vrijdag 12 oktober 2012

Relax tijd...

Afgelopen week
was het 
relax tijd...

Nou ja,
voordat ik van huis was,
was het 
stress tijd :)

Maar ik mocht 
3 dagen naar Italië,
manlief werd uitgenodigd door een zakenrelatie
en de vrouw mocht mee.

En ik zei 
geen nee!






We vlogen naar Verona,
daar brachten we ook de eerste dag door!

Prachtige stad met een grote Arena,
hét balkon van Juliette en Romeo..





De tweede dag was een bezoek
aan een fabriek gepland,
het was natuurlijk wel een zakenreis, hé?

Maar de avond maakte veel goed :)

We werden bij 
de Presidente (directeur) van de fabriek 
op zijn buitenverblijf 
verwacht voor 
een Italiaans diner!

En dat was,
 van het begin tot aan het einde toe
genieten!!!

Heel bijzonder
om mee te maken!



Jullie snappen wel
dat ik 
heerlijke dagen heb gehad!

Ik vloog voor de eerste keer :)
ook wel een ervaring!

(ik weet niet of ik vliegen echt leuk vind,
de terugreis kon ik gelukkig al meer ontspannen!)

Dit keer geen brocante post,
maar nu weten jullie 
waarom het even stil was 
in Huize Kipkakel!

Morgen staat er weer een leuke fair op de planning...
dichtbij
dus daar moet ik wel even naar toe :)

Een lieve groet,
Hannie


Zien jullie de Zeelandbrug ??
Prachtig helder vliegweer!






15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat heerlijk dat je een paar dagen naar Italië bent geweest, ik had graag met je willen ruilen :). Vliegen is ook niet zo mijn ding, ik doe het wel maar ik ben altijd weer blij als we veilig geland zijn.

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Kijk, dat is nou het leuke, mee op zakenreis en heerlijk genieten van cultuur en werk en lekker eten.
Het is lang geleden dat ik gevlogen heb, maar ik vond het niet eng.
Fijn Hannie, dat je zulke fijne dagen hebt gehad!

Lieve groet,
Gerry

jacqueline zei

Ook ik heb nog nooit gevlogen Hannie! Maar het lijkt me heerlijk en juist om wat jij laat zien met je foto's, zo herkenbaar de dingen vanuit de lucht zien!Fascinerend lijkt me dat!
Wat leuk dat je zo mee kon en wat heerlijk, dat eten in Italië en de mooie gebouwen ...nou dat was zeker even genieten!Zeker ook met het weer zo te zien, dat is nu weer wennen hier...Fijn weekend!Jacqueline

sabine zei

Oh wat zou ik graag met je geruild hebben. Wow helemaal geweldig, een paar dagen Italie. Fijn weekend Liefs Sabine

Danielle zei

Wow zeg wat een buitenkans! Leuk dat je het gedaan hebt. Mooie fotoos hoor!

Petra zei

Wie wil dat nou niet ff ertussenuit, ondanks dat het een zakenreisje was. Zo te zien heb jij je prima vermaakt.
Geniet van je weekend, en wat een ervaring hè dat vliegen.

Groetjes Petra.

Hannekie zei

ooo wow..wat een gelukkie zeg..ziet er prachtig uit hoor..heel leuk voor je..
liefs hannie

Eefies day zei

Wat heerlijk Hannie, daar kun je geen nee tegen zeggen, mooi om zo samen te vliegen , te genieten en weer veilig thuis te komen.
Het lijkt wel zomer daar....


Lieve groetjes,
♥Eefie

Krek wak wou zei

Heerlijk zo'n reisje tussendoor! En nog wel voor de eerste keer vliegen...spannend he!
In Verona ben ik ook geweest...prachtige stad!
Groetjes van Nicole

Anoniem zei

he han
wat een heerlijke foto´s jullie hebben zo te zien genoten met een warm herfst zonnetje. lekker toch even zomaar en tussenuit en goede oppas thuis. groeten en goed weekend pauline

amy zei

o wat een prachtige fotos ,ben zelf nooit in Italie geweest
En vliegen zal ook nooit mijn hobby worden ,we zijn ooit es in Florida geweest dan MOET je wel vliegen ,twas een hele reis ,en ik zat niet echt rustig ,maar kwil toch nog es naar Californie ....
Maar je hebt het gedaan !ziet er fantastisch uit hoor

Homemade Home zei

Heerlijk zo snoep reisje!!
Mooie foto's. Vliegen vind ik heel mooi, maar het zal nooit mijn hobby worden.
Nog een fijne zondag groetjes Nelly

bij ELZ zei

Leuk dat je mee mocht! Ziet er prachtig uit daar! Fijne week, liefs Lindy

Miranda zei

Dat is nog eens een leuk uitstapje! Zelf heb ik al meerdere keren gevlogen, maar na een vervelende ervaring vorig jaar, is het toch wel iets spannender... Nog wat leuks gevonden op de fair?

Lieve groet, Miranda

Hannie zei

Hele belevenis dus voor jou! Ik heb ook nog nooit gevlogen, en mn man wil nog wel heeeel graag eens naar Canada!
Maar jij hebt je overwonnen, en bent gewoon meegegaan. Prachtige luchtfoto's en van balkon enz....[leuk voor kaarten weer!] Het was genieten voor jullie. Leuk zo'n uitje...