donderdag 25 oktober 2012

Warm herfst weggevertje.....


Weggevertje...

Omdat ik
 GIVE AWAY
zo buitenlands vind klinken..

Een weggevertje..
klinkt toch veel leuker,
lekker hollands :)

Voor jullie
mijn trouwe volgers,
met blog of anoniem,
een warm herfst weggevertje!

Om jullie te bedanken
voor alle lieve berichtjes,
en het trouw blijven volgen :)

......jullie maken het voor mij leuk
om een post te plaatsen!!

Ik heb voor jullie 
twee leuke kadootjes
bij elkaar gezocht
( vind ik..:))

Een mooi hart
en
 een sfeervol schilderijtje.





Reageer op deze post
als je mee wilt doen!
En maak je keuze 
tussen weggevertje 1 of 2..

Ik vind het leuk 
als je een linkje op je blog zet
met bovenstaande  foto.




Weggevertje 1 
is in
 grijstinten.





Weggevertje 2 
is in
bruintinten.


Je kan meedoen tot

maandag 19 november!

Ik hoop dat jullie allemaal
meedoen 
met dit weggevertje
als 
dank je wel- kadootje!

Fijn weekend!

Lieve groetjes,
Hannie.



52 opmerkingen:

Esrosa zei

@at een herfstig sfeervol weggevertje :-) Erg mooi bij elkaar gezocht, ik doe graag een poging voor nr. 1. We hebben sinds een paar maanden ons huis 'vergrijsd', dus dit zou heel mooi passen!
Een foto met link staat op mijn blog!
Grtz, Esrosa

Nelleke Hobby zei

Hannie.
Leuk dat je ook een weggevertje organiseerd.
Ja en... hartjes daar heb ik wat mee dus ik wil graag mee doen.
Nr. 1 spreekt me wel aan.
Ik zal een linkje op mijn blog vermelden.
Vind het ook altijd erg leuk om jou blog te lezen!!!
Fijne avond.
Groetjes,
Nelleke
(http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

anita zei

Wat een leuke weggevertjes heb je.
Wil graag meedoen.
Ik ga voor weggevertje nr. 2.
Zet nu gelijk een link op mijn blog.

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Natuurlijk doe ik mee met je weggevertje. Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 2! Ik zal meteen even een link op mijn blog plaatsen!

Alvast een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Wat leuk Hannie, bij mijn eerste give-away noemde ik het ook weggevertje omdat ik het engelse woord ook te engels vind:) maar leuk is hij hoor.
Ik kom graag op je blog, je positieve kijk op dingen, je warme uitstraling...genieten altijd...misschien voel je hem aankomen, ik ga voor nr. 2 lekker warm binnen:)


Een heel lieve groet en op nog meer mooie posten van je,
♥Eefie

Petra zei

Wat een leuk weggevertje heb je bij elkaar gezocht. Erg leuk hoor, ik wil graag een gokje wagen. Groetjes Petra.

@Let zei

Ha Hannie,
Wat een leuke weg-gever!
Ik doe graag mee...
Ik zou kiezen voor 'nr.1', we zijn hier ook erg 'grijsgezind':)
Ik wacht in spanning mee af tot 19 november.

Groeten!
@Let...

It's me zei

Tuurlijk doen we allemaal mee......ik ga voor nr 2.....leukkie hoor !!...liefs Ria...xxx..

Gerry zei

Je hebt een mooi weggeefcadeautje Hannie, en ik doe graag mee voor nr.2
Ik zet een link op mijn blog!

Lieve groet,
Gerry

Thuis bij Tjits zei

wat ontzettend leuk Hannie! beide weggevertjes vind ik erg leuk, maar als ik mag kiezen doe ik heel graag mee voor het hartje, lekker warm binnen.. daar hou ik van:)

lieve groet, Tjits

Het Landjuweeltje zei

Ik weet nog niet zo goed hoe t allemaal werkt.. Maar ik wil wel graag meedoen aan je weggevertje! Kan alleen niet kiezen.. Ze zijn allebij erg leuk.. Is dat erg ;)
Ns een x wat anders als n give away!
Gr. het Landjuweeltje

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Hallo Hannie! Ik wil graag mee doen. Ze zijn allebei leuk, maar dan kies ik voor nr 2!

Groetjes Maaike

quiltingmieke zei

piep


leuke nam jeb je bedacht, en dat vind een Belgische, hihi

ja ik doe graag mee hoor,
voor pakketje 1

ik zet straksals ik op pc ben een linkje op mijn blog want lukt niet met Ipad

knufje en succes aan alle deelnemers aan weggevertjespret

mieke

huis tjokvol zei

ja ik doe ook graag mee,en als ik win dan laat ik mij verrassen,ik vind het allebei erg leuk,succes met kiezen.

