vrijdag 22 juni 2012

PRACHTIG...

Oh, wat ben ik blij...
de grote klus is voorbij!

Na 15 maanden verbouwen en zooi
is ons huis nu super mooi!










Ik kocht dit kastje
verleden week voor 14 euro
op een rommelmarkt.
van bruin werd hij wit...






De voordeur moet nog geverfd op een mooie zomerdag.

Welke kleur zouden jullie doen?

Ik dacht aan
hoogglans zwart of antraciet
of
zou wit mooier zijn?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

enne..




Moedig hé?
Spontane aktie...ik heb de vloerbedekking er gewoon af getrokken...
dus nu moet ik wel verder!

Ik ga genieten van een heerlijk relaxed weekend...

vanavond
gaan we het eerst vieren
met onze kinderen ;)
lekker uit eten!


Fijn weekend
&
lieve groetjes,

Hannie






27 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat zul jij opgelucht zijn zeg!! Maar volgens mij heeft het klusvirus jou behoorlijk in zijn greep, want vervolgens ga je doodleuk met het kastje en de vloerbedekking aan de slag :)!

De deur zou ik antraciet verven!!

Fijn weekend en voor zo meteen...eet smakelijk!

Lieve groet, Ingrid

huis tjokvol zei

wauw dit is echt prachtig geworden zeg

Elly's kleine idylle zei

In een woord geweldig !!!Wat is het mooi geworden zeg !!!!...Het kastje vind ik ook héél mooi staan in de hal...De deur ik denk dat ik antraciet het mooist vind ....Ik wens je een fijne avond en een lieve groet...ELLY.

Wonen aan boord zei

het is echt mooi geworden zeg! Leuk ook dat kastje, geen geld. Heb hier praktisch dezelfde in de gang staan. Ben benieuwd hoor naar je trap! Fijn weekend,

lieve groet,
Alberta

maartje zei

Wat is je hal prachtig geworden!!
En ooohh....de vloerbedekking van de trap.....was dat geen klus voor ná de vakantie?;)
Het is een hele klus, maar telkens als je er iets aan doet, wordt hij steeds mooier. (spreek uit ervaring) En je voordeur....ik zou voor antraciet gaan, veel succes hoor!

Groetjes Maartje

jacqueline zei

Wat is het prachtig geworden!!! Supermooi, echt eer van je werk! De deur? Ik denk ook antraciet...
Nu nog die trap...wordt vast ook mooi! Fijn weekend! Groet, Jacqueline

♥Xanne & Vinny zei

Oooh eindelijk af zeg. Heerlijk is dat dan he. Alleen nog maar decoreren. Ik ben benieuwd naar je trap straks... zal wel mooi worden lekker strak in de lak. Over de voordeur... als de deur nog helemaal gaaf is zonder putten is hoogglans niet erg. In hoogglans zie je alles... ik zou mat pakken. Had hier eerst alles hoogglans zwart... Wit zou ik niet doen dus dan antraciet lijkt me heel mooi. Ik ben benieuwd.

Liefs Xanne

Jolanda zei

Hello,

Het was zo te zien een klus maar echt prachtig geworden!
Ik weet wat het is onder de winkel zijn wij vanaf maart een café aan het verbouwen het was een hoge berg beklimmen maar het resultaat is mooi aan het worden!

Wens je een heerlijk weekend in je stulpje!!

Lieve blog groetjes,

Jolanda

Esrosa zei

Tjonge... wat een bewondering heb ik hier: 15 maanden! Ik zit hier vandaag voor het eerst in de rommel omdat we een nieuwe keuken krijgen, en ik vind 3 weken al niet leuk :-)
Wat een prachtig rustig beeld is dat, jouw gang. Mooie harmonie, licht en sfeervol. Klasse!
En dat kastje, helemaal geweldig.
Grtz, Esrosa

petra zei

Nou...ik neem mijn petje af voor je hoor!
Net klaar met verbouwen en ineens is de trap aan de beurt...
Dat is ook weer een hele klus,wij hebben hem net af.
Maar het word natuurlijk wel weer mooi.
Net als de rest trouwens...
Voor nu een fijn weekend!

Groetjes Petra,

Passione Helena zei

15 Maanden!! Petje af...wat zul je blij zijn, het is werkelijk prachtig geworden! Phoe, de trap word nog een klus, schijnbaar heb je nog genoeg energie over, je bent nog niet te stoppen haha.
Aan de reacties te lezen gaat iedereen voor antraciet, mijn eerste gedachte was hoogglans zwart. Maar inderdaad, dan moet de deur wel gaaf zijn. Bij hoogglans vallen putjes en deukjes wel meer op. Mat, zou ik ook voor antraciet gaan. Gewoon op je gevoel af gaan, komt helemaal goed! Zie hier de foto resultaten, wat een entree!

