vrijdag 13 april 2012

Een slaapkamer binnenkijker ..de laatste !

Vandaag mogen jullie weer mee kijken
in een deel van ons huis,
een deel dat gelukkig wel klaar is!

De slaapkamer!


Zeven jaar geleden knapte we deze kamer op
 en maakte mijn handige man,
een vaste kast met heel veel bergruimte!

Ik was zwanger van de derde,
en pimpte de kamer gezellig tot kraamkamer,
helaas lagen wij een week in het ziekenhuis
en hebben we niet van kraamvisite
in onze eigen slaapkamer genoten.






De basis van onze slaapkamer is rustig.
creme en taupe
Ik geniet van creme of wit beddegoed,
de gordijnen zijn creme.

(we hebben rolluiken om te verduisteren..)





Een erfstuk..

een paar jaar geleden heb ik haar laten restaureren
bij de poppendokter.


Het mannenkastje,
met een foto van toen..:) 




Het bootje is ook een erfstukje van een oudoom,
die dit eigenhandig maakte!


Mijn kant van de slaapkamer :)
De paspop draagt het eerste vestje van dochterlief.



Mijn eerste schoentjes...



Een mooi hoekje in een kastje van de kringloop.



Voor de ruimte ,
een grote witte ladenkast,
helaas geen brocante kast..
dromen moeten er blijven!


Onze kamer is niet zo groot,
maar dankzij de ruimtewinners
hebben we een rustige slaapkamer!


Leuk dat je mee keek in de laatste slaapkamer van ons huis,
de gang is klaar voor de opbouwfase!

Mijn stemming is als het weer :)
wisselend wolken en de zon!
Dank jullie ontzettend
voor alle positieve, opbeurende en meelevende berichtjes..

Ik hou het dank zij jullie, wel vol :)
en het wordt vast prachtig!

Allemaal een fijn weekend,
morgen lekker naar buiten allemaal!
er zijn veel fairs en markten, geniet ervan!


Geniet van de zon!

Lieve groetjes,
Hannie







25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie slaapkamer, je schoentjes van vroeger vind ik helemaal geweldig!! Jammer dat er wat dat betreft niets van mij van vroeger bewaard is gebleven!

Ik hoop dat jij ook lekker van de zon kunt genieten tijdens de aankomende dagen. Hier komt trouwens een donkere lucht aangedreven...

Fijn weekend!! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Wat een mooie, rustige kamer, hier kom je echt tot rust.
Ik vind je hoekjes van hem en haar zo leuk....wij hebben dat ook , foto, kleine dingen die het zo bijzonder maken.
Fijn dat we mee mochten genieten.
Doe rustig aan, vang toch nog een zonnestraaltje als het kan...en soms moet je het gewoon ook maar over je heen laten komen.
Ik heb een emotionele maand achter de rug en probeer nu de zonzijde van alle kleine dingen te pakken, kleine dingen die me blij maken, helpen meer dan een therapeutisch gesprek:)

Ik wens je een mooi weekend,
Liefs,
♥Eefie

~~Loraine Living~~ zei

Mooi hoor in rustige tinten! Wat leuk het verschil van het heren en dames kastje. Gezellig om even om de hoek te gluren. Fijn weekend, lieve groet diana

Sjonke's Kronkels zei

Heel mooi Hannie,! Ik ben er een beetje jaloers op....mijn slaapkamer is nogal rommelig.....
Greotjes en fijn weekend,
Marion

Sjonke's Kronkels zei

Oh wat heb ik nu weer getypt..het moet grOEtjes zijn natuurlijk

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er prachtig uit en zoals je zegt heerlijk rustig ,zie prachtige dingen voorbij komen .... geniet er lekker van en word alles te veel lekker bak thee heerlijke stapel tijdschriften deur dicht en lekker op je bed genieten ...fijn weekend lieve groet rosita

Kom Achterom zei

Wat een sfeervolle kamer zeg! Prachtig zo die rustige kleuren!
Mooie deco maakt het helemaal af en het bootje ik vind het zoooo mooi!
fijn weekend
Yolanda

