vrijdag 14 september 2012

Franse f(l)air....

Wat was dit heerlijk!

Een week geleden..
volop in de zon
en nu???

Herfst!

Nog even wat mooie plaatjes van een heerlijk brocante morgen!

Franse f(l)air in ons dorp!




Een tuin en serre vol brocante uit Frankrijk!


Een prachtig gedekte tafel vol lekkere hapjes en koffie en thee
aan de Giessen,
met heel veel leuke gezellige mensen!


Hier houden we het wel een uurtje of wat uit!




Sfeerplaatjes in een heerlijke tuin.


In de serre was keus genoeg
en natuurlijk ging er ook wat mee naar huis!



Twee glazen franse jampotten, 
oude foto's, 
een draadmandje 

en mijn mooiste aanschaf:
 twee afwerpstangen..

Daar ga ik deze komende winter mooi mee decoreren!

Het was weer een heerlijke morgen, Liesbeth!
Dank je wel voor de gastvrijheid!

Kijk eens op haar site:

En vandaag ga ik weer op pad ;)
Naar Oude Liefde in Woudrichem,
jullie horen er van!

Fijn weekend,
Lieve groetjes,
 Hannie

22 opmerkingen:

Loraine Living zei

Dat ziet er gezellig uit en wat en mooie foto's! Daar zou ik ook wel graag vertoeven, wat een sfeertje...
Lieve groet Diana

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke fair, ik zie heel veel mooie spullen staan! Het is duidelijk dat je de smaak te pakken hebt, vandaag ga je alweer! Heel veel plezier en een fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid

Sjonke's Kronkels zei

Wat een prachtige spullen!!
Ben benieuwd wat je met de afwerpstangen gaat doen. Krijgen we hopelijk toch wel te zien ;-)
Groetjes en fijn weekend,
Marion

Els zei

Ik zie veel mooie spullen voorbij komen! Afwerpstangen staan ook nog op mijn lijstje :-)

Fijn weekend
Groetjes Els

Petra zei

Altijd gezellig zulke fairs, zou ik bij mij thuis ook wel een willen organiseren. Daar ga ik nu weer serieus over nadenken het ziet er zo sfeervol uit. En wat zijn in gods naam afwerpstangen? Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord. Is dat dom? Geniet van je weekend groetjes

Petra.

Het stokpaardje zei

Dat ziet er gezellig uit. Nog volop zomer. Nu staat er bij mij een appeltaart in de oven en de openhaard is aan. Wat een verschil. Maar ook knus.
Fijn weekend,
Iris

bij ELZ zei

Wat een leuke fair en dat in je eigen dorp! Super! en nog goed geslaagd ook! Veel plezier vandaag en een fijn weekend! Liefs Lindy

Thuis bij Tjits zei

wat ziet dat er gezellig uit Hannie! en wat een leuke spullen!
veel plezier vandaag!!

fijn weekend,
lieve groet Tjits

♥Xanne & Vinny zei

Hannie, wat een mooie foto's. Ziet er zo gezellig uit met al dat mooie brocante. Dat geloof ik dat jullie het een paar uur uit hielden en dan nog wat lekkers der bij. Zomer voorbij ja... ik vind het wel een klein beetje jammer. Heb nog niet zo zin in die kou. Wel in de gezelligheid van herfst =)

Liefs Xanne

huis tjokvol zei

wat een prachtige,gezellige,mooie,geweldige plaatjes.

Het Landjuweeltje zei

Wat een heerlijk sfeertje! Ik zou mezelf daar ook prima kunnen vermaken. En een heerlijk zonnetje.. Ik vrees dat t toch echt herft wordt. Ook weer lekker hoor, kaarsjes weer aan..
Fijn weekend!
Gr. het Landjuweeltje

Eefies day zei

Wat een heerlijke sfeer Hannie, ik geniet volop...zoveel leuke dingen hier moest je blijven zitten...dat was echt geen straf zo te zien.
Weet je wat ik zo leuk vind...de zus van zus en zooi ken ik, Jolijn, ha, ha wat is de blogwereld klein, ze is een collega van me die binnen onze stichting werkt....heerlijk genieten dus bij Liesbeth.


Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
♥Eefie

Elly's kleine idylle zei

Ohh,wat zie ik hier bij jou toch echt prachtige spulletjes voorbij gaan....Hele mooie foto's trouwens.
Heel veel plezier en ik hoop dat het weer een beetje meewerkt.
lieve groet.Elly

Krek wak wou zei

Wat een gezellige fair! En wat een boel spulletjes zeg....wauw geweldig om daar te snuffelen!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Maranja.since1964, Korenbloemstraat 20 Papendrecht zei

wat een leuke foto,s van een mooie fair!
Had het er van de week met je vriendin in kringloopwinkel over deze fair.
Maar wat zijn afwerpstangen?
Daar ben ik echt benieuwd naar, nooit van gehoord nl.

Groetjes anja

Alie zei

En wat een geweldig weer was het, jullie hebben het wel getroffen! Groetjes Alie

Gerry zei

Wat een gezellige ongedwongen fair.
Leuk om daar lekker doorheen te lopen en ook nog wat leuke dingen te kunnen scoren.
En nu de herfst intreedt kunnen we het binnen ook weer gezellig aankleden!
Fijn weekend, Hannie!

Lieve groet,
Gerry

lien zei

Ja, een stempel van een kip, je brengt me op een idee :-)
Mooie foto's van de fair trouwens, waw! Fijn weekend nog! Groetjes Carolien

Onder de knotwilg zei

Ha ha, ik ga bewust niet meer naar dit soort dingen toe omdat m'n huis alleen maar voller wordt... Maar wat ziet het er weer gezellig uit. Dat zijn toch die zussen met die pipowagen? Al een paar jaar niet meer geweest, maar ze hadden altijd zulke leuke dingen voor leuke prijsjes!

sandra zei

Ziet er heel gezellig en sfeervol uit!!
En... "Oude Liefde"!! Ik woon er vlakbij en telkens als ik daar kom, kost het geld.. haha!

Groetjes Sandra

Anita zei

Wat een gezellige en sfeervolle sfeer.
En dat zomaar dichtbij in je eigen dorp !!!
Enne je bent niet voor niets geweest.
Benieuwd naar je volgende vondst :-)
Je hebt duidelijk de smaak te pakken hihi
groetjezz lfs mij

Miranda zei

Wat ziet dit er allemaal sfeervol uit, ik kan mij voorstellen dat je hier niet met lege handen weg kwam!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda