woensdag 17 oktober 2012

Lekker rommelen...

... in huis!

Wat is dat toch heerlijk:

 in je eigen huis
je 
ontspanning kunnen vinden!

Je hoeft er de deur niet
voor uit!

Je pakt gelijk de sop emmer
en de stofzuiger..


Muziekje aan...
kaarsjes aan...

beetje rommelen...
stylen...
doekje erover..
anders neer zetten..
sfeertje maken...

Bakkie koffie..

even kijken
nee, toch maar 
weer wat veranderen... :)

het huishouden doen 
is gewoon leuk!











Tenminste..
dat vind ik (meestal)...

Hebben jullie er een hekel aan
of
maak je er ook wat van???



Lieve groetjes,
Hannie



PS:
Dochterlief geniet 
van haar vakantie:








27 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je dochter is écht vakantie aan het houden, heerlijk zo voor de kachel!

De boel anders neerzetten en een sfeertje maken...ja, dat vind ik echt leuk. Aan het andere heb ik geen hekel, maar ik loop er niet bij te zingen hoor...zo leuk vind ik dat nu ook weer niet :)!

Een sfeertje maken is je trouwens goed gelukt!

Voor zo meteen...slaap lekker!

Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijk plekje heeft je dochter daar en gelijk heeft ze!!
zoals jij het huishouden beschrijft is het echt een feestje haha!! zo af en toe heb ik ook zo'n bui dan gaat de muziek hard aan en galm ik lekker mee, zwaaiend met een sopdoek en de stofzuiger:) ik vind het wel heel leuk om de boel te veranderen, dat gebeurd dan ook geregeld!
gezellige hoekjes heb je gemaakt, ik ga morgen aan de slag!

slaap lekker!
lieve groet, Tjits

Sarina zei

Haha, helemaal mee eens.Heerlijk af en toe wat veranderen, andere hoekjes maken!..
Truste,


Sarina

THE BLACK BARN zei

Ja , ik vind het rommelen in huis ook niet erg.
Jou huis is weer super gezellig geworden.

Fijne dag,

Miranda

sabine zei

Het rommelen in huis vind ik niet zo erg, maar het huishouden zelf ben ik niet zo'n fan van. Je hebt weer leuke hoekjes gecreerd zo. En je dochter geniet zo te zien volop van haar vakantie. Lekker hoor. Liefs Sabine

Mirjam zei

En wat ziet het er gezellig uit zeg... Nou, ik ben niet zo van het poetsen, maar ik hou het wel bij natuurlijk. Ik heb alleen steeds wat anders te doen vind ik dan...
Maar op deze manier is het wel heel leuk om te doen natuurlijk. Lekker sfeertje heb je weer gecreëerd...
Ik wens je een heel fijne donderdag, ondanks de regen...
Lieve groet,
Mirjam

anita zei

Ben niet zo´n huishoudelijk type.
Waar vind rommelen en alles veranderen heerlijk.

Maar ja het moet ;-)

gr. Anita

Het Landjuweeltje zei

Haha heel herkenbaar.. Gaat hier meestal ook zo. Lekker muziekje op, soppen en stofzuigen. Lekker fris en fruitig, alles lekker weer anders zetten. Heerlijk toch, lekker rommelen in eigen huis!
Geniet ervan..
Gr. het Landjuweeltje

It's me zei

Ik vind ons huis een thuis...maar schoonmaken.....yakkers...iedere keer weer hetzelfde......maar doe het wel hoor.....maar niet met veel plezier.....ja soms.....hihihi....liefs Ria...xxx..

Gerry zei

Lekker rommelen in huis en nieuwe hoekjes maken of eens wat omruilen, vind ik heel leuk. Maar dat huishouden erom heen ben ik niet zo'n fan van. Natuurlijk doe ik het, maar ik heb altijd het gevoel dat als ik klaar ben, overnieuw kan beginnen.

En je dochter beeldt het ultieme vakantiegevoel uit. Een heerlijk plekje voor de kachel.

Lieve groet,
Gerry

Alie zei

Ben ook altijd thuis, lekker soppen of verven of wat dan ook. Een echte huismus dus en als alles dan net lekker schoon is, heerlijk gevoel. Hier hebben de kids volgende week vrij. Groetjes Alie

Hannekie zei

ja dat stukje huishouden wel...maar de douche en zo blehhhh...maar ja dat hoort er ook bij..wou alleen dat ik meer tijd had op alles eens op mn gemak te doen
hier krijgen ze morgen vakantie..je dochter geniet er al lekker van zie ik
liefs hannie

elsa zei

Hoi Hannie,

Vul jij het maar voor mij in....Het is een heerlijk gevoel als het netjes en schoon in huis maar voor het zover is....[ga nu de badkamer snel een grote beurt geven].

