maandag 7 mei 2012

Nieuwe aanwinst....

De eerste gaten zijn geboord
in onze nieuwe muur..

Beetje aarzelend..
wel doen..
niet doen..

Alle muren waren nog kaal,
eerst moest ik wennen aan de "nieuwe"kamer..
de ruimte..

maar langzaam vult die ruimte zich weer
en wordt het huiselijk en gezellig,

Mijn Huis!

Heerlijk een regaal, wandrek
hoe je het ook noemen wil!

Je kunt er zoveel kanten mee op!
De koninginnedag spullen zijn weer naar zolder
tot volgend jaar :)
Dus nu mijn brocante spulletjes weer opgezocht!






Sommige dingen zijn al eerder langsgekomen
in een post..

Zoals het beertje dat ik op een rommelmarkt voor 0,20 cent kocht!



Mijn eigen eerste pakje  heb ik weer van zolder gehaald...



Deze schoentjes kocht ik op koninginnedag bij een meisje..(van 8 jaar..)
Ze waren van haar geweest en nu verkocht ze ze voor 2,=.

Zou ze er later spijt van hebben?



Ik heb nog een paar mooie dingen op de rommelmarkt op de kop getikt..
daarover een volgende post;)
Samen met een vriendin ben ik om 5.45 uur naar het buurdorp gegaan..op koninginnedag!

We hebben genoten!

Afgelopen week was ik hard toe aan een lege agenda en geen verplichtingen.
Dit is gelukkig goed gelukt,
wel heb ik met de kinderen leuke en ontspannende dingen gedaan,
Heerlijk!

Tot snel,
lieve groetjes,
Hannie











26 opmerkingen:

Maaike zei

Nou, die gaatjes zijn er niet voor niks in gegaan, het regaal is súper!
En dat beertje! Wat een mazzeltje, zo leuk!
Geniet van je heerlijke huis!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Pleuntje zei

Gezellig hoor, zo,n rekje en je kunt het steeds weer anders inrichten. Hier krijg je beslist geen spijt van. Fijn dat je het zo lekker rustig hebt kunnen houden . X

Miranda zei

Je regaal is prachtig en ook nog eens gevuld met geweldige spulletjes! Het was dus vroeg opstaan op koninginnedag, maar dat werd zeker beloond met prachtige vondsten, ik ben benieuwd naar de rest...

Groeten, Miranda

jacqueline zei

Heerlijk zo'n rek, blijft een grote wens voor mij!beetje bekomen van alle bouwdrukte en rommel? Groeten, Jacqueline

Home and Lifestyle zei

Gelukkig maar dat je het aangedurfd hebt, een kale muur is ook zo kaal en dit staat hartstikke leuk hoor! Die schoentjes zijn ook prachtig, het zal er aan liggen of het meisje later ook van brocante houdt...dan zal ze er misschien nog wel spijt van krijgen!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Prachtig regaal en mooi aangekleedt.
En dat beertje, daar ga je toch helemaal voor.
En een beetje rust na zo'n grote verbouwing doet vast goed!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hallo Hannie,
Af en toe heb je dat zo heel hard nodig, een week met een lege agenda. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een lege agenda had. Altijd druk, druk, druk... Helemaal niet goed voor een mens. Dus gelijk heb je helemaal. Lekker een weekje met je kindjes en je man bijtanken...
Hartstikke mooi regaal heb je daar hangen. En heel mooi ingericht ook nog eens....
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Hannie.. ♥
Wat leuk dat rekje ...en ook dat hemdje van jou ..en ja die schoentjes.. ?
ik heb alle schoentjes nog van mijn dochter..kan je voorstellen ze word al 27..mag ze niet weg doen..;))
Nog fijne week lieve gr Gaby... ♥

huis tjokvol zei

wat een leuk rekje,leuk dat eerste hemdje van jezelf,erg leuk,leuke foto,s

Bonjade zei

Prachtig...die gaatjes waren het zeker waard....
Wat gezellig en sfeervol zo en je mooiste spulletjes staan nu prachtig in zicht....
Oh die schoentjes ook......oh daar krijgt ze echt spijt van......
Zo lief......die had ze toch echt moeten koesteren.....
Nu ja....ze hebben een fijn thuis gekregen en worden nu zeker gekoesterd....

