dinsdag 4 september 2012

Brocante...op de rommelmarkt!


6.15 uur
Dit was het tijdstip 
waarop zaterdag mijn wekker afliep.

Tijd voor een rommelmarkt.
Een jaarlijks uitje met een vriendin!

We waren één van de eerste,
en van achter het hek :)
zag ik al mooie dingen staan,
die ik wel héél graag wilde hebben!



Een oude schilderstrap!
Ik heb hem al voor een groot deel kaal gemaakt
met een verfkrabber.
Maar ben er nog niet helemaal over uit:

Wit of blijft 'tie zo??





Deze oude houten roeispaan mocht ook mee!
Natuurlijk werd er thuis gelijk een hoekje voor gezocht :)


En ja, als je dan toch aan het schuiven bent,
komen er vanzelf nog meer mooie hoekjes...!




Een houten lampenvoet 
(dezelfde als ik al heb)
&
een oud keteltje
gingen ook mee naar huis!

Een heerlijke morgen met mooie aanwinsten!



28 opmerkingen:

Els zei

Mooie nieuwe aanwinsten! Ik zou de schilderstrap zo laten, geeft zoveel sfeer...wij hebben em ook staan op onze slaapkamer!

Fijne middag
Groetjes Els

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

leuke aankopen ,wat kan je dan weer lekker genieten he ..tja daar hoort weer veranderen in huis bij hahahah ...heerlijke sfeerhoekjes heb je gemaakt ...fijne week lieve groet rosita

Home and Lifestyle zei

Je bent dus niet voor niets zo vroeg op gestaan! Mooie aanwinsten hoor!!

Een fijne dag nog en liefs, Ingrid

Het stokpaardje zei

Mooie aanwinst die schilderstrap. Ik zou hem zo laten. Vormt een mooie achtergrond voor je witte decoratie.
Groetjes Iris

Krek wak wou zei

Zo leuk he...lekker rommelmarkten! Super leuk trapje heb je gevonden...en die roeispaan is ook helemaal gaaf!
Groetjes van Nicole

Jolanda zei

Hello,

Geweldige oude trap en spaan!

Ziet er gezellig uit!!

Lieve groet,

Jolanda

Loraine Living zei

Zo leuk ... De trap is geweldig, wanneer je hem zo houdt vallen de witte spulletjes wel goed op. Of wit schilderen en wat verf er af schuren voor het oud effect. Mooie spulletjes ... Heerlijk na genieten van een mooie dag ;) lieve groet Diana

huis tjokvol zei

oo die trap vind ik zo leuk,echt leuke spulletjes hoor

Eefies day zei

Wat heb je leuk geshopt:) heel mooie aanwinsten, die roeispaan vin ik helemaal leuk...en wat een leuke hoekjes maak je er mee..ik zit te genieten hier hoor...
Het maakt dan niet uit of je vroeg je bed uit moet, de mooie spullen maken het helemaal goed.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Maranja.since1964, Korenbloemstraat 20 Papendrecht zei

ik heb nog rond lopen kijken voor een blik van herkenning, maar kennelijk hebben we elkaar niet gespot.
Wij hadden ook nog wat spulletjes maar was wel stukken minder aanbod dan vorig jaar vind je niet?
Mooie trap heb je op de kop getikt, groetjes anja

Homemade Home zei

Wat kan een mens gelukkig maken, nou een leuke rommelmarkt en als je dan nog eens zo veel leuke dingen vind dan ben je heel blij hé, hi hi. Vind je trap zo ook super!! Mooie hoekjes heb je weer gemaakt.
Fijne avond groetjes Nelly

Gerry zei

Wat fijn, Hannie, zo'n leuke vroege ochtend met vriendin en dan ook nog zo goed slagen.
De trap vind ik leuk, sta in dubio wat ik zou doen. Als je hem tegen een witte muur zet, zou ik hem eerst zo laten, anders valt hij niet op. Ik zou het eerst even aan zien.
En ik heb genoten van je mooie foto's van leuke hoekjes.
veel plezier ermee!

Lieve groet,
Gerry

Petra zei

OO leuk dat trapje echt gaaf en niet schilderen hoor zo zie je dat ie goed gebruikt is vind ik zo leuk. Geniet van je aankopen, en het mooie nazomer weer.

Groetjes Petra.

Sabine (Wonen Engelse Stijl) zei

Wat een mooie trap! Ik zou hem zo laten. Leuk voor je dat je zo goed hebt kunnen slagen. Veel plezier van je aankopen!

Liefs, sabine

Miranda zei

Prachtige vondsten heb je gedaan, daar heb je dan wel een keer vroeg opstaan voor over ;) (mijn wekker liep een half uurtje later af, maar dat ben je snel vergeten als je dan met mooie spullen thuiskomt)

Fijne avond. Liefs, Miranda

ps. De trap zou ik zo laten...

elsa zei

Hoi Hannie,

Jullie hebben vast lol gehad... Heb de verhalen al gehoord van die ene vriendin....
Ik heb er nog even over gedacht ook te gaan, gelukkig heeft vriendin gedacht aan het leuke servies! Super.

Groet, Elsa

Pleuntje zei

je bent gelukkig niet voor niets zo vroeg je bedje uit gegaan, de aanwinsten zijn prachtig. X

jacqueline zei

O dat is zo genieten, wat leuk die aanwinsten en wat gezellig om zo samen te struinen. Geniet er maar lekker van! Groetjes, Jacqueline

Kom Achterom zei

Wat een mooie spulletjes zeg! Heerlijk zo lekker struinen op de rommelmarkt! Mooi sfeertje heb je gemaakt!
fijne dag
yolanda

Lisette zei

Wat een leuke aanwinsten! Daar kun je van genieten!

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Leuk, zo lekker rondsnuffelen! Mooie vondsten heb je gevonden! Ik zou de schilderstrap zo laten!

Groeten Maaike

Anoniem zei

ha han
wat hebben we genoten he, waarschijnlijk ons laatste jaartje samen, als onze meiden ook zo graag mee willen!!! wie weet score we dan nog meer...het was voor nu weer ouderwets genieten en je hebt het helemaal gezellig neergezet
groeten pauline

Musje zei

Helemaal leuk je trap,zoiets wil ik ook nog wel voor in de tuin,je hebt leuke spulletjes gekocht,fijne dag,lieve groet Musje.

bij ELZ zei

erg leuk die oude trap! Staat prachtig zo! Ik vind die lijst met de haak erin ook zo'n leuk idee! Liefs Lindy

@Let zei

Je bent weer goed geslaagd, Hannie ;-)
Geniet ervan, dan geniet ik met jou mee...

Groeten!
@Let...

Vlijtig Liesje zei

Ik zou de ladder zo laten. Hij is prachtig.

Welkom op mijn blog zei

Goede morgen.

Ben net volger geworden van je blog.
Wat een geweldige blog heb je.
Dat ik je nooit eerder ontdekt hebt is mijn een raadsel.
maar hier ben ik.
Kom ook eens bij mij kijken heb sinds mei ook een blog en ben helemaal verslaafd.

Het trapje zou ik zo laten ik vind hem geweldig zo.
Bem benieuwd wat je gaat doen misschien is het trapje in het wit ook wel erg mooi.

gr. Anita

Miriam - www.tbezigebijtje.blogspot.nl zei

En en, ik ben benieuwd, heb je het trapje inmiddels wit geverfd? Of toch zo gelaten?

Ik hou ook heel erg van wit,
al vind ik dit zo ook erg mooi, helemaal als je hem tegen een witte muur zet.

Groetjes!