woensdag 19 september 2012

bijna...Herfst!

Bijna...

maar ik kon toch de verleiding
 niet weerstaan
om alvast 
een beetje herfst sfeer in huis te brengen
met 
warme kleuren...

  







Ik vind deze kleuren zo mooi en rustig!

Zien jullie mijn mooie afworpstangen?

een aantal van jullie wist niet wat afworpstangen waren,
maar het zijn de stangen van het gewei van een hert!
(en in de herfst werpt een hert die af...)

Volgende keer
een ander herfst hoekje..


Fijne week nog,

Lieve groetjes,
Hannie








26 opmerkingen:

Homemade Home zei

Wat een heerlijk sfeervol herfsthoekje heb je gemaakt, ik heb de herfst ook gewoon gezellig naar binnen gehaald.
Geniet er maar van.
Groetjes Nelly

Gerry zei

Dit is een prachtig hoekje Hannie!
Hoewel het lichte kleuren zijn, zijn het toch warme kleuren. In deze tijd mag de warmte er weer in.
Ik geniet er altijd wel van!
Fijne avond!

Lieve groet,
Gerry

Thuis bij Tjits zei

laat maar komen hoor de herfst, ik hou ervan! en ook van warme sfeerhoekjes, heel mooi gedaan!

lieve groet, Tjits

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk sfeertje en je gewei is super heb ook een stel liggen vind ze prachtiggg ...mooie foto's geniet maar lekker kaarsjes aan mmmmm fijne week lieve groet rosita

Home and Lifestyle zei

Mooi herfstsfeertje hoor! En vandaag dwarrelden de blaadjes volop naar beneden, dus het past ook helemaal bij de tijd van het jaar!

Lieve groet, Ingrid

Krek wak wou zei

Wat een heerlijk hoekje, Hannie! Ik ben dol op geweien....we hebben er zeker 25 kleintjes in de keuken hangen.
Fijne dag en groetjes van Nicole

Kom Achterom zei

ooh ook bij jou een heerlijk sfeertje! De stangen zijn echt mooi ik ben ze aan het sparen om er uiteindelijk een kroon van te maken.
Ik heb er ook één boven de tafel gemaakt van 2 achtenders tjeetje dat zijn echt joekels en super zwaar.
De lampen zijn prachtig maar niet te betalen dus nog even doorsparen hihih
Fijne dag
Yolanda

saskia zei

mooi hoor die afwerpstangen ha ha wist niet dat ze zo heten joh weer wat geleerd .
het ziet er erg mooi uit bij je.
het word echt herfst in blogland he .

grtjs saskia

My Way of Living zei

Hoi Hannie leuke foto's en een gezellig hoekje.
Heb je de afwerpstangen zelf gevonden?

gr. Anita

Marieke zei

Wat een mooi sfeervol Herfsthoekje!
Ik krijg helemaal zin in gezellige Herfstavonden met een pot thee en kaarsjes aan. Maar nu nog even nazomeren.
Ben benieuwd naar nog meer mooie herfsthoekje.
Lieve groeten Marieke

Hannekie zei

ja... dit staat dus gewoon prachtig....
liefs hannie

Nelleke Hobby zei

Ziet er goed uit.
Gezellig weer he de warmte in huis halen.
Over die afworpstangen.... er zijn boswachters die ze verzamelen en vanuit een loods verkopen.
Weet alleen niet meer waar.
Fijne dag.
Groetjes,
Nelleke

Sarina zei

Prachtige foto's.

Hartelijke groetjes,
Sarina

Miranda zei

Ziet er sfeervol uit! Fijn om weer in huis wat nieuwe hoekjes te maken met warme kleuren.

Alvast een fijne avond. Groeten, Miranda

sandra zei

Mooi, rustig, warm en sfeervol! Daar denk ik aan bij het zien van deze foto's!
Groetjes Sandra

Alie zei

Ben ook stapel op geweien, hoorns en vachtjes. Geeft meteen die bepaalde sfeer hè? Groetjes Alie

jacqueline zei

Erg leuk hoor en het is nog echt niet te herfstig!Mooi zo voor deze tijd! Afworpstangen...ja van een gewei maar dat woord stangen denk je meer aan ijzeren dingen..!Grappig! geniet lekker van je mooie hoekjes! Groeten, Jacqueline

Judith zei

Jep, de laatste paar uurtjes zomeren zijn ingegaan...

Jij bent al helemaal klaar voor de herfst: Gezellig!

Groetjes X

Marjon zei

Prachtig hoekje, heel sfeervol, laat de herfst maar komen....lieve groet Marjon

Els zei

Je nieuwe aanwinst heeft een mooie plek gekregen!

Fijn weekend
Liefs Els

Loraine Living zei

Leuke najaars sfeer op deze manier, ik had er ook nog niet van gehoord... Maar wat zijn ze decoratief!!
Leuk gestapeld linnengoed en het luikje .. Super!
Fijn weekend, lieve groet Diana

Eefies day zei

Als de herfst zo begint dan mag het van mij wel hoor, prachtig Hannie, helemaal in jouw sfeer!!!

Goed weekend,
Lieve groetjes,
♥Eefie

bij ELZ zei

Erg leuk dat luikje zo! En het kastje vind ik ook zo mooi! Ziet er heel gezellig uit! Fijn weekend! Liefs Lindy

Pure & White zei

Mooi dat je lichte tinten gebruikt om een herfstsfeertje neer te zetten!
Fijne dag!

Dineke

Hof en Haard zei

erg mooie foto's zeg. Haal hier zoveel inspiratie uit, bedankt daarvoor!

Wonen aan boord zei

Leuk zo bij elkaar. Wat zijn je afwerpstangen mooi zeg, daar ga je vast veel plezier van krijgen, dus laat de herfst maar komen he ;-)

Lieve groet,
Alberta