maandag 27 augustus 2012

Een vleugje roze....

Deze week
 het huis
 weer voor mezelf...


Vrijdag de woonkamer
heerlijk
gesopt en een beetje opgevrolijkt
met wat kleur.

een beetje roze...
hier en daar!



verse bloemetjes
in kleine
 vaasjes



een tijdschrift 
met foto in de juiste kleur..
ja..ja..
het zijn de kleine dingen :)



een nepbloem...
kan dat?

In deze vakkenbak wel,
haalt net het kleurtje er een beetje bij!


een nieuw kussen
verandert
 gelijk de uitstraling van de bank.



Nog een 
onechte bloem 
op een stapeltje
oude moltons met roze randje..



een mooie lampenkap
op een geverfde voet
uit de kringloop!

Leuk 
om met een paar
 kleine details en veranderingen 
je woonkamer in een andere sfeer te brengen.

Heb je er ook al zin in??


lieve groetjes, 
Hannie








27 opmerkingen:

Eefies day zei

Ik geniet helemaal mee, geweldig om met een enkele toevoeging zo'n mooi resultaat te krijgen, je huis verandert direct!!!
Leuk die molton met dat roze randje..zo lief...
Je hebt je dag goed besteed en het ziet er weer helemaal goed uit.

Fijne week!!!
Lieve groetjes,
♥Eefie

Danielle zei

Het ziet er weer leuk uit bij jou! Echt gezellig. Bij mij is het hele jaar hetzelfde, saai he. Maar zo ieder zijn eigen ding toch!
groetjes Danielle
Ps: kom je een keer een bakkie doen?

Maaike zei

Wat een mooie foto's! Het ziet er heel gezellig uit! Heerlijk, het huis weer voor jezelf! Bij mij is het nog een chaos, helemaal niet geschikt voor mooie hoekjes op t moment..Eerst maares de kids naar school en flink opruimen en schoonmaken..
Geniet er maar van!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Krek wak wou zei

Heerlijk he...wat veranderingen aanbrengen! Ik doe het ook zo graag! Het ziet er geweldig uit bij je!
Groetjes van Nicole

Onder de knotwilg zei

Wat ziet het er weer gezellig uit! Bij mij komt het er niet zo van om dingetjes te veranderen, maar binnenkort hopen we onze slaapkamer goed aan te pakken (beetje verbouwen, verven behangen enz.) Dus daar kan ik al wel vol op plannen voor maken!

Anoniem zei

Hallo,
Ik vind je roze bloemen kussen geweldig. Het zou ook in mijn interieur passen. Mag ik vragen waar je dat hebt gehaald?
Jeannette

Home and Lifestyle zei

Ik vond het heel gezellig dat mijn dochters vakantie hadden maar de uurtjes die ik nu wat meer voor mijzelf heb, bevallen mij ook uitstekend! Wat heb je leuke accenten in huis aangebracht!!

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Blomkje en Wenje zei

Hoi!

Wat fijn om weer zo'n gezellige post van jou te lezen..en wat ziet het er weer knus uit bij je thuis..soms kun je met het minimale het maximale bereiken!

Groetjes, Pietrik

Wonen aan boord zei

Heerlijk kleurtje hoor dat roze van jou! Houdt de zomer er nog even in he ;-) Heerlijk dat je het huis weer voor jezelf hebt, na zo'n vakantie altijd weer effe wennen he! Geniet er maar van.

Lieve groet,
Alberta

Huize Kip Kakel zei

reactie voor Jeanette:
Ik kocht het bloemkussen bij de I.ntratuin
groetjes Hannie

Petra zei

Helemaal gezellig al die kleurtjes roze. Fijne avond,

Groetjes Petra.

Gerry zei

Fijn om van jou weer een gezellig log te lezen.
Lekker om zo in je eentje wat aan te rommelen en weer een gezellige touch toe te voegen aan je huiskamer. Het is je goed gelukt.
En een nepbloem mag hoor, het maakt het gewoon even af. Ik doe het ook.
Fijne avond!

Lieve groet,
Gerry

bij ELZ zei

Heerlijk dat je het huis weer voor jezelf hebt. Hier het laatste weekje vakantie en ik kijk stiekem ook wel uit naar volgende week.. Het ziet er weer heel gezellig uit bij je! Mooi al dat roze! En je bloem staat super in die bak. Liefs Lindy

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Hannie...♥
LIEF dat rose in je woonkamer...♥
Het is mijn lievelings kleurtje altijd mooi..en die bloem maakt het ook mooier in die bak...♥
Heb weer genoten van je Lieve rose post..;)
Fijne week Liefs Gaby...♥

Anoniem zei

Hannie,
Hartelijk dank voor je reactie terug. Ga vandaag gelijk kijken.
Ik heb dezelfde kleuren in mijn interieur als jij. Turquoise en roze voor in de zomer en in de winter bruin en donker turquoise.
Dan gaat de hele woonkamer weer op de schop, verandert naar seizoen.
Wel een heerlijke bezigheid.
Jeannette

Sjonke's Kronkels zei

Leuk om die toefjes roze overal terug te laten komen. En nepbloemen kunnen gerust hoor.....ik heb er ook ;-)
Groetjes,
Marion

Musje zei

Prachtig sfeertje heb je zo in huis,toch is de binnentijd ook wel gezellig,kaarsjes aan,heerlijk,ik wens je een fijne dag,lieve groet Musje.

quiltingmieke zei

piep, zalig mooi; ik heb ook weer bezig geweest om woonkamer te veranderen, heerlijk....

knuf mieke

petra zei

Wat ben je lekker bezig geweest!
Wat een kleine veranderingetjes kunnen doen he?
Ik had zelf ook altijd weer zin in een "verse"start als de kids weer naar school gingen.....net een soort nieuwjaar maar dan anders :)

Liefs Petra,

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Leuk! Fijn om zo te rommelen in huis. Mooie kleurtje roze.
Hier in huis zijn we de vakantiespullen nog aan het wegwerken!

Groeten Maaike

Homemade Home zei

Het ziet er weer gezellig uit Hannie, leuk he hoe je met een paar kleine dingen je kamer weer heel anders maakt.
Fijne dag groetjes Nelly

Elly's kleine idylle zei

Prachtig ziet het er uit hannie....kleine veranderingen met een groots resultaat...Die pastel kleurtjes vind ik heel mooi en een nepbloem erbij moet kunnen hoor...Ik heb er ook een paar en aLS ik even geen verse bloemen heb staan ze gewoon in een vaasje...
nog een fijne dag..ELLY

Het Landjuweeltje zei

Heerlijk, ik hou ervan.. Zo herkenbaar.. Gezelligheid!
Lieve groet het Landjuweeltje

Loraine Living zei

Wat een mooi post, het ziet er gezellig uit!! Leuk he weer de kamer door en veranderingen aanbrengen. Prachtige bloemen, een heerlijk sfeertje heb je gemaakt;)
Lieve groet Diana

brocantezussen zei

Inderdaad dit zijn ook erg leuke vasjes. Schattig zo!!! groetjes van Annebeth

lien zei

Fijn he als je weer in alle rust kunt poetsen :-) Het ziet er supergezellig uit, mooie die roze accenten!!
Oh ja, jurkjes en rokjes kopen vind ik inderdaad ook leuk, haha!
Liefs Carolien

THE BLACK BARN zei

MOOIE KUSSENS EN MOOIE BLOEMETJE TROUWENS!

FIJNE DAG,

MIRANDA