woensdag 4 juli 2012

De deur gaat dicht...

Voor een zomerstop sluit de deur 
van Huize Kipkakel..

Wij gaan vakantie vieren..
na een heel lang jaar verbouwen!

De schooldeur sluit vrijdag 
en daarom ook
 de deur van
Huize KipKakel in Blogland!


zoals beloofd nog een foto van mijn 'grote' aankoop 
bij de kringloop..
deze prachtige oude deur 
om heerlijk mee te decoreren!




Ik wens jullie allemaal een goede zomertijd toe!

Als je naar verre oorden reist,
als je thuis in je eigen tuin blijft,

Geniet van alles wat je ziet, groot of klein

misschien ben je ziek, verdrietig of eenzaam
misschien wil je graag weg maar heb je er de middelen niet voor,

Geniet van de dingen die je hebt

en als je de omstandigheden niet kan veranderen
hoop ik dat je de kracht krijgt om er mee om te gaan 
en je weg door het leven te vinden...

Een lieve groet,
Hannie.

Ps..wij gaan echt uitrusten hoor ;)
 en klussen heus niet verder..hmhm..
Het resultaat laat ik jullie na de 'vakantie' zien :)
 de tuin is aan de beurt!





20 opmerkingen:

"Doosje" zei

Fijne vakantie! T'weertje is heerlijk...

~~Loraine Living~~ zei

Heerlijk hoor, lieve woorden Hanny.
Geniet ervan! ;) Diana

THE BLACK BARN zei

IK WENS JOU EN JE GEZIN EEN MOOIE VAKANTIE TOE!!

FIJNE VAKANTIE,
MIRANDA

little red home zei

Hannie, hele fijne vakantie voor jou en je gezin. Geniet van het mooie weer en succes met je tuin!
Groetjes, Anne-Marie

Pleuntje zei

Ik wens jullie een hele mooie zomer en geniet van elkaar. En bedankt voor je mooie woorden. X

Hieperdepiep...een feestje! zei

Hannie, een heel fijne vakantie!! Mooie en lieve post heb je er van gemaakt!
Groetjes, Corine

huis tjokvol zei

een hele fijne vakantie

gr yvonne

Kom Achterom zei

Ik wens je een heerlijke vakantie!
Wat een plaatje zeg je deur Waaah
lieve groetjes
Yolanda

Wonen aan boord zei

Lieve Hannie,

Geniet van jullie vakantie! Wat een schitterende deur.. Tot eind van de zomer.

Lieve groet,
Alberta

Gerry zei

Die deur is een plaatje!
Ik wens je een hele fijne vakantie! Ga er echt van genieten met je gezin!
En dank voor je lieve woorden!

Lieve groet,
Gerry

Gerd@ zei

Een hele fijne vakantie toegewenst ... groetssssssss Gerd@

De Boelschuur zei

Hele fijne vakantie en mooi weer, dan hebben wij het ook. Groetjes Alie

Blomkje en Wenje zei

Ik wens jullie een hele fijne vakantie, lieve Hannie! Geniet van de rust en van elkaar!

Groetjes, Pietrik

Eefies day zei

Huize kip kakel op slot...zo jammer:) maar wel begrijpelijk, ik twijfel nog...wie weet doe ik ook de deur dicht voor een zomerstop.
Mooie deur heb je zeg...een juweel om mee aan de slag te gaan.

Ga lekker genieten met je gezin..zo belangrijk.
Tot na de vakantie....

Een lieve groet,
♥Eefie

Het lijstje van brocante zei

Prachtige woordjes.....jullie ook een hele fijne vakantie toegewenst.
Met lieve groetjes,
Silvia

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Wat een prachtige tekst heb je geschreven...
Ik wens je een heel fijne vakantie toe...
Lieve groet,
Mirjam

Elly's kleine idylle zei

Lieve Hannie ik wens jou ook een hele fijne vakantie en geniet er maar lekker van en even de boel de boel laten is ook wel even lekker toch !!!!....je deur vind ik trouwens super mooi !!!!
lief groetje...ELLY.

Elly's kleine idylle zei

Lieve Hannie ik wens jou ook een hele fijne vakantie en geniet er maar lekker van en even de boel de boel laten is ook wel even lekker toch !!!!....je deur vind ik trouwens super mooi !!!!
lief groetje...ELLY.

Miranda zei

Geniet van een welverdiende vakantie!

Lieve groet, Miranda

Els zei

Fijne vakantie gewenst!
Ben benieuwd naar het resultaat van jullie tuin...

Groetjes Els