Groet, Elsa

Homemade Home zei

Schoonmaken is niet mijn hobby, maar het hoort erbij, maar met een beetje rommelen en leuke nieuwe hoekjes maken wordt het een stuk aangenamer. het is je weer goed gelukt. Heel leuk.
En wat heb je dochter het zwaar zeg hi hi!!.
Fijn weekend lieve groet Nelly

Anita zei

Hahaha jij hebt er duidelijk plezier in :-)
Ik houd wel van rommelen in huis en dan heb ik ook altijd een muziekje aan.
Het schoonmaken / soppen laat ik over aan onze hulp.
Ik zit vanwege een bovenbeenamputatie in een rolstoel en mijn schouders moeten al te veel arbeid verrichten om de dag door te komen. Dát stukje geef ik graag uit handen ;-)
Wens je een hele fijne week. Groetjezz lfs mij

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

mmmmm ik geniet net zo hoor heerlijk sfeertje heb je weer neergezet en wat ligt je dochter er heerlijk bij ....zo is schoonmaken toch echt geen straf hahahaha .... geniet er lekker van lieve groet rosita

Pierelantijntjes zei

ook ik heb er geen hekel aan, maar soms ben ik het toch wel eens zat hoor. Als ik 5 ochtenden bij een ander heb gewerkt heb ik niet altijd even veel zin om bij mezelf de boel nog te doen....
Het ziet er gezellig uit bij je.
groetjes Ester

bij ELZ zei

Heel herkenbaar Hannie! Ik geniet er ook altijd zo van! En meestal als ik ga stylen, raak ik ook aan het boenen en andersom ook. Tijdens het boenen ga ik altijd schuiven met spulletjes.
Wat een heerlijk plekje heeft je dochter daar, wat zal ze genieten!
Fijn weekend! Liefs Lindy

petra zei

Het huishouden vind ik net als jij helemaal niet erg om te doen.
Hier gaan ook de kaarsjes aan,muziekje op en gelijk hier en
daar wat spulletjes veranderen!
Maar al zijn er heus momenten dat ik denk...nu even niet :)
Je hebt het weer lekker knus gemaakt bij je thuis!!

Groetjes Petra,

Vlijtig Liesje zei

Ik vind rommelen in huis ook de beste manier om tot rust te komen, en op te laden.

Miranda zei

Een mooie foto van je vakantie-vierende dochter! Het huishouden is niet echt mijn favoriet, maar het rommelen en veranderen in huis vind ik wel erg leuk...

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Eefies day zei

Wat fijn dat jij zo lekker gerommeld hebt...dat gaat je trouwens heel goed af, ieder hoekje is weer zo gezellig, vooral dat hoekje met plaid en kussen en dochter:)
Maar frustratie wegtypen...o, o, doe rustig aan Hannie...denk aan jezelf en ja mensen kunnen teleurstellen, heb ik het afgelopen jaar heel hard ondervonden...iemand zei toen tegen me, het gaat er niet om hoe mensen je zien maar hoe Hij je ziet...en ja dan valt er toch wel een last van je schouders...ik hoop dat jij heerlijk blokjes gaat schilderen en alles een plekje kunt geven.

Een heel lieve groet,
♥Eefie

Eefies day zei

Enne bedankt namens dochter ook voor de lieve groetjes!!!!

♥Xanne & Vinny zei

Je dochter ligt wel lekker in het mooie huizekipkakel. Wat een mooie blog heb je met die hoofdfoto bovenaan. Toevallig ben ik net nog bezig geweest met decoreren en tegelijk poetsen. Ik geniet van het resultaat net als jij. Wel grappig dat wel hetzelfde nummerbordje hebben... alleen heb ik nr. 8. Ik ga hem binnekort op me blog zetten ben er super blij mee.

Liefs Xanne

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Hannie!

Ik zag dat jij je had aangemeld als volger
van mijn blog! Hartstikke leuk, ik ga jou ook volgen.

Groetjes en een fijn weekend!
Patries

Pleuntje zei

Jij voelt je echt lekker thuis in eigen(prachtige) huis. En dat is heel erg fijn. Blijf er van genieten. X

Flower Dots and more zei

Ik volg je nog niet zo lang, maar wil even zeggen dat het er enorm sfeervol uitziet bij jou in huis! Mooi hoor!!
Groetjes Elisah