Fijne dag

Liefs

Pure & White zei

Ziet er weer gezellig uit!!

groetjes Dineke

Het lijstje van brocante zei

Leuk een rek vaar je alle kanten mee op kan....elke keer weer anders!!!!
Prachtig gestyled!!!!!
Fijne dag & lieve groetjes,
Silvia

sandra zei

Daar ga je geen spijt van krijgen, hoor, Hannie!
Ik heb zelf ook een oude plank/ kapstok in de kamer hangen en het blijft leuk om daar mooie spulletjes op te decoreren! en het vult idd. een lege muur!
Je hebt hem ook geweldig leuk ingericht!!
Groetjes Sandra

Judith zei

Haha... heel herkenbaar! Maar ach, als die eerste gaatjes geboord zijn, is het begin gemaakt:-)

En niks is toch ook maar niks, dus gezellig zo'n brocante hoekje!

Vlijtig Liesje zei

Ik durf ook niet zo goed dingen op te hangen aan mijn keurig nette, pas geschilderde muren! Dat is echt iets waar je over heen moet stappen om van je huis een thuis te maken.

Hannekie zei

helemaal geweldig hoor dit regaal..kan je zulke leuke dingen mee doen...prachtige schoentjes ook hoor. dit jaar was er vor mij geen koninginnedag..moest werken maar leuk om iedereen zijn vondsten langs te zien komen
liefs hannie

Marieke zei

Staat erg mooi!
Op dit rek vinden heel veel mooie spullen een plekje.
Wat heb je mooie spullen gevonden.
Fijne dag!
Groetjes marieke

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wat een mooie spulletjes!
Staat prachtig op het rek!
Hier was de vrijmarkt helaas zo vreselijk druk dat ik er weinig heb kunnen zien :-(

Groetjes, Corine

Hannie zei

Wat een leuk wandrekje....Wauw!
En dan die spulletjes, die je voor een prikkie hebt gekocht. Die schoentjes zijn echt lief, inderdaad, zou ze spijt krijgen? Als ik ze nog had.....
Je hebt het rekje leuk aangekleed met sfeerspulletjes.
FIjne dag, groetjes Hannie.

~~Loraine Living~~ zei

Toch leuk een rekje gevuld met brocante, je kan nu ook eindloos decoreren. Zelf ben ik ook nog op zoek naar een rek voor in de keuken. Ik ben wel bang dat het meisje spijt krijgt van haar verkochte schoentjes, maar laten liggen...nee, ze zijn enig!
Lieve groet Diana

Eefies day zei

Die gaatjes heb jij mooi weer opgevuld, zo mooi je regaal of wandrek:) lieve spullen die je huis tot een thuis maken, jij weet de sfeer zo goed te vangen, hier voel ik me lekker bij hoor.
Heerlijk zo'n weekje onthaasten, nu weer aan de slag, in het vooruitzicht de christelijke feestdagen waar we ons nu op voorbereiden, een mooie tijd!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Wonen aan boord zei

Leuk joh Hannie je regaal zo! Gezellig. Ow zo schattig he die schoentjes.. die van Hanna zijn netjes op geborgen, en nu mama maar hopen dat zij ze nooit op de vrijmarkt verkoopt ;-) Maar jij..geniet maar van deze!
Ben benieuwd naar de rest van je vondsten!

lieve groet,
Alberta

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Mooi hoekje! Wat een leuk beertje! En die schoentjes, mooi!

Ben benieuwd naar de rest van je vondsten!

Groeten Maaike

Le Style zei

Een heerlijk sfeerhoekje zo!
Leuke vondsten en het leuke is het steeds af te wisselen.

Fijne dag!!

Onder de knotwilg zei

Kan me voorstellen dat je even twijfelde over gaatjes in de nieuwe muren, maar het resultaat mag er zijn hoor, heel gezellig!

Anita zei

Wat een mooi regaal. Zoiets is en blijft altijd een blikvanger.
Om eindeloos met je mooiste spulletjes te decoreren !!!!
Groetjezz lfs mij