Adriana zei

Wat leuk! Ik doe ook graag mee voor nr. 2. Alleen heb ik geen blog waar ik de foto op kan zetten..

Groetjes Janie

sabine zei

Wat een leuk weggevertje heb je bedacht. Of eigenlijk 2 weggevertjes. Mijn voorkeur gaat wel uit naar de bruine. Heel lief dat je dit doet.Liefs Sabine

Pleuntje zei

Ik doe graag mee met de herfstweggever. Het zijn twee mooie prijzen. Dit jaar ben ik van bruin naar grijs gegaan en ik zou dan ook graag meedoen met het grijze pakket. Dank je wel voor het meedoen. X

Juliëtte zei

Wat een heerlijk weggevertje!
Ik doe graag mee en zal een link op mijn blog plaatsen!
Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs, Juliëtte

Blomkje en Wenje zei

Hoi Hannie,

Wat een leuk weggevertje! Natuurlijk doe ik graag mee (voor de grijstinten...). Ik ga gelijk een linkje plaatsen op mijn blog. Een heel fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

Ada zei

Hoi, hoi.

Ik doe graag mee, voor de grijstinten. Wat een leuke blog heb je.

Ik zal een link op mijn blog zetten.

Lieve groet Ada

jacqueline zei

Ha Hannie, Dit is echt leuk! Ik ga voor nr 1. Ben wel van het grijs...leuk idee zeg, ik volg je blog altijd graag. Zal nu even een linkje plaatsen!En dan maar duimen...haha! Fijn weekend!Groeten, Jacqueline

Sarina zei

Hallo Hannie,
Wat een enige "weggever". Ik doe graag mee en ga voor nummer 1.
Ik hoop,dat je heeeeeel veel reacties krijgt.
Een fijn weekend,

groetjes,
Sarina

Anoniem zei

Ha Hannie,
Ik wil ook wel meedoen met zo`n leuk weggever(tje)..... (Ga voor de grijstinten.)
Helaas geen blog, maar ik waag een kans.
Lieve groetjes Marja

Doortje Dartel zei

Oh wat leuk zeg. Kom ik hier langs jou blog en zie ik allemaal leuke dingen. Ik doe mee voor nr. 1
Ik zal een linkje plaatsen.

Lydia zei

Hoi Hannie, leuk dat je meedoet aan mijn 'weggevertje'! Nou, ik doe ook graag mee aan dat lieve weggevertje van jou, wat een leuke dingetjes heb je uitgezocht! Moeilijk kiezen, maar ik ga voor nummer 2. Spannend :)
Groetjes!
Lydia

Anita zei

Hahaha ... nouh mocht het zover komen met mijn Hersenspinsels lieve Hannie dan laat ik het je vanzelfsprekend weten ;-) Blogschrijven is toch weer iets anders dan een boek. Alhoewel zeg nooit nooit hihi

Euh was ik hier eigenlijk nog geen volger?! Ik dacht het wel maar ben wat aan het vogelen. Ik hoop dat ik nu voortaan wél al je blogjes in mijn dashboard vind.
Wens je nog een hele fijne dag !!!
Groetjezz lfs mij

Happy Living zei

haha, een weggevertje klinkt inderdaad een stuk gezelliger!! goed bedacht!! ik doe heel graag mee voor nummer 1, erg leuk! zal een link plaatsen op mijn blog en duimen gaan draaien!

fijne dag nog!

liefs, Debby

Anoniem zei

Nou wat gezellig. Kwam toevallig langs.
Ik wil graag meedoen en ga voor het weggeefertje nr 1

Ge ellen

couscous en tajine's zei

Super dat je soms dingen tegenkomt waarvan je echt wat kunt opsteken, zo ook een van de fotot's van je afdak in aanbouw een trespaplaat tegen het hout als bescherming! Das meer een meegevertje voor mijn man, vandaar ik graag voor meegevertje 1 meedoe kan ik de andere kamers lekker inrichten.

Succes allemaal
lianne

mingle-mangle zei

leuk een weggevertje weer eens wat anders, als we winnen gaan we voor de grijstint, succes met je weggevertje,

mingle-mangle crochet

Marlies zei

Het Hartje vind ik schitterend. Duimen dat ik win

Miranda zei

Wat een mooie warm herfst weggevertjes! Ze zijn beide erg mooi, maar dit voorjaar hebben wij de kamer een grijze look gegeven en daar zou nr. 1 wel heel in mooi staan...

