dinsdag 21 augustus 2012

Op visite bij...

Vandaag genoot ik in de tuin van een vriendin!

Afgelopen voorjaar is haar tuin
helemaal
opnieuw ingericht,
compleet
met nieuwe schuur
en
overkapping.

Omdat onze eigen tuin
nog maar 
voor een deel klaar is,

heb ik van haar 
een paar prachtige sfeerbeelden gekregen...

Genieten jullie mee?








Tja..
zoiets...
zou ik ook graag willen!

Voorlopig ga ik maar lekker bij haar op de koffie!
en droom ik alvast weg bij deze plaatjes!

Onze derde vakantieweek
hebben we de rechterkant van onze tuin gedaan.
opgehoogd,
 nieuw straatwerk,
 nieuwe indeling.

De linkerkant wordt pas in november gedaan, 
de aannemer heeft niet eerder tijd om de overkapping te maken :(

Maar gelukkig vervelen we ons hier nooit..
de trap mag afgelakt geworden..
een klusje voor mij!

In onze vakantie
(toen we weg waren)
heeft mijn vader de trap
2 x in de grondverf gezet.
Super fijn!!

Lieve groetjes ,
Hannie





24 opmerkingen:

Het stokpaardje zei

Wat een gezellige tuin. Jammer dat jullie nog zo lang moeten wachten op de overkapping. Tot die tijd maar veel koffie gaan drinken bij je vriendin ;)
Groetjes Iris

Home and Lifestyle zei

Alhoewel je vriendin veel bestrating in de tuin heeft, heeft ze er toch een hele sfeervolle tuin van weten te maken! Heel vrolijk ook met al die rode ruitjes!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat een mooie tuin !! daar dromen we allemaal van....sjuchttt...xxx..

bij ELZ zei

Wauw, wat een plaatje deze tuin! Ik kan me voorstellen dat het enorm genieten is om daar te zitten! Jullie tuin wordt vast ook prachtig!
Liefs Lindy

Hannie zei

Wensen moet je blijven houden hè. Maar oei, wat een vreselijk gezellige tuin! Daar droom ik dus ook van. Zo'n zithoek alleen al. Geniet jij er maar van bij de vriendin.

Hannie zei

En succes met jullie eigen tuin!!

elsa zei

HOi Hannie,

Wat een leuke tuin! Een fotosessie voor de fotokaarten.....Zou erg leuk zijn!

Groetjes, Elsa

Sjonke's Kronkels zei

Zier er zooooo gezellig uit!! Had ik maar een grotere tuin....zucht.
Jouw tijd komt nog wel. Aken en Keulen zijn ook niet op 1 dag gebouwd.....
Groetjes,
marion

Kom Achterom zei

Prachtige tuin zeg!! oooh daar kun jij zo te horen straks ook van genieten.
Fijne dag
Yolanda

Gerry zei

Wat heerlijk als je zo'n tuin hebt! Ja, dan moet je nog even geduld hebben voordat ook jullie tuin klaar is. Maar de volgende lente heb jij ook een heerlijke tuin! En een bakkie bij je vriendin is ook gezellig!
Fijne dag, Hannie!

Lieve groet,
Gerry

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een heerlijke tuin ,ach ja niet alles kan in 1 keer dus even op de koffie bij je vriendin en daar ideetjes op doen hahahah wens je nog veel klus plezier en een fijne week lieve groet rosita

Petra zei

Dan komt ze volgens jaar bij jou op de koffie. Mooie foto's, ziet er erg gezellig uit!

Groet Petra

De liefste zei

Wat een sfeer! Vind het niet vreemd dat je lekker bij je vriendin op de koffie gaat.
Nog eventjes dromen en heel veel kopjes later is jullie tuin ook af :-)
Liefs,
Mirjam

Eefies day zei

Heerlijk Hannie dat je een vriendin hebt waar je welkom bent en zo kunt genieten van haar sfeer.
Een sfeer waar ik me bij thuis voel hoor, zo knus en gezellig.
Gelukkig zie je straks je eigen tuin vorderen en voor je het weet heb jij een eigen plekje dat net zo gezellig is, jou kennend lukt dat helemaal.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Blomkje en Wenje zei

Dat is idd een hele mooie overkapping! Wij zijn ons ook nog druk aan het orienteren...fijn dat de trap al in de grondverf zit! (en fijn dat je er weer bent)

Groetjes, Pietrik

Janny, Especial and More zei

Wat een mooie plaatjes! Gezellig.

Els zei

Gezellige tuin heeft je vriendin. Nog even dan kunnen jullie ook genieten van een mooie tuin :-)

Fijne dag
Groetjes Els

Onder de knotwilg zei

Wat een heerlijke tuin. En zo lekker ruim! Nog even geduld en dan kunnen jullie ook lekker genieten!

Vlijtig Liesje zei

Leuk zeg! Dat tafelkleed doet ook veel!

Krek wak wou zei

Hallo Hannie,
Wat een super gezellige blog heb je! Ik ga je volgen!
Groetjes van Nicole

Elly's kleine idylle zei

Wat heeft je vriendin een schitterende tuin zeg !!!!
Heel mooi en stylevol aangelegd....Die veranda vind ik trouwens super mooi en wat staan die meubeltjes er super bij !!!!
Nu jij nog maar dat wordt vast ook wel heel mooi..
Lief van je vader dat hij de trap nog een keer heeft geschilderd tijdens jullie vakantie...!!Daar wordt je toch helemaal blij van.
Ik wens je nog een fijn weekend en een lief groetje...ELLY

Miranda zei

Een gezellige plek om bij te kletsen onder het genot van een kopje koffie/thee!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Colin zei

Gezellig zo, daar kun je uren theeleuten. Hier hoop ik toch ook ooit de carport om te mogen toveren tot gezellige veranda ...

Lisette zei

Wat ziet dat er geweldig uit!