellige roef:)

Fijn weekend allemaal!

Lieve groetjes,
Hannie












21 opmerkingen:

It's me zei

Ik vind je frutsels leuk hoor !!!....liefs fijn weekend...xxx

Anoniem zei

Ha Hannie,
Ooh, wij zijn deze week ook al bezig geweest met mos, krans en lijst! Heerlijk toch! Geniet ervan, je resultaat is prachtig.
Fijn weekend.
Groetjes Marja

Home and Lifestyle zei

In deze tijd van het jaar is het altijd mooi om met mos te werken. Gisteren heb ik onder een stolp waar tot dan toe alleen een kaars in stond wat mos gelegd, dan ziet het er meteen weer heel anders uit. Je hebt mooie herfstdecoraties gemaakt!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Krek wak wou zei

Kei leuk! Die krans met appeltjes ziet er gezellig uit! Ik doe het ook zo graag...lekker freubelen! Ik ga ook meedoen!
Fijne dag en groetjes van Nicole

Thuis bij Tjits zei

wat zijn je herfstfrutsels gezellig en leuk!! heerlijk om hier zo mee bezig te zijn!
ik neem ook even een kijkje aan boord;)

fijn weekend!
lieve groet, Tjits

mingle-mangle zei

wow ziet er heel mooi uit,mooie foto's, knap gedaan

groetjes mingle-mangle

Eefies day zei

Lekker knutselen en bezig zijn met groen..heerlijk Hannie, en het is geslaagd, jouw huis heeft weer die heerlijke sfeer die je huis echt thuis maakt...geniet ervan.

Lieve groetjes,
♥Eefie

saskia zei

ja leuk he die lijst met dat mos die wil ik ook nog maken maar zoek nog een geschikte lijst.
en die ballen heb ik ook eens gemaakt daar heb je heel lang plezier van .
en ik zal eens nadenken over de uitdaging .

nog een fijn weekeind grtjs saskia

Jedidja zei

O, leuk idee. Maar ik ben helemaal niet handig!

http://providencelodge.blogspot.nl/

Onder de knotwilg zei

Gezellig zo een beetje de herfst sfeer in huis halen, het ziet er leuk uit!

Gerry zei

Een leuk idee, de lijst met mos!
Je hebt leuke frutsels gemaakt.
Mijn frutsels zijn op dit moment vooral gedroogde hortensia.
Het is mooi om die gezelligheid aan je huis te geven.

Lieve groet,
Gerry

Alie zei

Gaaf zeg, ik heb ook al wat mos gekocht. Zal ook eens iets in elkaar frutselen. Groetjes ALie

Loraine Living zei

Ook al zo mooi gemaakt, wat een decoratie...genieten hoor!
We komen allen al heerlijk in de stemming ;)
Fijn weekend, lieve groet Diana

Hannekie zei

leuk gefrutseld hoor...die krans is leuk zeg..
liefs hannie

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Mooi die decoraties met mos. Vooral die lijst vind ik een leuk idee.
Fijne dag en groetjes, Nicole

bij ELZ zei

Hoi Hannie,
Wat een leuke herfstfrutsels!
En je krans is helemaal super!
Ik ga van de week ook maar eens wat mos halen hihi, het begint te kriebelen, zo leuk allemaal!
Liefs Lindy

De liefste zei

Wat een mooie frutsels! Ik zou willen dat ik dat soort frustels kon maken. Vaak ideetjes genoeg, maar de uitwerking is minder. Altijd genieten van andermans frutsels :-)
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Linda zei

Hoi Hannie, ik ga je volgen, want ik vind het gezellig op je blog!
Lieve groetjes, Linda

Anita zei

Hi Hannie ben jij even creatief bezig geweest.
Wat leuk die lijst van mos.
Ik heb hier nog een "lelijke" lijst liggen die kan ik ook wel eens van een mosgroen jasje voorzien ;-)
Mooi ook je krans met appeltjes.
Héérlijk om zo de gezelligheid THUIS te verhogen.
Ik ga even aan boord kijken ...
Een hele mooie dag gewenst. Groetjezz lfs mij

Miranda zei

Leuk om creatief bezig te zijn met mos, de lijst is mijn favoriet.

Lieve groet, Miranda

Blomkje en Wenje zei

Wat heb je leuke spullen gemaakt! Hier ligt ook nog een halve bak mos...ik weet in ieder geval wat ik er mee kan doen!

Fijne dag!

Groetjes, Pietrik