Lieve groet, Miranda

Elly Koene zei

Wat een gezellige site heb je. Ik zou graag voor weggevertje 1 gaan.

Willy zei

Hallo Huize Kipkakel,

Wat een leuk herfstweggevertje!
Ik wil graag meedoen en dan voor no. 2 de bruin tint.
Sinds kort probeer ik een blog te maken en bij te houden dus zet ik een link op mijn blog "thuis op het platteland".

Groet Willy

cieltje zei

Ik ga voor kado'tje nr. 2, het houten hartje met "lekker warm hier". Goed van toepassing op ons, met onze 2 houtkachels. Ik volg je, maar heb geen blog waar ik reclame voor je kan maken.
gr. CiliaB

marion zimmermann zei

Hoi allemaal, zit juist wat te bloggen en kom weer een paar nieuwe blogs tegen. Ben nog niet zo goed in een blog bij te houden , maar doe mijn best. Wat een leuke foto's heb je gemaakt van iets heel liefs en leuks. Als ik mocht kiezen ging ik voor foto 2. Graag zou ik een link van je bij mij op het blog zetten, maar weet nog niet hoe dit moet. Misschien kun je mij mailen en het uitleggen, kan ik je erbij zetten en misschien ook anderen. Is toch altijd gezellig als er meer mensen bijkomen. En ik kan weer van jullie leren. Veel liefs uit het zuiden van Limburg Marion

Linda Turkesteen zei

Ooh wat gaaf ik doe graag mee voor pakketje 1!!
gr linda(www.creasnuf.blogspot.nl)

cestMoi Sandy zei

Oh, how adorable these little gifts "weggevertjes" especially the cute little heart shaped tag with the Dutch writing on it.

Het zal een leuke aanwinst van wat Nederlandse Nostalgie zijn voor mijn thuis.
Misschien woon ik iets te ver om eigenlijk te kunnen winnen.
However it was very nice to see and join.

Hugs,
en groeten

Sandy

Anoniem zei

Hoi Hannie,
Leuk om zo,n weggevertje te winnen.
Ik doe mee hoor voor nr 2.
Groetjes Dikky

Willemijn zei

Wat leukk! Ik doe graag mee voor nummertje 2! Ik heb helaas geen blog, maar volg je stilletjes ;)
Groetjes, Willemijn de B

gerda zei

doe graag mee, heb geen blog en wil me laten verrassen, hoop dat het kan

Ellen zei

Hoi,

Ik heb zelf geen blog, maar volg je stil. Ik zou graag meedoen met pakketje 2,
Groetjes Ellen

Huis in de Provence zei

Hoi,
Ik volg je stilletjes en zat steeds te twijfelen over je give-away, maar ik vind hem toch erg leuk. Dus wil graag meedoen en ga voor de bruintinten.
Gr. Mirjam

Marleen zei


Hoi Hannie,

Ik doe graag mee. Ik vind weggevertje 2 wel leuk!

groetjes, Marleen

Pure by me zei

Hoi,oh wat een geweldige weggevertje...
Ik wil graag meedoen,maar een blog heb ik niet meer...hackers hebben hem verwijderd helaas..
Dus doe ik anoniem maar toch niet helemaal mee aan je weggevertje..
Ik vind beide weggevertjes errug leuk maar ga toch voor de grijstinten dus weggevertje 1..
Liefs Chris

Pure by me zei

Lieve meiden,ik heb mijn blog opnieuw gemaakt,zou het geweldig vinden om jullie weer als lezers toe te voegen..
Liefs Chris

Esrosa zei

Ik was nieuwsgierig en kwam even gluren: wanneer ging je ook al weer de gelukkige bekendmaken? Haha, je houd ons in spanning: is het nu vrijdag 16 november of maandag 19 november?
Ben benieuwd. Fijne avond nog!
Grtz, Esrosa

Cathy zei

Ik doe heel graag mee aan deze toffe weggever ,de bruintinten vind ik Fijne dag gewenst !
Cathy

Nynke zei

Wat leuk, ik vind weggevertje 1 erg leuk. Daar wordt ik vrolijk van in deze donkere dagen.

Joanne zei

Wauw! Wat een leuke give away.. Ik ben je volger geworden en doe graag mee voor pakketje nummer 2!

Fijn weekend!

Groetsz Joanne

jacqueline zei

Wat een geluk.... net op de valreep loop ik al snuffelend op woonblogs jou blog tegen het lijf. En ook nog een geweldige give away om aan mee te doen. Gelijk even een link geplaatst op mijn blog. En nu maar duimen !!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.