maandag 14 mei 2012

Vakkenbak....

Op de koninginnedag rommelmarkt
vond ik deze leuke
vakkenbak, krat, kist...

Hoe noem je dit?
en wat heeft het voor functie gehad?

Ik heb het in ieder geval een andere functie gegeven
als waar het voor gemaakt is :)








En dan nog een update van de gang
er is veel werk gebeurd
waar je niets meer van ziet :)
maar deze week weer wat zichtwerk!

 Eind maart


April


Mei

De kastenwand staat!
Prachtig..

Hier gaan alle
schoenen,
 jassen,
mutsen,
petten,
sjaals,
handschoenen,
laarzen 
in,
ook de meterkast
 zit er achter verstopt!

De ander gangmuur blijft leeg..
althans geen rommeldingen,
alleen maar leuke dingen;)

Heerlijk opgeruimd en strak!

Komende weken:

plafond er in,
behangen en verfen
vloer leggen..

Nog werk genoeg,
maar het wordt steeds mooier!

Lieve groetjes,
Hannie







26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Die mooie bak vol vakken zou ik ook niet kunnen weerstaan, ook de kleur ervan is helemaal mijn smaak!

De hal krijgt een ware metamorfose, heerlijk dat je er zoveel kasten in kwijt kunt voor alles wat er maar in een hal achtergelaten wordt! Dat scheelt een hoop rommel in beeld, op voorwaarde dat het er wel ingelegd wordt natuurlijk. Mijn dochters hebben zich volgens mij aangeleerd bij binnenkomst de gebogen arm een kwartslag naar rechts te draaien en de tas van een meter hoog recht naar beneden te laten vallen. En daarna snel doorlopen haha! Ik lach wel maar kan me er ook wel mateloos aan storen hoor hihi!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Het einde komt in zicht, Hannie! Daar zul je heel blij mee zijn.
De kastenwand is heel mooi geworden, daar kun je heel wat in kwijt.
Sterkte voor de laatste loodjes!

Lieve groet,
Gerry

Judiths-creablog zei

Wat leuk zo'n bak met vakken!!
Je gang word mooi!! Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Judith

Colin zei

Wauw wat een opbergruimte in je hal, die mis ik echt en dat zorgt af en toe voor een file met schoenen :-)

Kom Achterom zei

Je gang is echt prachtig aan het worden!! ooh lijkt me geweldig zo alles achter de deuren.
Helaas is er bij ons geen plek voor en is het wurmen langs de berg jassen! hihi
fijne week
Yolanda

Hieperdepiep...een feestje! zei

Oh, wat een toffe bak!!
En die kastenwand...daar kan ik wel van 'likkenbaarden' hoor!

Groetjes, Corine

Hieperdepiep...een feestje! zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
huis tjokvol zei

prachtige kasten heb je in de gang,en leuk die vakkenbak

Danielle zei

Oh wat heerlijk die kasten in de gang. Kan je het mooi glad houden. Wat heb je toch een handig mannetje.
En je nieuwst aanwinst van de rommelmarkt vind ik ook erg leuk eruit zien!

Onder de knotwilg zei

Wat wordt het mooi bij jullie! Zo'n gang daar droom ik stiekem van... Bij ons is het 90 cm bij 1,80 meter groot :-( Als iemand binnenkomt moet je zelf de kamer in lopen omdat diegene anders z'n jas niet eens uit kan trekken :-)
Je koniginnedag vondst is ook leuk!

Nancy Blaauwgeers zei

Wat een mooie bak Hannie. Je hebt er leuke spullen in gezet. Je gang mag er ook zijn. Wat handig zo'n kastenwand.
Groetjes, Nancy

Miranda zei

Een prachtige bak en een ideaal voorwerp om elke keer weer anders te stylen! Je gang wordt steeds mooier. Succes met de laatste klussen.

Lieve groet, Miranda

Eefies day zei

De vakkenbak is zo mooi, ik ben dol op vakkenbakken:) heb er maar 5 hoor...hi, hi, je stopt er zo lekker leuke dingen in...
Wat is je hal al mooi en dan die kastenwand...wat een mooie opbergplaats voor alle spullen...succes met alle laatste loodjes in de gang.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Pure & White zei

Wat een heerlijke bak! Uitstekende vondst zeg!
En je gang wordt mooi!

groetjes Dineke

theeleuten zei

Prachtige bak....kan je zoveel leuke dingen meedoen!

En wat super wordt je gang...geweldig..alles achter de deur...geen rommel.
Je hebt het vast wel gemerkt, dat ik mijn blog heb verwijderd.....gewoon te weinig tijd om het goed te doen..maar ik volg jullie wel hoor!
Groetjes Evelien

Wonen aan boord zei

Leuke vondst Hannie! Echt leuk die bak, en heb je m geverfd of waarempel in zo'n mooie kleur op de kop getikt ;-)

Wat wordt je gang een plaatje, en wat een genot zo'n kastenwand zeg! Wat een idee.. Dat zal ik eens zachtjes doorspelen aan mn moeder :D Zo doen we elke keer weer ideetjes van elkaar op he.

liefs en een fijne week nog!
Alberta

Anita zei

Wat een prachtige multi-functionele bak.
Om eindeloos mee te freubelen :-)

Prachtig die kastenwand dat zou ook wel iets voor ons zijn. Het is nu vaak een rommeltje vooral als de kids thuis komen hihi Opgeruimd staat echt netjes !!!

Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

Bonjade zei

Wat een prachtige bak heb je gevonden. Oh die zou ik ook meegenomen hebben hoor ;)
En wat is je hal al mooi! Die kastenwand is echt super!
Mooi opgeruimd en netjes en stijlvol.

Fijne avond

Liefs

jacqueline zei

Tjonge wat een plaatje wordt je gang, en wat heerlijk, alles achter de deuren...! En je bak is een schatje zeg, was hij ook zo mooi grijs? Staat erg mooi op je tafel!
Groeten, Jacqueline

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Mooi hoor! Heerlijk om alles achter de deuren op te kunnen ruimen! En wat een leuke bak heb je gevonden!
Succes verder!

Groeten Maaike

Elly's kleine idylle zei

Wat een prachtige kastenwand daar kun je heel wat spulletjes in kwijt en lekker opgeruimd....Heel mooi hoor !!!Je bak vind ik trouwens ook heel mooi.Heel veel succes met de laatste loodjes.
Liefs ELLY.

Elizabeth zei

wat een prachtig huis krijg je toch. Die kast in de gang is ook geweldig!

Petra zei

WHAUW, echt prachtig word het hoor.
Fijne avond, groetjes

Petra.

Hannie zei

Daar kun je veel kanten mee op, met zo'n bak. Heel erg leuk! Die had ik ook niet laten staan....
En wat word je gang mooi!! Die akstenwand is super, kun je vanalles achter verbergen...ehhh...opruimen!
Stapje voor stapje komt het goed hè?
Succes verder, en een fijne week!

Groetjes Hannie.

Anoniem zei

Hoi Hannie,
Ik heb een vraagje, maar kan je mailadres niet vinden. Zou je mij willen mailen op jerrel@serviesshop.com?
Alvast bedankt!

Lydia zei

Wat een geweldige vakkanbak! Je hebt hem leuk aangekleed zo, echte sfeermaker. En je hal gaat er ook op lijken nu. Mooi hoor

Groetjes,
Lydia