Homemade Home zei

Wat een gezellige slaapkamer met leuke hoekjes en die...schoentjes...
geweldig dat je die nog hebt.
Als het je te veel wordt ga je maar lekker de deur uit, even iets anders zien dan stof enz.
Waar zijn die markten en fairs?? lijk me erg gezellig om daar heen te gaan.
Fijn weekend groetjes Nelly

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke slaapkamer om tot rust te komen en zo leuk met de herinneringshoekjes!

fijn weekend!
lieve groet van Tjits

Gerry zei

Wat een mooie inkijk in jullie slaapkamer. De hem en haar hoekjes zijn leuk. De paspop met het vestje van je dochter vind ik echt heel mooi. En dan sommige herinneringsitems.

Laat de verbouwing maar gewoon over je heen komen. Morgen wordt het aardig weer, ga er lekker uit.
Reken maar: de laatste loodjes.

Fijn weekend en lieve groet,
Gerry

Musje zei

Gezellige slaapkamer heb je,zover ben ik helaas nog niet,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

My Home Sweet Homemade zei

Een heerlijk plekje om tot rust te komen! Vind die oude pop echt prachtig! En dan dat vestje op de paspop, ook zo leuk!
Fijn weekend, groetjes Elly

Miranda zei

Een mooie slaapkamer gevuld met dierbare spullen en leuke vondsten!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

oale zei

Prachtige slaapkamer met allemaal van die leuke spulletjes met een verhaal. Fijn weekend!

lien zei

Wat een mooie romantische slaapkamer! En je hebt glas-in-lood ramen, hoe mooi! Fijn weekend nog, groetjes Carolien

Nancy Blaauwgeers zei

Je slaapkamer ziet er mooi uit. Heerlijke rustige kleuren. Heel veel succes bij de verbouwing. Hoe lang gaat het nog duren?
Groetjes, Nancy

Onder de knotwilg zei

Wat een mooie slaapkamer! En die erfstukken maken het echt persoonlijk!
Sterkte bij de rest van de verbouwing...

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Gelukkig weer iets positiever ;) Leuk om in jullie slaapkamers te hebben gekeken!

Succes met de gang! Fijn weekend verder! Groeten Maaike

Elly zei

Ohh...Wat prachtig vind ik je schoentjes...je slaapkamer vind ik trouwens ook heel mooi en smaakvol ingericht zo met al die leuke sfeerhoekjes...ik wens je veel succes met de gang...
fijne zondag en groet...ELLY.

THE BLACK BARN zei

LEKKER FRISSE MOOIE GEZELLIGE SLAAPKAMER!

FIJNE WEEK,

MIRANDA

huis tjokvol zei

prachtige slaapkamer,echt om tot rust te komen,en die schoentjes,zooo lief.


gr yvonne

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een prachtige slaapkamer en zulke mooie rustige tinten! erg sfeervol!!!

Groetjes en een fijne week,
Esther

Hieperdepiep...een feestje! zei

Een heerlijke kamer zo te zien!
Fijn om je na een drukke dag weer in terug te trekken!
En zo doe ik weer inspiratie op!
(al duurt het bij ons nog even)

Groetjes,
Corine

♥Xanne & Dre zei

Hoi Hannie,

je kent me nog niet, maar ik kwam via via op je blog. En wat een mooie blog heb je. Ik vind je foto's prachtig. En wat een verbouwing zeg! Is het einde al een beetje inzicht? Verbouwen is niet leuk al die rommel, maar het knapt er zo heerlijk van op. Onthoud waar je het voor doet. Je slaapkamer is heel mooi in ieder geval.
Ik ga je volgen hoor.

Lieve Groetjes Xanne

p.s. Heb ook 3 kindjes maar dan 2 meiden 1 jongen.

Anita zei

Wat een sfeervolle slaapkamer Hannie :-)
Al die persoonlijke spulletjes zetten net die puntjes op de i
Suc6 met verbouwen.
Dat het maar snel mooi weer mag worden dan kunnen jullie lekker buiten bivakkeren !!!
Groetjezz lfs mij