Fijn weekend!

Lieve groet, Helena

Hieperdepiep...een feestje! zei

Sjonge, jullie gaan als een speer zeg :-) Hier zijn we nog jaren bezig...maar ja, jij helpt zo te lezen superhard mee (en dat doe ik niet, dacht ze treurig...)
Geniet er lekker van, he!! Zo op de foto's is de trap ook al mooi :-)
Groetjes, Corine

Gerry zei

Wat heerlijk dat het nu klaar is. Wat zul je nu opgelucht zijn. Alhoewel, je gaat gewoon verder. Pas er met het verven van de trap wel op dat je veilig op sokken naar beneden kunt.
Maar de gang is heel mooi geworden, Hannie! Je hebt echt eer van je werk!
Fijn weekend!

Lieve groet,
Gerry

Nancy B. zei

Ik dacht dat ik aan het begin van je bericht las dat jullie klaar zijn met klussen en vervolgens trek jij doodleuk de vloerbedekking van de trap. Volgens mij mis je het klussen en de rotzooi nu al. Hahahaaaa. Vwb de kleur van je deur, ik vind antraciet persoonlijk wel mooi. Maar ik weet niet hoe de buitenkant van jullie huis eruit ziet, dus ik vind het lastig om tips te geven. Ik wens jullie een fijn relaxweekend. Groetjes, Nancy

Eefies day zei

Een warm welkom hoor, je hebt ons in een jaar meegenomen op reis door je bouwval en wat zijn er prachtige items uitgekomen.
Ik heb ervan genoten!!!
Heeft het eten jullie lekker gesmaakt???

Goed weekend voor jou en je gezin,

♥Eefie

little red home zei

Prachtig!
Fijn weekend.
Groetjes, Anne-Marie

Blomkje en Wenje zei

Wat heerlijk dat jullie eindelijk klaar zijn, nu kan je echt gaan genieten! Spannend om je trap op te knappen, ik heb die van mij vorig jaar gedaan. Van bruin met slijtstrips naar wit met antracietkleur halve manen. Het wordt vast weer heel erg mooi!

Nog een fijn weekend.

Groetjes, Pietrik

Colin zei

Klaar, even bijkomen en genieten? Ga je gewoon alvast weer verder met de trap. Wordt het straks wel één sfeertje met je hal en die ziet er echt mooi uit!

Miranda zei

Blij dat het klussen voorbij is, met een prachtig eindresultaat, maar dan nog wel even een kastje witten en de trap van vloerbedekking ontdoen, volgens mij ben je met het klusvirus besmet ;)) Het ziet er geweldig mooi uit, geniet ervan!

Lieve groet, Miranda

Judith zei

Nu dus lekker genieten van het mooie resultaat! En wat betreft de voordeur zou ik voor zwart of antraciet gaan (laatste hebben we zelf ook), maar ik ben dan ook geen witfan:-)

Groetjes X

Els zei

Heerlijk dat je nu na die lange tijd van klussen kunt genieten van je huis! Het ziet er allemaal even mooi uit...onze voordeur heeft mijn man laatst antraciet geverfd (was eerst donkerbruin). De kleur die je het best kiest hangt ook af van welke kleur je kozijnen zijn en hoe je gevel eruit ziet. Ben benieuwd naar het resultaat!

Fijne middag
Groetjes Els

Sandra zei

Het juiste woord: prachtig!!
Wat is het mooi geworden!
Nu lekker genieten!

Groetjes Sandra
P.S: Ik vind de trap nu ook al heel mooi..

Hannekie zei

tjee wat mooi geworden zeg..die deur tja...zwart ook wel mooi hoor....
succes met je trap
liefs hannie

Pure & White zei

wat is alles mooi geworden!
Geniet ervan, en gewoon lekker doorgaan hoor, doe ik ook altijd..;-))

Groetjes Dineke

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super mooi is alles geworden en je kastje is superrrrrr ...geniet lekker want dat hebben jullie wel verdient ...fijne week lieve groet rosita

House of Seasons zei

Vol verbazing zag ik dat ik me nog niet bij jou had gemeld als volger???? En toch kijk ik regelmatig bij je, dus nu officieel...
Wat een schat, zo'n kastje voor 3xniks en nu een PLAATJE!!!!!
Liefs
Lia

BROCANTERIE DERDIJK zei

Oooh wat is het buikkastje leuk zeg, ...prachtig geworden en helemaal op z'n plek bij jullie in de gang. Heerlijk dat je gewoon door gaat met klussen hihihi dat zou ik ook doen :-) Ik vind antraciet voor de voordeur ook erg mooi,...ben benieuwd wat het wordt!

Groetjes,
Esther